10 Kasım LPG KABLO

1500 devir sorunu

'Teknik Sorunlar ve Çözümleri' forumunda MURDOGAN tarafından 9 Aralık 2013 tarihinde açılan konu

  1. kanikarali

    kanikarali Ralli Pilotu

    Katılım:
    27 Haziran 2011
    Mesaj:
    1.645
    Alınan Beğeniler:
    150
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ali Kanıkara
    Araç Modeli:
    2006 Cerato 1.5 CRDİ
    Sonuçların olumlu olması en az sizin kadar bizleri de sevindiriyor. Zevkli ve güvenli seyirler..
     
  2. MURDOGAN

    MURDOGAN Ralli Pilotu

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesaj:
    1.023
    Alınan Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    murat erdoğan
    Araç Modeli:
    honda jazz
    tekrar tekrar teşekkür ediyorum.iyi dilekleriniz için sağolun. sizlere de güvenli sürüşler dilerim.
     
  3. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Problemlerinizin halledilmiş olmasına çok sevindim.İnsanın kullandığı aracın problemsiz olduğunu bilmesi sürüş zevki veriyor.

    Rica ederim.

    Sürekli 2500 devir ve altında kullanmak karbon birikimine neden olur.Uzun yolda bu durum çok fark etmez ancak şehir içi sürekli düşük devir kullanırsanız emme manifoldunu kurumla doldurursunuz.Ben aracım çipli olduğundan 1500 devir de bile canlı tork alabiliyorum.O yüzden benim vites değiştirme aralığım normal dizel ceratoya göre biraz farklı.Bir de ben agresif hızlanacaksam 3000 devri görür ve öyle vites değiştiririm.Ama normal kullanımda 2200 rpm civarında bile vites değiştirdiğim ve yumuşak ivmelendiğim çok zaman olmuştur.

    Sesten rahatsız olsanız da arada sırada 2500 devir üstü seyretmenizi tavsiye ederim.
     
  4. MURDOGAN

    MURDOGAN Ralli Pilotu

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesaj:
    1.023
    Alınan Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    murat erdoğan
    Araç Modeli:
    honda jazz
    teşekkür ediyorum.

    tavsiyelerinize uyarak 2200 devir civarları vites atıcam arada sırada da 2500 deviri geçersem sanırım problem olmaz. zaten 3. viteste 2500 deviri geçersem 4. vitese şehir içinde hiç ihtiyaç kalmayacak sanırım. :)
     
  5. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    O civarda kullanırsanız hem yakıt ekonomisi,hem de sessiz kullanıma sahip olursunuz.Ama yine de ayda bir de olsa 2500 devir üstü 15 dk kadar kullanmakta fayda var.
     
  6. ahmet bey

    ahmet bey Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    2.535
    Alınan Beğeniler:
    1.055
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    AHMET
    Araç Modeli:
    DOBLO 1,3 MULTİ CARGO
    vitesle barışmana sevindim hocam
     
  7. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    Dun aksam yine direksiyondaydim,hep 2000d/dk civari vites degistirdim.Masaallah ne bi silkeleme nede sarsinti oldu 1500d/dk ya dustugumde..

    M70T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  8. MURDOGAN

    MURDOGAN Ralli Pilotu

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesaj:
    1.023
    Alınan Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    murat erdoğan
    Araç Modeli:
    honda jazz
    sercan kardeşim bu şekilde uzun zamandır kullanıyorsun değil mi. karbon birikimi çok oluyormu aracında.

    ahmetcin ne zaman müsaitsin şu tavla maçlarına başlayalım artık :)
     
  9. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    Karbon ne kadar birikiyor bilmiyorum ama her bakimda her bakimda würth'un bi katkisini koyuyorlar ismini yazarim sana..
    Chip yaptirdigimdan beri hep boyle kullaniyorum

    M70T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  10. MURDOGAN

    MURDOGAN Ralli Pilotu

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesaj:
    1.023
    Alınan Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    murat erdoğan
    Araç Modeli:
    honda jazz
    her bakımdan kastın her yağ filtre değişimi kardeşim.
     
  11. ahmet bey

    ahmet bey Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    2.535
    Alınan Beğeniler:
    1.055
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    AHMET
    Araç Modeli:
    DOBLO 1,3 MULTİ CARGO


    bu aralar biraz yoğunum murat hoca müsait zamanda haberleşiriz :thumbup1:
     
  12. MURDOGAN

    MURDOGAN Ralli Pilotu

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesaj:
    1.023
    Alınan Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    murat erdoğan
    Araç Modeli:
    honda jazz
    dostum telefonunu bekliyorum :)
     
  13. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Chipli araçlarda 1500 devir de gerçekten canlı bir devir.Hatta 1300 için bile ynı şeyi söyleyebilirim.
     
  14. MURDOGAN

    MURDOGAN Ralli Pilotu

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesaj:
    1.023
    Alınan Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    murat erdoğan
    Araç Modeli:
    honda jazz
    devir canlı olunca karbon birikimi azalır mı ki abi. sonuçta devirsiz kullanıma giriyor 1300-1500 devir
     
  15. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    O devirdeki turbo,hava ve yakıt akış parametrelerin tamamı değişiyor chip te.Zaten egr valfi ya kısılıyor,ya da yazılımsal olarak tamamen kapatılıyor.Bu da zaten kurum oluşmasını önlüyor.
     
  16. vksg

    vksg Sürücü

    Katılım:
    26 Nisan 2012
    Mesaj:
    237
    Alınan Beğeniler:
    41
    Şehir:
    kocaeli
     
  17. MURDOGAN

    MURDOGAN Ralli Pilotu

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesaj:
    1.023
    Alınan Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    murat erdoğan
    Araç Modeli:
    honda jazz
    malesef tekleme sorunum tamamen bitmemiş. azalmış ama bitmemiş. daha ne bakım yapılabilir ki araca.
     
  18. ahmet bey

    ahmet bey Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    2.535
    Alınan Beğeniler:
    1.055
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    AHMET
    Araç Modeli:
    DOBLO 1,3 MULTİ CARGO
    Tamamdır murat hocam bu hafta bakarız müsait olucam bu arada aracımı satmaya karar verdim satmadan biraz daha gezeyim :(:(:(:(:(:(
     
  19. MURDOGAN

    MURDOGAN Ralli Pilotu

    Katılım:
    18 Kasım 2013
    Mesaj:
    1.023
    Alınan Beğeniler:
    46
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    murat erdoğan
    Araç Modeli:
    honda jazz
    ne oldu dostum neden satıyorsun hayırdır.
     
  20. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    bugün yine denedim 2000 de vites değiştirirken 1500e kadar düşüyorum.Gaza bastığımda en ufak bir silkeleme ve hantallaşma olmuyor..


    Maşaallah kerataya :D
     

Bu Sayfayı Paylaş