10 Kasım LPG KABLO

Şikayet Çözüm Bekliyor Kia OĞUŞLAR'MIIII ALLAH KORUSUN BİRDAHA ASLAAA...

'Kia'dan Şikayetler / Talepler / Teşekkürler' forumunda ahmet bey tarafından 22 Kasım 2014 tarihinde açılan konu

  1. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Çelik Motor ve Bazı Servisler(Bu konuda da paylaşılan iyi hizmet veren ve çoğunluğun memnun olduğu servislerimiz de var.Onları tenzih ediyorum.) sayesinde sanayi esnafı ekmek yer oldu.Bir yerde ekonomiye katkıda bulunuyorlar.Bilmeyerek.

    Mesela buraya yazılanlardan anladığım en büyük katkıyı Oğuşlar KIA yetkili servisi veriyor sanırım.Parçacı ve oto tamircilerinin satışlarını arttırdılar.

    O kadar yazıyor ve paylaşımda bulunuyoruz.Ama bu yazılanları sadece sevgili distribütörümüz ÇM ve insanlara kötü hizmet verip sahte ve çakma parça takan, ya da orijinal parça takıp garanti süresi dolmadan gelindiğinde müşteriyi püskürten yetkili servislerimizi kast ederek yazıyoruz.Gerçek anlamda iyi hizmet veren müşterisinden aldığı parayı son kuruşuna kadar hak eden servisler her zaman baş tacımızdır.
    Ama servislerini denetimden yoksun ve gönderilen hemen hemen her garanti değişim talebine rampa yapan ÇM değil.
     
    Ergin57, Adastra, ahmet bey ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  2. Adastra

    Adastra Usta Sürücü

    Katılım:
    21 Ocak 2015
    Mesaj:
    252
    Alınan Beğeniler:
    124
    Şehir:
    Samsun
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat Çetinkaya
    Araç Modeli:
    Kia Sorento 2.5 CRDI EX Otomatik 2006
    Arkadaşlar öncelikle geçmiş olsun. Ülkemizde garanti gibi bir süreç olmasa çoğu yetkili servis tavla oynar, çay demler başka da bir mesai harcayamaz.
    Hak, hukuk tanımayan bu anlayışı markaya maletmemek gerekir. Eğer ÇM bu anlamda tüketici dostu bir yaklaşım sergilemiyorsa konunun muhatabı doğrudan doğruya KIA'dır arkadaşlar.

    Bu ülkede mal satan her uluslararası kuruluş, bu ülkenin mevzuatına tabidir. Arıza tespit bedeli gibi bedellerin yasal olduğu söylenmiş, böyle bir yasal düzenlemeye rastlamadım. Öncelikle biz tüketiciyiz servis elbette arızayı tespit edecek. Bu zaten servisin asli görevi markanın sorumluluğu arkadaşlar.

    Garanti bitsin, bitmesin bu o markanın görevi, tüketicinin hakkı. Ha şu da var. Önceden belirtir kendine güvenen, yoğun servis der ki ben tespit bedeli alıyorum, şu kadar, raporumu da veriyorum, altına da imzamı atıyorum. Ben de derim ki alt imzanı tespitinin altına senin canın sağolsun. Ha o tespit çıkmazsa canını sıkarım. O parayı yargılama giderleri, vekalet ücretiyle misliyle senden alırım.

    Ha orada üslupta sıkıntı varsa. İngilizcesi kuvvetli bir kardeşimden yardım alırım, KIA ya bir şikayet mektubu yazarım. Bilgiye de Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketici Hakları Genel Müdürlüğü, BİMER, TÜKODER vb kurumlarla Avrupa Tüketici Konfederasyonlarını koyarım. Ondan sonra ÇM benim peşime düşer. Bu yaşanmış bir örnektir. 20 sene sonra nofrost buzdolabı hediye edilmiştir, üretici firma tarafından. Muadil değil ama adamlardaki ticaret ahlakı bu. Bizde malesef bu yok. O yüzden bizim insanımız sıcak çayı, güler yüzü hoş sohbeti olan yeri tercih ediyor. Bunu başaran YS'ler başarıyla o ekiple işi yürütüyor. Beceremeyen, ticari ahlaktan yoksun zihniyetler de 1-2 sene sonra yedek parçacı oluyor ya da kapatıyor.

    Burada oluşturulan bu başlık gerçekten muazzam bir hizmet olmuş. KCTR yöneticilerine teşekkür etmek lazım. Ellerini sıkmak lazım.

    Buna ek olarak kara liste, beyaz liste oluşturulabilir belki. Kendilerine çeki düzen verir kara listedekiler, beyazdakiler de kendilerini korurlar. Beyazlardakilere plaket bile verilebilir. Sonuçta burası bir sivil toplum örgütü ve gerekçeleriyle bir işletmeyi kötülemek tüketicinin hakkı. Örnek hakem heyeti ve mahkeme kararlarını da buradan paylaşabiliriz. Kara listedekilerin ödülü de mahkeme ve hakem heyeti kararları olur. Belki anlarlar varlık sebeplerinin garantili araçlar olduğunu, garantisizlerin de kazandırılması gerektiğini. Bir güler yüzün, sohbetin, sıcak çayın önemini.
     
    tt_boy, suyunsesi, merterl123 ve 3 kişi daha bunu beğendi.
  3. ardy7

    ardy7 Ralli Pilotu

    Katılım:
    26 Aralık 2014
    Mesaj:
    1.362
    Alınan Beğeniler:
    460
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Arda
    Araç Modeli:
    Rio Natty
    okuduğum iyi oldu oğuşlar benim eve çok yakın oraya giderim diyordum ama kararım değişti tabiki.. araç gül-al dan satın alınma artık ya oraya giderim yada erberk'e. anadolu yakasında tavsiye edeceğiniz yer varsa tekkar mı artık neresi olur oralara da giderim hatta yol hiç sıkıntı değil karşıya bile geçerim yeterki güvenilir güleryüzlü servis olsun.
     
    heh, ahmet bey ve Adastra bunu beğendi.
  4. zenozenalis

    zenozenalis Usta Sürücü

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesaj:
    398
    Alınan Beğeniler:
    104
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    M.2.
    Araç Modeli:
    Kia Cerato 1.6 Ex Comfort AT
    Yakında Gebze'ye de bir tane açılıyormuş servis. Herkes için hayırlısı olsun. Yeni açıldığında bir takım indirimlerden yararlanmak lazım.
     
    ahmet bey bunu beğendi.
  5. ahmet bey

    ahmet bey Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    2.535
    Alınan Beğeniler:
    1.055
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    AHMET
    Araç Modeli:
    DOBLO 1,3 MULTİ CARGO
    Başıma gelenler ortada Erbek ilgilenir aracınızla Gül al da biraz ego var araç seçiyo Tekkar için bişey söyliyemicem gitmedim hiç karşıda Bayraktar ve Eresin vr onlarıda çok met etti arkadaşlar.
     
    heh bunu beğendi.
  6. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Kesinlikle güler yüz ve iyi niyet çok önemli.
     
  7. ubykh

    ubykh Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    1.877
    Alınan Beğeniler:
    1.340
    Şehir:
    Kahramanmaraş
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hüseyin
    Araç Modeli:
    Cee'd 1.6 CRDi Otomatik
    Arkadaşlar Mersinde Kia Çayan otomotiv yaklaşık 1,5 yıl oldu faaliyete geçeli. müthiş araba satıyorlar,
     
  8. Palermo75

    Palermo75 Acemi Sürücü

    Katılım:
    5 Şubat 2015
    Mesaj:
    12
    Alınan Beğeniler:
    5
    Şehir:
    ISTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ufuk
    Araç Modeli:
    2013 Kia Ceed Concept
    +1 bende asla onunden bıle gecmem
     
    ahmet bey bunu beğendi.
  9. wedat

    wedat Acemi Sürücü

    Katılım:
    13 Eylül 2015
    Mesaj:
    19
    Alınan Beğeniler:
    10
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Atilla KAFALI
    Araç Modeli:
    2014 SPOrtage benzinli GDI Comfort Makyajlı
    Sağol kardeşim bende bayramda yolda kalsam tek seçenek OĞUŞLAR olsa gene gitmeyeceğim.....
     
  10. Erdur

    Erdur Yeni Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2015
    Mesaj:
    2
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Erhan D
    Araç Modeli:
    Kia Sportage 1.6 concept plus
    Konuyu görünce benimde Oğuşlar servisi ile yaşadığım bir olay aklıma geldi.2014 Kia sportage marka aracım ilk sahibi tarafından oğuşlardan alınırken servis tarafından Daiichi marka ekranlı teyp takılmış ilk sahibi aracı bana satarken bir hafta arabayı çalıştırmadığı için akünün tamamen bittiğini ve oğuşlar götürdüğünde akü değişimi yapıldığını anlattı.
    Bende 10 günlük bir yurtdışı gezisinden gelince aynı sorunla karşılaştım. Kia yol yardımını aradım en yakın servisten geldiler (ulukarlar servisi) aküyü tekrar değiştirdiler ama araçta kaçak olduğunu 2 gün bırakırsam kaçağı araştıracaklarını söylediler zamanın olmadığı için bırakamadım daha sonra kia eresinler servisine götürdüm incelendi ve takılan ekranlı teyp uyku moduna geçmediği için aküyü bitirdiğini öğrendim.Oğuşlar servisini aradım bana söyledikleri teyp ile ilgili garanti vermediklerini bu sebeple sorunu benim Daiichi firması ile çözmem gerektiği idi ama sağolsunlar eresin servisi bu takılan ürünün çelik motorun taktığı ürün olmadığı halde daiichi ile görüştü teybi yolladı teyp garantiden değişti yeni gelen teybi arabaya taktı ve bunlar için hiçbir ücret talep etmedi.
    Oğuşlar servisi ise servis olarak daiichi firması ile anlaşıp taktığı teybin sorumluluğunu bile üstlenmediki üstelik araç oradan sıfır alınırken üzerine 2000 liralık ek donanım takıp garantisini verememesi hatta sorumluluk kabul etmemesi nasıl bir servis olduklarını kanıtlıyor Kısacası malı satana kadar.....
     
    ahmet bey bunu beğendi.
  11. KAPSHY

    KAPSHY Ralli Pilotu

    Katılım:
    12 Ekim 2013
    Mesaj:
    3.735
    Alınan Beğeniler:
    1.234
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Tolga KAPŞIGAY
    Araç Modeli:
    KİA RİO 1.4 crdi hb (2013)
    Geçmiş olsun neymiş bu oğuşlar ya
    Ben eresini beğeniyorum ne yalan söyliym babamın oğlu değiller ama herşeyi hallediyorlar be abi işini yapana helal olsun diceksin yani


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    ahmet bey bunu beğendi.
  12. boyacı

    boyacı Acemi Sürücü

    Katılım:
    18 Ocak 2016
    Mesaj:
    23
    Alınan Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    emin sönmez
    Araç Modeli:
    2008
    en iyi çözüm şikayet var coma yazın bakın nasıl size dönüyorlar
     
  13. endspeed

    endspeed Usta Sürücü

    Katılım:
    12 Ağustos 2015
    Mesaj:
    461
    Alınan Beğeniler:
    154
    Şehir:
    TR
    Gerçek Ad-Soyad:
    Erdem Caliskan
    Araç Modeli:
    Rio Consept 2015
    Böylelerini ifşa edeceksiniz ki herkes neyin ne olduğunu bilsin . İyi olanıda kötü olanıda yazalım ki il ilçe bölge olarak herkes faydalansın ne bu böyle bizi ezip mağdur etmeye çalışıyorlar satarken canım cicimde sattıktan sonra böyle yaparlarsa hem bayi olarak hemde #kia Türkiyede kepenki kapatır giderler kia #distribütör ü veyahut #yetkilisi kimse çeki düzen disiplin getirmeli Renault maise email çekince vatandaş olumlu dönüş alıyor ilgileniyor toyota da aynı şekilde. .. Çelik motorun bu tutumu kendilerini çamura saplamaktan başka birşey değil. Ben şahsen nerde ne sorun olursa ifşa ederim ki internet çağındayız millet evinin odalarını bile nerdeyse netten bulacak halde 0.5 sn de bütün sonuçlar elimizin altında bu oğuşlar ve ankaradaki kia bayilerinin çok çetin şikayetlerini okudum bunlar acaba kendi arabaları başka marka olunca bizimle aynı şeyi yaşarsa ne yaparlar veya yapacaklar bilinmez ama üç yukarı beş aşağı ne tepki verecekleri belli bize reva görenler göz yumanlar hizaya getirilmeli kia en yetkilisi ile yoksa marka adıda hep aşağılarda kalacak bizde mağdur olup ellerinde müşterilerden de olacak.
    Şahsen ben 5-6-7 sene gibi kullanacam diyorum ama ne olacağı belli değil belki borca girip üst modellerini alacağım böyle olursa değil üst modeli en üst modeli bedavaya verseler böyle yapan markadan almam.

    SM-G800HQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    spo05 bunu beğendi.
  14. boyacı

    boyacı Acemi Sürücü

    Katılım:
    18 Ocak 2016
    Mesaj:
    23
    Alınan Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    emin sönmez
    Araç Modeli:
    2008
    4/5 sene önce bende oguşlardan araç almıştım ve binpişman oldum bu üçüncü arabam bi daha tövbe ettim boshcar serviste arkadaşım var sıkıntımda ümraniyede ona gidiyorum ve hallettiriyorum makul ve mantık fiyatla saolsunlar ilgileniyorlarda oguşlar grup bu segmentte araçlar onlar için çekirdek kabugu bile degil o gözle bakıyorlar yüksek segmentlerle ilgileniyorlar
     
  15. Ali34CaN

    Ali34CaN Ralli Pilotu

    Katılım:
    24 Haziran 2015
    Mesaj:
    1.181
    Alınan Beğeniler:
    327
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ali Can
    Araç Modeli:
    Old Sportage 2015
    zaten gıtmedım hıc, gıden arkadaslarada, kotu davranılan arkadaslara destek adına gıtmemelerını onerırım, paylasım ve dayanısma bole gunler ıcındır
     
  16. rcelik1

    rcelik1 Acemi Sürücü

    Katılım:
    11 Aralık 2012
    Mesaj:
    12
    Alınan Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ramazan Çelik
    Araç Modeli:
    Kia Ceed Concept Plus SW 2012
    Geçmiş olsun. Ben aracımı 4.yıl bakıma götürdüm (farklı bir servis), teslim alırken Aküyü ölçtük herşey normal dediler.
    5.gün araç çalışimadı. Takviye yapıp servise götürdük Akü bitmiş dediler. 4 yıldır tık demeyen akü bakımdan 5 gün sonra gitti.
    Kimsenin günahını almıyorum ama yanlışlıkla da olsa serviste bir şekilde bozuldu dedim, kaçan bana 300 TL oldu.
    İnsan bari işçilik parası almaz diyecektim ama neyse.
     
  17. Suat 7828

    Suat 7828 Yeni Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2016
    Mesaj:
    2
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Pelit
    Araç Modeli:
    2006
    Arkadaş lar kartal kia Tekkar otomotiv i kesinlikle tafsiye etmiyorum bir buçuk aydır beş defa gittim ve hala aracımı düzgün yapmadılar hizmet ve işçilik çok kötü sakın gitmeyin pişman olursunuz
     
  18. Serdar

    Serdar Yönetici Site Yetkilisi Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    2.952
    Alınan Beğeniler:
    875
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serdar
    Araç Modeli:
    c220 cdi
    Valla ben daha kia servislerinden memnun kia kullanicisi gormedim. Celik motor hic onemsemiyor bu isleri.

    Mobilden gonderildi.
     
    LastOttoman ve KAPSHY bunu beğendi.
  19. fatihskll

    fatihskll Yeni Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2017
    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    2
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    fatih sakallı
    Araç Modeli:
    kia rio 2013
    Ben aracımı yaklaşık 3 ay önce birinden aldım . Aracımı almadan önce araştırırken Oğuşlara gittim. Orda bir kia rio fancy beğendim. Satış yetkilisi öve öve bitiremior aracı. Sadece sol ön çamurlukta boya var hatasız tramer yok istersen mesaj at tramer sorgula vs cümlelerle güven kurmaya çalıştık az çok konuşma tarzında bir çapanoğlu olduğunu anladım ama okeyleştik. Eşimi alıp tekrar geleceğimi ve aracı alacağımı söyledim .Giderken bu işlerden anlayan bir arkadaşım var onu aradım .Abi sakın oğuşlara güvenme dedi zamanında bana hasarlı araba satmışlar bende güvendim dedi. (tabi arkadaşın araçlarla tanıştığı acemilik dönemi) . Öyle deyince tramer için mesaj attım. Cevap bir geldi araçta hasar kaydı var 3 parça. Aradım o yetkiliyi durumu söyledim. Bana yok farklı bir aracın plakasını sorgulatmış olabiliriz sonra aracın sağ kapısı işlem gördü falan filan dökülmeye başladı.aracın hasar kaydı toplamda 900 TL hiç birşey değil hatta araçta bakımlı temiz duruyordu daha poşetleri bile emniyet kemerin yanından çıkartılmamıştı ama yalan söylemesini etik bulmadığım için vazgeçtim.Araç o zman almadığım için aklımda kaldı ama yalan tahammül edilemez birşey bana başta 900 TL olduğunu söylese ben o aracı yine alırdım .
     
    heh bunu beğendi.
  20. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Bir kere gelen bir daha gelmesin diyorlar sanırım.Böyle ticaret olmaz.
     

Bu Sayfayı Paylaş