Aramıza hoşgeldiniz.
Sonuçlar çok iyi, rakibi scirocco'nun her yönüyle önünde olan bir araç. Arkada tek kapısnın olmasıda çok büyük avantaj.
Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun.
Bu mesafede kaç kere arıza lambası yaktı onuda yazsalardı keşke :)
İlk bahar sonu yada yaz başı satmak, sonbaharda almak şu ana kadar daha cazip görünmüştür bana.
Aramıza hoşgeldiniz, hayırlı olsun.
Maşallah, ilk resim çok güzel.
HMC şu 4 otomatikten vazgeçemedi gitti, tamam sağlam evladiyelik ama şehir içinde çok yakıyor namuzsuz.
Nice senelere.
Parlamış valla, fiyat olarak ne kadar tuttu?
GDI motorlara henüz ülkemizde takılmıyor, direk enjeksiyonlu kitlerin gelmesini beklemelisiniz.