Kia Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

Tam tur direkyon ve kitlenme

'Teknik Sorunlar ve Çözümleri' forumunda CaptainCagi tarafından 3 Kasım 2016 tarihinde açılan konu

  1. CaptainCagi

    CaptainCagi Yeni Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2016
    Mesaj:
    8
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Cagatay Ural
    Araç Modeli:
    2006 Sorento
    Merhaba arkadaslar, ismim cagatay ve 2006 model Sorento hakkinda bir sorum olacakti.

    Arac yeni calistirildiginda ve direktsiyon tam tur dondurulunce arac donerek ilerlemeye calisiyor fakat 5 metreden sonra arac daha fazla ileri gidemem deyip durakliyor zorlarsam da cok gurultulu bir sekilde bisey kirilmis gibi yuksek ses cikariyor ve yola devam ediyorun.

    3 usta gordu fakat problemin ne oldugunu bulamadilar.

    Bu kitlenme olayi direksiyonu tam tur cevirdigim zamanlarda surekli olmakta eger direksiyonu yarim veya altinda cevirirsem boyle birsey sorun olmuyo.

    Yardimlarinizi rica ediyorum.

    Tsk ederim.

    Cagatay

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
     
  2. Serdar

    Serdar Yönetici Site Yetkilisi Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    2.996
    Alınan Beğeniler:
    893
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serdar
    Araç Modeli:
    c220 cdi
    merhaba, defransiyel probleminiz var galiba. ustalar baktığı için aks kafasını es geçiyorum.
     
    AŞKINRANCE bunu beğendi.
  3. AŞKINRANCE

    AŞKINRANCE Usta Sürücü

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesaj:
    907
    Alınan Beğeniler:
    500
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    AŞKIN Bey
    Araç Modeli:
    RANGE ROVER 3.0 TD6 VOGUE
    Merhaba Hoşgeldiniz.
    Bu sorunu 4x4 hıgh veya low viteste mi yaşıyorsunuz.
     
  4. CaptainCagi

    CaptainCagi Yeni Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2016
    Mesaj:
    8
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Cagatay Ural
    Araç Modeli:
    2006 Sorento
    Normal viteste

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
     
  5. CaptainCagi

    CaptainCagi Yeni Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2016
    Mesaj:
    8
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Cagatay Ural
    Araç Modeli:
    2006 Sorento
    Hatta arac yeni calisitiginda yol alirken direksiyonu kirarsam ve ayni anda frene basarsam da yasadigim bir problem

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
     
  6. AŞKINRANCE

    AŞKINRANCE Usta Sürücü

    Katılım:
    23 Ekim 2014
    Mesaj:
    907
    Alınan Beğeniler:
    500
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    AŞKIN Bey
    Araç Modeli:
    RANGE ROVER 3.0 TD6 VOGUE
    Serdar Bey'in bahsettiği gibi deferansiyel problemi olabilir. Ön-arka diff öncelikle yağlarını ve tam sol-sağ dönüşlerde hangisinde kasma olduğunu tespit etmeye çalışın.
    Yine aks kafası veya az bir ihtimal aks rulmanlarında sorun olabilir ama şimdiye kadar o hale geldiyse uğultu ve takırtıdan içerde duramazdınız.
    Başka bir ihtimal aracınız 4x4 hıgh viteste takılı kalmıştır. göstergede uyarı ışığı vs yanmıyor olabilir. tam tur dönüşlerde bu sorunu yaşarsınız.
    Semt olarak Anadoluyakasında iseniz Baktırmanız için sorento dan anlayan İstanbul anadolu yakasında kıa özel servis tavsiye edebilirim.
     
  7. CaptainCagi

    CaptainCagi Yeni Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2016
    Mesaj:
    8
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Cagatay Ural
    Araç Modeli:
    2006 Sorento
    Tekrar dan merhaba 4x4 motoru degistirdim, fakat sorun azalmis olsada devam etmekte.
    Sorun : sabah arabi calistirip geri geri gelirken direksiyon kirarsam arac sanki kitleniyor ve yol almiyo zorlayabilirim o zamanda cok yuksek sesle bir kirilma sesi duyuluyor ve arac devam ediyo bir daha olmuyor.
    Kafasina gore bazen de 4x4 isareti yanip bir sure (3-5 dak) icinde kendiliginden gidiyor 've arac normal seyrine devam ediyor.
    Simdi sorun 4x4 motoru olmadigina gore ilerki asama nedir ?

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
     

Bu Sayfayı Paylaş