10 Kasım LPG KABLO

turbodan gelen ıslık sesi

'Teknik Sorunlar ve Çözümleri' forumunda grkn54 tarafından 12 Ocak 2014 tarihinde açılan konu

  1. grkn54

    grkn54 Sürücü

    Katılım:
    15 Ekim 2013
    Mesaj:
    148
    Alınan Beğeniler:
    22
    Şehir:
    sakarya
    Hüseyin bey ve Kaan bey verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim bu ötme bazende turbonun önünde bir valf varmış ondanda yapıyormuş bir arkadaşımın başına gelmiş turbo demişler bi kaç usta gezmiş ustalardan bir tanesi valftendir demiş serviste parça 80 tl işçilik 100 tl toplamda 180 tl ye halletmiş sorunu bunu duyunca ümitlendim :) inşallah valftir


    kaan bey bende 400 tl diye kafamda bir bütçe ayrılmıştım revizyon için sizin için 350 tl yi göz ardı etmiyecem ve sizin tavsiyenize uyacagım :)

    murat bey bır tek turbo sıkıntısı var ıste onun harıcınde kullanıslı ve seri ayrıca yakıt konusunda ekonomık ben bu aracı eşim cok iştiyor diye aldım hiçte pişman değilim ve alırkende cok uyguna aldım ve araca yağ ve yağ filitre harıcınde hiç masraf yapmadım sizinde dediğiniz gibi sıfır değil illa bir takım sorun cıkacak

    murat bey yedpa ticaret merkezindeki firmanın adı ve tel numarası var ise bir zahmet verirmisiniz
     
  2. stormfather

    stormfather Usta Sürücü

    Katılım:
    27 Eylül 2011
    Mesaj:
    532
    Alınan Beğeniler:
    80
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mehmet ALTINSOY
    Araç Modeli:
    Kia rio 1.5 crdi 2007
    Güven turboyu arayın istanbul da garret turbo distribütör'ü
     
  3. grkn54

    grkn54 Sürücü

    Katılım:
    15 Ekim 2013
    Mesaj:
    148
    Alınan Beğeniler:
    22
    Şehir:
    sakarya
    ilginiz için teşekkür ederim Mehmet bey
     
  4. stormfather

    stormfather Usta Sürücü

    Katılım:
    27 Eylül 2011
    Mesaj:
    532
    Alınan Beğeniler:
    80
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mehmet ALTINSOY
    Araç Modeli:
    Kia rio 1.5 crdi 2007
    Önemli değil Gürkan bey yardımcı olabilirsek ne mutlu bize :thumbup:
     
  5. MURDOGAN

    MURDOGAN Ralli Pilotu

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesaj:
    1.023
    Alınan Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    murat erdoğan
    Araç Modeli:
    honda jazz
    size özelden mesaj attım iletişim bilgilerini. umarım faydalı olur. ben de turbo alırken güven turbo da bizim turbonun fiyatı 900 tl + kdv idi. yani 1060 tl civarı.
     
  6. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Geçmiş olsun.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
     
  7. MURDOGAN

    MURDOGAN Ralli Pilotu

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesaj:
    1.023
    Alınan Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    murat erdoğan
    Araç Modeli:
    honda jazz
    bu mesajda bahsettiğiniz valf selenoid valfi mi. turboya ince bir hortumla bağlı olan bir valf var.
     
  8. grkn54

    grkn54 Sürücü

    Katılım:
    15 Ekim 2013
    Mesaj:
    148
    Alınan Beğeniler:
    22
    Şehir:
    sakarya
    tam olarak bilmiyorum ismini ve nerede bulunduğunu arkadaşıma da sormak aklıma gelmedi ama turbo dağılınca motor 8000 devir çalışmaya başlıyormuş kontak kapatılsa dahi motor stop etmiyormuş karterdeki bütün yağı egzostan atıp motor yatak sarıyormuş aracı stop etmenin tek yolu sizin bahsettiğiniz ( selenoid valfi mi. turboya ince bir hortumla bağlı olan bir valf var.) işte o ince hortumu çekince motor o zaman stop ediyormuş küçük ama marifeti büyük bir hortum kendisi :) arkadaşın başına bunlar gelmiş ve motoru stop ettirmek için o hortumu sökmüş ve motorunu kurtarmış
     
  9. Serdar

    Serdar Yönetici Site Yetkilisi Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    2.961
    Alınan Beğeniler:
    879
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serdar
    Araç Modeli:
    c220 cdi
    8000 devir v.s. şehir efsanesi. Dizel motor hemde turbosuz 8000 devir çevirecek :)
     
  10. grkn54

    grkn54 Sürücü

    Katılım:
    15 Ekim 2013
    Mesaj:
    148
    Alınan Beğeniler:
    22
    Şehir:
    sakarya
    serdar bey bende efsane gibi anlattım zaten muş lu miş li :) belki doğrudur başına böle birşey gelen olursa denesin belki faydasını görür
     
  11. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    Şehir efsanaleri de olmasa biz neler konuşucaz
     
  12. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Sensör, kontak ve ya ecu problemi yoksa motoru her zaman stop ettirebilirsiniz. Yağ turbo ile egzosttan atılırsa evet yatak sarabilir.Turbo dağılmadan önce motor arıza lambasına dikkat. Mutlaka yanar.Yaglama yağı seviyesi düştüğünde yağ basıncıda düşmeye başlar.O da yağlama yağı ikaz lambasini yakar.Lambaları takip etmek lazım.
     

Bu Sayfayı Paylaş