Kia Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

2008 KİA Cerato TEST (Otohaber)

'Cerato Forum - Club' forumunda umutd07 tarafından 30 Haziran 2012 tarihinde açılan konu

  1. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    Bu sanırım at ve eşşeği kıyaslamak gıbı bırsey olmus ama yuksek devırli sürüşlerde tabıkı motor sesı oluyo ve bunu kabıne alıyor..
     
  2. espinado

    espinado Acemi Sürücü

    Katılım:
    30 Temmuz 2012
    Mesaj:
    18
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Düzce
    Tabiki bu bir tercih meselesi otomobil markaları için. Ya geniş bagaj, dar diz mesafesi. Ya dar bagaj, geniş diz mesafesi. Bence Cerato'nun diz mesafesi ortalama seviyelerde. Çok değil. Megane'da da diz mesafesi az değildi. İki arabayı kıyaslamanın çok doğru olmadığının farkındayım.

    Bu arada 2009 model BMW 3.20D'nin arka koltuğuna oturmuştum bizim kuzenin arabasında. O nasıl bir darlıktır öyle. Kapıdan içeri neredeyse zor giriyorsunuz. Diz mesafesi de çok azdı. Hayret etmiştim. Aynı şekilde Mercedes E200 2008 modelinde arka koltuğu çok rahat değildi.

    Yani çok abartılan BMW veya Mercedesler'e biraz daha objektif bakmalıyız belki de.
     
  3. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.832
    Alınan Beğeniler:
    9.422
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Dizel ceratoda devir çok yükseltilmedikçe motor sesi kabin içine neredeyse hiç gelmiyor.Arabama birkaç kez binip te aracın dizel olduğunu camı açtığında anlayan ve 'araba dizel mi?' diye soran arkadaşlarım bu tavrı,isabetli seçim yaptığımı düşündürüp beni mutlu etmişti.

    Cerato ilk çıktığı sene ya da 2. sene tam hatırlamıyorum ama En Sessiz Dizel seçilmişti.:thumbup:Motor üst izalasyon kapağı,motor kapağı,kaput iç kısmı ve motor bölmesi kabin tarafının ses izolasyonları bence gayet iyi görevini yapıyor.Bugün çoğu yeni dizel araçta bırakın karteri-motor kaputu iç kısmını,motorun üzerine dahi kapak koymuyorlar.
    Ceratonun ses konusunda başarısız olduğu nokta ;çoğu kia modelinde de olduğu gibi teker-yol sesini içeri alması.Davlumbazlar çok ince plastik ve iç tarafında ses için izalasyon sanırım yok.:(
     
  4. umutd07

    umutd07 Moderator Moderator

    Katılım:
    11 Eylül 2011
    Mesaj:
    1.647
    Alınan Beğeniler:
    632
    Şehir:
    ANTALYA
    Gerçek Ad-Soyad:
    Umut dürüş
    Araç Modeli:
    2008 cerato Ex
    Davlumbazlardan sesi çok alıyor içine. Bence tek eksisi bu. Bi yalıtım ürünü ile acaba sorun çözülebilir mi?
     
  5. cer.fire

    cer.fire Usta Sürücü

    Katılım:
    7 Haziran 2011
    Mesaj:
    878
    Alınan Beğeniler:
    41
    Şehir:
    ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    ömer oktar
    Araç Modeli:
    kia ceed sw crdi (2005 kia cerato crdi)
    arabanın alt kısmınında izolasyonu yapılıyor. yol sesi azalır herhalde
     
  6. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.832
    Alınan Beğeniler:
    9.422
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Merhaba Ali Bey.Aracı ilk aldığımda Ziebart ta altını izolasyonla kaplatmak için fiyat sormuştum.O zaman fiyat biraz fazla gelmişti.Elimde ne var ne yok arabaya satın almaya kullandığımdan kaplama yaptırmamıştım.Kaplama davlumbazların içini de kapsıyordu.Hem korozyona,hemde sese karşı faydası olan bir uygulama olarak tanıtmışlardı.

    Daha sonra kardeşimin arabasına o uygulamayı yaptırdık.Yol sesi hissedilir derecede azalmıştı.Aracın hem altı,hem de davlumbazları da kaplanmıştı.
     
  7. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    Bu yoruma bende katılıyorum;Çünkü araçlarımızın suspansıyonları cok yuömusak ve fren hıssının zayıf gıbı algılanmasına neden oluyor. Yoksa Mesafe olarak durma ıyı
     
  8. pardon35

    pardon35 Usta Sürücü

    Katılım:
    25 Mart 2012
    Mesaj:
    432
    Alınan Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İZMİR
    aynen bende sana katılıyorum sercan.çünkü bende ani ve sert frenlerle durmak zorunda kaldım malum izmir trafiği ve menemen dolmuş ları.araç fren mesafesi gayet iyi idi dediğin gibi öne yığılma oluyor .
     
  9. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.832
    Alınan Beğeniler:
    9.422
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Daha doksan bine 9000 km var ama ben 90 binde fren hidroliğini değiştirtmeyi düşünüyorum şahsen.
    Drangelman iyi sonuç almıştı yanlış hatırlamıyorsam.
     
  10. iso

    iso Acemi Sürücü

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesaj:
    45
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    yalova
    huyundai axcent lere ne demeli bizim araçların yanında tam bır traktor
     
  11. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.832
    Alınan Beğeniler:
    9.422
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Davlumbaz içine zift benzeri kaplama ile kaplıyorlar+ bir de Serdar Bey ve Köksal Bey in Tülin Hanımın aracına yaptığı ses yalıtım çalışması vardı.O iki işlem sesi azaltır sanırım.;)
     

Bu Sayfayı Paylaş