Kia Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

MEGAN 2 ramapada pes etti:)

'Cerato Forum - Club' forumunda kerata58 tarafından 2 Mayıs 2013 tarihinde açılan konu

  1. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.832
    Alınan Beğeniler:
    9.422
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    :thumbup:
     
  2. cerato44

    cerato44 Sürücü

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesaj:
    160
    Alınan Beğeniler:
    55
    Şehir:
    güzel
    Gerçek Ad-Soyad:
    ozan güzel
    Araç Modeli:
    kia cerato 2007 crdi
    115 hp lik certoyla yazılım yüklü 140 pc titanyum focusu geçiyorduk dizel focusu,,,, kesinlikle kıyısından köşesinden focusla meganle kıyaslamaın.belkı şöförden kaynaklanıyor diye şöför değişti sonç değişmedi :) gebze ist arası denedik :)
     
  3. Emre

    Emre Usta Sürücü

    Katılım:
    4 Mart 2012
    Mesaj:
    518
    Alınan Beğeniler:
    13
    Şehir:
    İstanbul
    180+ ceed forumumuzdan emre akçay adlı üyede de var sanırım sıkıntısız ilerliyor
     
  4. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.794
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    Focus 2.0 140 hp lik mi yoksa 1.6 olup yazılımla 140 hp olmuş hali mi?
     
  5. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.832
    Alınan Beğeniler:
    9.422
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Merhaba.Hep ilk kalkışlarda mı denediniz?Chip alt devirleri canlandırmak için yapılır genelde.Son devirlere göre yapıldığında ise ki motor devri ile tork eğrisininin motor dizaynı olarak devir arttıkça torkun düştüğünü görürüz ki son devirlerde chipin çok fazla etkisi olmaz.Son devirlere göre chip yapıldığında ayrıca turbonun overspeed olma olasılığı çok yüksektir.Tabi bu chip işini yapanlar çok daha iyi anlatırlar son devirlerdeki olayları.Ama chip yaptırıp son hızı düşen buna rağmen alt devirlerde çok daha hızlı hızlanan ve yüksek tork elde eden araç örnekleri var.

    Bir de chip yapılsın ya da yapılmasın,bir aracın son hızı son dişli oranı ile bağlantılıdır.Yani bg o son hıza daha kısa sürede hızlanmanızı sağlar,son hızınızın artması için son devir limitini açtırmanız gerekir.O da çok risklidir.Cerato 115 hp nin son dişli oranı daha iyi ise onu bu son süratlerde geçebilmeniz doğaldır.Son devir limiti açılmadıysa chip son devirlerde çok işe yaramaz.Sadece biraz daha hızlı o sürate çıkılabilir o kadar.
     
  6. Emre Akçay

    Emre Akçay Ralli Pilotu

    Katılım:
    17 Nisan 2012
    Mesaj:
    1.181
    Alınan Beğeniler:
    356
    Şehir:
    Edirne
    Gerçek Ad-Soyad:
    Emre Akçay
    Araç Modeli:
    '13 Kia Pro_Cee'd GT
    Evet bende var. 175 hp. Yazılımdan sonra zaten iyi olmayan turboyu revize ettik sadece. Şuan 10.000 küsür km oldu sıkıntısız biniyorum. Ama çok dip gaz kullanmıyorum bende. Ara sıra şevke geldiğimde basıyorum işte.
     
  7. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.832
    Alınan Beğeniler:
    9.422
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Güle güle kullan kardeşim.:eek:kksw4:
     
    Emre Akçay bunu beğendi.
  8. Emre

    Emre Usta Sürücü

    Katılım:
    4 Mart 2012
    Mesaj:
    518
    Alınan Beğeniler:
    13
    Şehir:
    İstanbul
    :thumbup1::thumbup1:
     
  9. Proceed GT

    Proceed GT Usta Sürücü

    Katılım:
    4 Ocak 2014
    Mesaj:
    491
    Alınan Beğeniler:
    57
    Şehir:
    istanbul
    Lamboya selektör yapacak araç yok
     
  10. kiario63

    kiario63

    Katılım:
    19 Ağustos 2013
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    315
    Şehir:
    şanlıurfa
    Bugatti ye ne dersiniz

    tapatalk
     
  11. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.794
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    Eyvallah deriz :D
     
  12. kiario63

    kiario63

    Katılım:
    19 Ağustos 2013
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    315
    Şehir:
    şanlıurfa
    :)

    tapatalk
     
  13. cerato44

    cerato44 Sürücü

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesaj:
    160
    Alınan Beğeniler:
    55
    Şehir:
    güzel
    Gerçek Ad-Soyad:
    ozan güzel
    Araç Modeli:
    kia cerato 2007 crdi
    Focus TDCi 1.6 110 hp idi sedan süperchips ile 145 hp kere çıkmıştı 0 dan 130 a focus alıyor biz 160 da yanımıza alıyoruz 220 dediğimizde focus arkadan gelmek için kovalıyor kmlerce geldi genede sonuç aynı :) şöför hatası dedik şöför değişti sonuç aynıydı :)
     
    kiario63 bunu beğendi.
  14. cer.fire

    cer.fire Usta Sürücü

    Katılım:
    7 Haziran 2011
    Mesaj:
    878
    Alınan Beğeniler:
    41
    Şehir:
    ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    ömer oktar
    Araç Modeli:
    kia ceed sw crdi (2005 kia cerato crdi)
    focus la cerato nun güçleri aşağı yukarı başa baş ama cerato kullanıcısına her yönden daha zevk veriyor
     
  15. kiario63

    kiario63

    Katılım:
    19 Ağustos 2013
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    315
    Şehir:
    şanlıurfa
    Bahsi geçen araçlar kaç model?

    tapatalk
     
  16. cerato44

    cerato44 Sürücü

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesaj:
    160
    Alınan Beğeniler:
    55
    Şehir:
    güzel
    Gerçek Ad-Soyad:
    ozan güzel
    Araç Modeli:
    kia cerato 2007 crdi
    cerato crdi 2008 kasa gayet temiz ve bakımlı (47.000 km) idi. focus 2011 kasa titanyum sedan 65.000 km de focusun 4.5 vitesi cerato kadar sağlam değil. 160 dan 220 ye okadar çabuk hızlanıyorki anlam getiremiyorduk. :)
     
  17. kiario63

    kiario63

    Katılım:
    19 Ağustos 2013
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    315
    Şehir:
    şanlıurfa
    Tehlikeli işler bunlar yapmamak lazım. Ama gerçekten şaşırtıcı. Demek ki şanzıman cerato da daha verimli. KIA ne de olsa :) (marka fanatiği mi oldum nedir ? :) ).

    tapatalk
     
  18. cerato44

    cerato44 Sürücü

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesaj:
    160
    Alınan Beğeniler:
    55
    Şehir:
    güzel
    Gerçek Ad-Soyad:
    ozan güzel
    Araç Modeli:
    kia cerato 2007 crdi
    genede yiğidi öldür hakkını yeme demişler cerato olmasa focus tdci (110 hp)tek geçerim 1.6 dizelde :)
     
  19. kiario63

    kiario63

    Katılım:
    19 Ağustos 2013
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    315
    Şehir:
    şanlıurfa
    Bende kasasını seviyorum. Ama marka takintim yok zaten araştırıp içime sinen aracı alırım.

    tapatalk
     
  20. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.832
    Alınan Beğeniler:
    9.422
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Teşekkür ederim.Dediğim gibi özellikle son dişli oranı son süratte önemlidir.Belli bir süratten sonra chipten çok motor son devri ve son vites dişli oranı farkı yaratır.Paylaşım için sağolun.
     

Bu Sayfayı Paylaş