Kia Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

Şikayet Giderildi REZALET

'Kia'dan Şikayetler / Talepler / Teşekkürler' forumunda suleymanavsaroglu tarafından 25 Haziran 2013 tarihinde açılan konu

  1. silverhawk07

    silverhawk07 Servis-Satış Yetkilisi Servis-Satış Yetkilisi

    Katılım:
    10 Ekim 2012
    Mesaj:
    2.683
    Alınan Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Antalya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mustafa
    Araç Modeli:
    RIO 1.5 CRDI 2009 COMF.
    konuda bir kopukluk var. olayın gelişimini bilemiyorum ama , sıfır bir araç arıza nedeniyle servise bırakıldıysa , onarım süresi 3 günü geçerse ikame araç verirlerdi.
     
  2. umutd07

    umutd07 Moderator Moderator

    Katılım:
    11 Eylül 2011
    Mesaj:
    1.647
    Alınan Beğeniler:
    632
    Şehir:
    ANTALYA
    Gerçek Ad-Soyad:
    Umut dürüş
    Araç Modeli:
    2008 cerato Ex
    Çok geçmiş olsun. kafanıza yatmadıysa satın gitsin.
     
  3. Emre Akçay

    Emre Akçay Ralli Pilotu

    Katılım:
    17 Nisan 2012
    Mesaj:
    1.181
    Alınan Beğeniler:
    356
    Şehir:
    Edirne
    Gerçek Ad-Soyad:
    Emre Akçay
    Araç Modeli:
    '13 Kia Pro_Cee'd GT
    Benim araba 15 gün kaldıktan sonra ikame araç verdiler. Onu da Çelik Motor'a zar zor söyleyip aldık.
     
  4. sergen58

    sergen58 Sürücü

    Katılım:
    13 Aralık 2011
    Mesaj:
    190
    Alınan Beğeniler:
    4
    Şehir:
    sivas
    Gerçek Ad-Soyad:
    Sergen BASAT
    Araç Modeli:
    2015 passat b8 1.6 tdi dsg comfortline
    Ikame araci kiraladiklari yer istiyor o kredi kartini çelik motorla alakasi yok bazi kiralik arac firmalari araci kullanacak kisinin kredi karti olmadan sözleşme yapmiyorlar sebebi ise kiralanan tarihlerdeki trafik cezalari vs. durumunda kolayca parayi alabilmek icin orn. Firmaya ceza gittiginde sizi ariyor odermisiniz kartinizdan mi cekeyim diye ona gore islem yapiyor yani rutin bi olay dert etmenize gerek yok
     
  5. cer.fire

    cer.fire Usta Sürücü

    Katılım:
    7 Haziran 2011
    Mesaj:
    878
    Alınan Beğeniler:
    41
    Şehir:
    ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    ömer oktar
    Araç Modeli:
    kia ceed sw crdi (2005 kia cerato crdi)
    geçmiş olsun ama sonuçta insan yapısı. bir tanıdık sıfır passat tdi otomatik dsg almıştı. araba yı aldıktan kısa süre sonra uzun yolda şanzıman arızasıyla yolda kalmış. mahkeme yoluyla parasını iade aldığı duydum. bu her markada olabilecek bir şeydir. kia dayanım konusunda bir çok markanın önünde olan kalite bir marka ama insan yapısı sonuçta, nadirde olsa böyle şeyler olabiliyor. umarız en kısa zamanda sorun çözülür.
     
  6. mustafa avcı

    mustafa avcı Usta Sürücü

    Katılım:
    14 Ocak 2011
    Mesaj:
    301
    Alınan Beğeniler:
    32
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mustafa Avcı
    Araç Modeli:
    Vw Golf
    Geçmiş olsun süleyman bey. Otomobil kesinlikle tapılacak bir metal değil bir ihtiyaç ve bu ihtiyacınızı böyle yüksek meblağ ödeyip yinede karşılayamıyorsanız ve çelik motordan böyle bir cevap alıyorsanız size hak veriyorum çok haklısınız.

    Arkadaşlar bu kadar sert davranmadan biraz marka fanatikliğine kaçmadan önce anlamaya çalışmalılar diye düşünüyorum. Kötü bir servis ve kötü distribütör yüzünden bende kia marka aracımdan kopma noktasına gelmiştim çok iyi anlıyorum.(aracımı çok sevmeme rağmen)

    Kia araçları kalitelidir iyidir hoştur ama servisi servis olmadıktan çelik motor müşteri arkasında olmadıktan sonra insanlar niye kia ya bağımlı kalsın ki? yada bir kişi gelse Süleyman bey' e kia araçlarını sorsa kia alma binme demesinde haksız mı o zaman? Sadace alınıp binilmek değil satış sonrası daha önemli bence. Bu olmadıktan sonra bende tavsiye etmem niye ediyim ki? 60 bin tl gibi ciddi rakam veriyorum alıyorum ama sorun olunca çözülmüyor üstüne sert davranılıyor...



    Sorun olabilir olmaz değil ama çözüm için birşey yapılmayıp, üstüne sert davranışlar varsa ben hak veriyorum kendisine.Kızmaktada haklıdır. Otomobil kolay alınan birşey değil Kia da babamızın oğlu değil
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 26 Haziran 2013
  7. Tülin

    Tülin Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    1.136
    Alınan Beğeniler:
    45
    Şehir:
    İstanbul
    mustafa bey böyle bir durum karşısında yazan arkadaşların geneli zaten sizinle aynı düşüncede! böyle bir durum varsa yapılan yanlış. Ancak biri üye oluyor ve ilk msj hakkını bu şekilde kullanıyor? her araç ve markada sorun çıkabilir, genelleme yapılması yanlış. Evet kesinlikle bir çözüm üretmeli çelik motor, olmadı yasal haklara başvurulmalı. yanlız marka ve araçdan memnun kullanıcılar, diğer bu araçları araştıran insanlarıda bu doğrultuda bilgilendirmeli. doğru yada yanlışların yazılması gerekir ki insanlar fikir edinebilsin.
     
  8. enco59

    enco59 Usta Sürücü

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesaj:
    368
    Alınan Beğeniler:
    8
    Şehir:
    tekirdağ
    kiaclub olarak çelik motora bir faxs mı yollasak biraz kendilerine ceki düzen versinler :closedeyes:
    yada koreyemi şikayet etsek acaba çelik motorun ilgisizliğini.. :)
     
  9. mustafa avcı

    mustafa avcı Usta Sürücü

    Katılım:
    14 Ocak 2011
    Mesaj:
    301
    Alınan Beğeniler:
    32
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mustafa Avcı
    Araç Modeli:
    Vw Golf
    Tülin hanım benim gibi düşünseler bile sizin bana karşıda kullandığınız şekilde " ! " gibi tepki ve öfke belirten ifadeleri ben sıkça gördüğüm için biraz yadırgadım...Aslında sizin bana takındığınız öfkeli tavrıda yadırgadım.

    Herkes olumlu yorum yapacak diye birşey yok. Kia almayı düşünen kişi olumsuz yorumdan daha çok sayıda olumlu yorumları görecektir az birşey araştırmacı kişiyse tabi. Sadece 1 tane olumsuz yorum yapıldı diye panik havası yaratmayada gerek yok.

    Onun haricinde, Süleyman bey' in ilk mesajı bu olmamalıydı burada hemfikiriz. Sanırım Süleyman beyde araçlarda sorun yaşanabileceğinin farkında. Ama ben kendi açımdan düşününce otomobil satın almak sadece somut olarak otomobile sahip olmak değildir. Bence otomobil satan firma otomobille beraber satış sonrasınıda çok iyi satmalı. Otomobil bence otomobil ve satış sonrasının bütünüdür. Otomobil ne kadar iyi olursa olsun satış sonrası işe yaramazsa ne yapalım:)
     
  10. Rio35

    Rio35 Moderator Moderator

    Katılım:
    2 Ağustos 2012
    Mesaj:
    3.600
    Alınan Beğeniler:
    220
    Şehir:
    izmir < > istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    İbrahim K.
    Araç Modeli:
    Rio Sedan 2012
    Tepki olayı gayet mantıklı 100 tane üyeden tepki aldıklarını düşündümde harbiden '' Ne oluyor bize '' der çelikmotor ve aynı kişilerinde kia motors'a mail attığını düşündümde belki kulağını çekerler çelikmotorun :D
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 26 Haziran 2013
  11. Tülin

    Tülin Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    1.136
    Alınan Beğeniler:
    45
    Şehir:
    İstanbul
    yazdığım msjı öfkeli bir şekilde yazmadım,bu kadar alıngan olmayın. ! işaretini aynı fikirde olduğumuzdan dikkat çekmek için kullandım. isterseniz yazdığımı bir kez daha okuyun ama altında farklı anlamlar yüklemeden, o zaman yazım normal gelebilir.

    ayrıca ben size neden öfke duyayım ki? öyle bir durum yada olay olsaydı şu an bu şekilde yazıyor olmazdık :)
     
  12. mustafa avcı

    mustafa avcı Usta Sürücü

    Katılım:
    14 Ocak 2011
    Mesaj:
    301
    Alınan Beğeniler:
    32
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mustafa Avcı
    Araç Modeli:
    Vw Golf
    estağfurullah alınganlık değil sadece benim bildiğim ! işaretinin anlamı sizinkinden farklıydı o kadar:) sıkıntı yok :D
     
  13. cer.fire

    cer.fire Usta Sürücü

    Katılım:
    7 Haziran 2011
    Mesaj:
    878
    Alınan Beğeniler:
    41
    Şehir:
    ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    ömer oktar
    Araç Modeli:
    kia ceed sw crdi (2005 kia cerato crdi)
    çelik motora email atınca yarım saat içinde hemen ararlardı. servislerde hep ilgilidir.
    yukardaki olay istisnai bir olay bence
     
  14. Tülin

    Tülin Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    1.136
    Alınan Beğeniler:
    45
    Şehir:
    İstanbul
    ben mi yanlış biliyorum siz mi diye tekrar araştırdım.

    Ünlem işareti, sevinme, kızma, korku, mutluluk, şaşkınlık gibi aşırı heyecan anlatan cümlelerin sonuna konur. Ayrıca; çağrı, emir, hitap ve yasaklama bildiren cümlelere de ünlem işareti konulur.Bu işaretin olduğu cümle vurgulanarak okunur.
    Bir noktalama işareti olan ünlem işareti, cümle sonuna konduğunda cümlenin bitişini belirtir. Ayrıca kelimelerin ardında da kullanılabilir.
    Örnek
    Ey, Türk gençliği ! Birinci vazifen, Türk....
    Ordular, ilk hedefiniz Akdeniz'dir, ileri!
    Bravo, çok iyi bir konuşmaydı!
    Eyvah, ev yanıyor!
    Dur, yolcu! Bilmeden gelip bastığın

    Alıntı... wikipedia

    sonuç ikimizin bildiğide dogru ama işte ne tarafa çekerseniz gibi :)
     
  15. EMRE_61

    EMRE_61 Sürücü

    Katılım:
    25 Haziran 2012
    Mesaj:
    127
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul
    Kia dünya genelinde marka imajını yükseltmeye çalışıp dururken.Almanya ingiltere her yerde reklam veriyor ve sportageleri görüyorum.Çelik motor da imajı kötülemek için elinden geleni yapıyor gibi gözüküyor.Kapı kilidi gibi basit bir olayı hala çözemedi ve müşterisini kapı kilidi yüzünden kaybediyorsa.O firmanın geleceği pek iyi olmaz...

    Geçmiş olsun.Servis raporu felan varmı elinizde sorun nedir ne değildir.Ne zamana hallederiz dediler?
     
  16. alp2er

    alp2er

    Katılım:
    10 Mart 2012
    Mesaj:
    23
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    önemli olan sorunların olup olmaması degıl sorunların nasıl çözüme kavuştuğudur diye düşünüyorum.. herzaman sorunlar cıkar tabi. 0 km s320 mercedesin bile farları su alıyor ve servis bunu değiştirmiyorsa gerisini siz düşünün...

    ayrıca:
    servis sorununuza çözüm bulamıyor ve-veya size karşı hoş olmayan tavırlar sergiliyorsa durumu çelik motora bildirin. size tavsiyem noter ihbarı şeklinde yapmanızdır.

    sonrasında gelecek cevaba gore yasal yollara başvurursunuz.

    not: ne yani kredi kartı kullanmak mı zorundayız? aksi halde yedek araç vermiyorlarmı? araç satarken bunu belirtiyorlarmı? böyle bir saçmalık ilk defa duyuyorum...
     
  17. maminci

    maminci Ralli Pilotu

    Katılım:
    21 Ekim 2010
    Mesaj:
    1.494
    Alınan Beğeniler:
    10
    Şehir:
    Malatya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mehmet Aminci
    Araç Modeli:
    Toyota corolla
    Yakın geçmişte başka marka sıfır aracında ciddi sorunlar yaşayıp aylarca uğraşılmasına rağmen çözülemediği için aracı satmaya kadar gitmiş birisi olarak arkadaşı çok iyi anlıyorum. Sıfır aracın sorunu çözülemezse, üstüne de marka ilgisiz davranırsa, sinir harbi ikiye katlanıyor. Sağdan soldan yapılan eleştiriler, buna bu kadar para verilir mi vb yorumlar da cabası, zor bir durum ama çözümsüz değil.

    Yetkili servis çözüyorsa çözer, çözemiyorsa markası ne olursa olsun genelleme yapmadan sakin kafayla düşünüp ya hukuki süreç -ki uğraştırır, bir sürü tantanası var kolay değildir öyle- ya da satıp kurtulmaktan başka yapacak bir şey yok. Hiçbir şey sinirlerinizi yıprattığınıza değmez, ben o sorunlu aracı sattım kurtuldum, size de önerim, eğer olmuyorsa bire ikiye bakmayın satın kurtulun, önemli olan işinizi görmesi, araba çok:)
     
  18. M.karataş

    M.karataş Ralli Pilotu

    Katılım:
    24 Mart 2013
    Mesaj:
    1.160
    Alınan Beğeniler:
    222
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Muhammet Karataş
    Araç Modeli:
    Kia Sportage 1.6 PLUS '2012'
    Garip bir olay. Araçta sorun yaşamış olabilirsiniz. ama Türkiye genelinde hiç bir bayinin, yöneticinin, veya yetkili kişilerin bu derece kaba bir davranış sergileyeceklerini sanmıyorum.
    Ankara nın küçük sanayilerinde bile daha hürmetli karşılanıyorsunuz. Açıkcası yazdıklarınıza inanmadım..
     
  19. PowerOfDiesel

    PowerOfDiesel Acemi Sürücü

    Katılım:
    9 Mayıs 2013
    Mesaj:
    37
    Alınan Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Balıkesir
    6 senedir kia kullanıyoruz, aldığımız günden bugüne kadar servisle en ufak bir problem yaşamadık, işi bilmiyorsunuz insanları suçluyorsunuz, tamam yaşadığınız olaylar hoş değil ama en negatif olay sizin yaklaşımınız şu an, piyasada fiyatın-kalite orantısı en doğru SUV sınıfı araca sahipsiniz, kendiniz diyorsunuz Sıfır aldım diye, her sıfır arabanın bir rotasyon süreci vardır, bundan önce 2004 model opel meriva marka aracımız vardı, 23.000 kmde iken fabrikasyon hatadan dolayı 2 pistonu değişti ve araba serviste 3 gün kaldı çünkü biz gidip arabamızı sorduk, ustasıyla ilgilendik, insanlara güler yüz gösterdik, anahtarı atıp hadi eyvallah demedik, siz malınızı iplemiyorsanız kimse iplemez kusura bakmayın, hiç bir servis operatörünü aradığınızda size saygısızlık yapmaz eğer zorlamazsanız, kaldı ki size sadece prosedürü anlatmış, sizde ne söyledinizse adamı yüzünüze telefon kapattıracak kadar sinirlendirmişsiniz, neden böyle bir yaklaşım sergilediğinizi anlamak güç, garanti arabanızı kabul ediyor ilgileniyor cebinizden 5 kuruş çıkmayacak halledeceğiz diyor, siz de arabamın arkasına büyük harfe almayın yazdıracağım diyosunuz, kimse o arabaya binmeye devam edin diye alnınıza silah dayamış değil, servisten çıkınca gidin araba pazarına satıyo musunuz takasa mı giriyosunuz napıyosanız yapın, bu kadar basit bir mesele için bütüüüün KIA nın prestijini sarsmanız doğru değil. :madd:
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 27 Haziran 2013
  20. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    Bende katılıyorum ama gecen 80bın Km bakımında ÇelikMotor yetkılısıyle yaptıgım gorusmeyı bır nebzede olsa anlatmaya çalışmıstım.

    Sanırım dıstributormuzun operatorlerı bıraz saygısız, inatçı ve laubaliler
     

Bu Sayfayı Paylaş