Kia Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

Sedanınmı yoksa hatcbackinmi viraj kabiliyeti daha iyi?

'Teknik ve Faydalı Bilgiler' forumunda Proceed GT tarafından 23 Mart 2014 tarihinde açılan konu

  1. Proceed GT

    Proceed GT Usta Sürücü

    Katılım:
    4 Ocak 2014
    Mesaj:
    491
    Alınan Beğeniler:
    57
    Şehir:
    istanbul
    Ben sedan diyorum
     
  2. mesut_src

    mesut_src Ralli Pilotu

    Katılım:
    9 Eylül 2012
    Mesaj:
    1.983
    Alınan Beğeniler:
    372
    Şehir:
    Konya-Balıkesir
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mesut Sürücü
    Araç Modeli:
    Kia Rio 1.25 Fancy
    Bence hatcback çünkü sedanın hızlı girince arkası çabuk atacak gibi geliyor
     
  3. ceratodream

    ceratodream Ralli Pilotu

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesaj:
    4.215
    Alınan Beğeniler:
    1.295
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Yıldırım yıldırım
    Araç Modeli:
    Cerato
    Hatcback her zaman viraj kabiliyeti iyidir

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. Mahir

    Mahir Moderator Moderator

    Katılım:
    23 Aralık 2012
    Mesaj:
    9.549
    Alınan Beğeniler:
    3.737
    Şehir:
    Düzce
    Gerçek Ad-Soyad:
    mahir
    Araç Modeli:
    .
    Eskiden sedan diyordum simdi hb
     
  5. ceratodream

    ceratodream Ralli Pilotu

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesaj:
    4.215
    Alınan Beğeniler:
    1.295
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Yıldırım yıldırım
    Araç Modeli:
    Cerato
    Ama oynarsan sedanin mekanigi ile basarsan ince yanak lastik eger arka lastiklere kamber azda olsa verirsen sedan viraj denge kabiliyetini maksimuma cikarmis olursun

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  6. ceratodream

    ceratodream Ralli Pilotu

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesaj:
    4.215
    Alınan Beğeniler:
    1.295
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Yıldırım yıldırım
    Araç Modeli:
    Cerato
    Benimki bazen arka kayiyo kamber verilmiyomus.arka kollarin biri sabit biri ayarli ikiside ayarli olursa kamber oluyo ugrasmak isremedim.vazgectim

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. Proceed GT

    Proceed GT Usta Sürücü

    Katılım:
    4 Ocak 2014
    Mesaj:
    491
    Alınan Beğeniler:
    57
    Şehir:
    istanbul
    En çok kazaları acaba sedanmı geçiriyor ozaman
     
  8. ceratodream

    ceratodream Ralli Pilotu

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesaj:
    4.215
    Alınan Beğeniler:
    1.295
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Yıldırım yıldırım
    Araç Modeli:
    Cerato
    O yanliz ben virajda cok sertim

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  9. ceratodream

    ceratodream Ralli Pilotu

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesaj:
    4.215
    Alınan Beğeniler:
    1.295
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Yıldırım yıldırım
    Araç Modeli:
    Cerato
    Arka 225 45 r17 olmasina ragmen bide akiyo

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    elmetino bunu beğendi.
  10. vksg

    vksg Sürücü

    Katılım:
    26 Nisan 2012
    Mesaj:
    237
    Alınan Beğeniler:
    41
    Şehir:
    kocaeli
    Hb her zaman virajlarda daha ıyıdır.orneklerı cok.
     
  11. silverhawk07

    silverhawk07 Servis-Satış Yetkilisi Servis-Satış Yetkilisi

    Katılım:
    10 Ekim 2012
    Mesaj:
    2.683
    Alınan Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Antalya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mustafa
    Araç Modeli:
    RIO 1.5 CRDI 2009 COMF.
    sedan veya hb. fark etmez aracın aracın aks aralıkları suspansiyon yapısı, kuvvetin tekerlere aktarılması, elektronik kontrol sistemi.. hepsi etkendir. ama benim tercihim sedan :)
     
  12. vksg

    vksg Sürücü

    Katılım:
    26 Nisan 2012
    Mesaj:
    237
    Alınan Beğeniler:
    41
    Şehir:
    kocaeli
    Benım de tercıhım sedan dedıgınız gıbı dıger unsurlar arabanın kasasının yapısından daha onemlı elbette.
     
  13. KAPSHY

    KAPSHY Ralli Pilotu

    Katılım:
    12 Ekim 2013
    Mesaj:
    3.735
    Alınan Beğeniler:
    1.234
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Tolga KAPŞIGAY
    Araç Modeli:
    KİA RİO 1.4 crdi hb (2013)
    Arkadan itişli bir sedan yolu daha iyi tutar bence savrulma riski olan kısım sürekli yere güç aktarımı yaptığından ötürü ileri ivmeyle sağa sola savrulma azalır kasıtlı savrulma drift vb hariç

    Tapatalk..
     
  14. ceratodream

    ceratodream Ralli Pilotu

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesaj:
    4.215
    Alınan Beğeniler:
    1.295
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Yıldırım yıldırım
    Araç Modeli:
    Cerato
    Virajda on cekis iyidir kalkista arkadan cekis iyidir ama motorun guclu olmasi gerekir

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  15. Proceed GT

    Proceed GT Usta Sürücü

    Katılım:
    4 Ocak 2014
    Mesaj:
    491
    Alınan Beğeniler:
    57
    Şehir:
    istanbul
    Proceed gt 4*4 olmalıymış , ozaman harbiden efsane olurmuş
     
  16. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    Bence de mustafa bey'in dediği doğrudur. Önemli olan aracın aerodinamik ve ağırlık unsurları ile birlikte elektronik kontrol üniteleridir. Gerisi sadece görselliğe kalmış

    HB & Sedan far etmez
     
  17. ceratodream

    ceratodream Ralli Pilotu

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesaj:
    4.215
    Alınan Beğeniler:
    1.295
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Yıldırım yıldırım
    Araç Modeli:
    Cerato
    Sercan sen hb vti sedan vti honda civic surdunmu hic

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  18. Rio28

    Rio28 Sürücü

    Katılım:
    1 Nisan 2011
    Mesaj:
    191
    Alınan Beğeniler:
    17
    Şehir:
    istanbul Pendik
    Hb araç daha iyi tutar sedan araca göre . Tabiki en büyük rol aerodinamik oluyor ve Kğ dağılımı . 2007 Rio aracım var sedan olsun hb olsun sert girdiğim çoğu virajda arka bölüm benden bağımsız orta şeritte geliyor zamanla alıştım bazen kendım kopartıyorum artık :) lastik ebatları değiştikten sonra biraz daha %40 civarında iyileşme oldu 195 55 15 ile . En önemlisi aracın kilo dağılımı ön ve arka bölüm .Örnek kendi aracımda berbat . arkası 200kg sanki , ön taraf 1000kg . her türlü sıkıntı hızlı girsen kafadan kopma yapıyor fazla güçten ve ön tarafın ağır olmasından diesel motor yığılıyor . keskin girsen arkadan kopuyor :) Sakince ilerlemek iyidir bence.
     
  19. ceratodream

    ceratodream Ralli Pilotu

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesaj:
    4.215
    Alınan Beğeniler:
    1.295
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Yıldırım yıldırım
    Araç Modeli:
    Cerato
    Yeni kasa rio 17 janti tak on numara oluyor gordum umraniyede.205 40 17 ile lastikler toyo proxes r1 se virajlar yalan oluyor

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  20. DoğanCanDemir

    DoğanCanDemir Usta Sürücü

    Katılım:
    13 Aralık 2013
    Mesaj:
    487
    Alınan Beğeniler:
    29
    Şehir:
    izmir
    Agirliklada alcakliklada alakali ama ben hb diyorum sedanin arkasi kayarsa sakat

    HTC One cihazımdan gönderildi
     

Bu Sayfayı Paylaş