Sorento ile toprak başlangıcından Ağaçların artık soğuk ve rüzgardan kök salamadıkları Alpin Bölgesine kadar yaptığım çekim. Fotolar ve göl sonra ekleyeceğim ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Neredeyse tüm videoyu izledim.Paylaşım için teşekkürler.Biz de gezmiş oluk sayenizde.Sorentonun hakkını vermişsiniz.
Bu noktaya kadar aracımla geldim. https://goo.gl/maps/S7px1iYoXyk Sonra yürüdüm. Kilimli Göl. https://goo.gl/maps/pP4Ty9DFYr72 Arada denk geliyorlar ama hiç fotosunu çekmemiştim. Sanırım endemik bir tür 2000 Metreden sonra kar/buz üzerinde oluyorlar. Bolca çöp bulunuyor, bu çok üzücü Kilimligöl'den sonra da Karagöl'e uğradım. https://goo.gl/maps/HMDbhk24WAH2 ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aracımla çıkarken toprak üzerinde lastik izleri bulunuyordu, sonra biryerde izler kayboldu. Aracımı park ettikten sonra, yürürken yer yer tekerlek izlerine tekrar rastladım, sonra yaya olduğum için yoldan ayrıldım ve göle vardığımda bir supriz bekliyordu beni. Toyota Landcruiser Bayağı hardcore aletmis, fabrika çıkışı. ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
böyle gezmeleri çok seviyorum. paylaşım için teşekkürler. buralarda da gezilecek çok güzel yerler var. tabi zaman ve araç lazım. bir de kafadar
Çok güzel olmuş paylasiminiz için teşekkürler sayanizde bizde gezmiş olduk Lenovo S90-A cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Dakika dakika ilginç olabilecek yerleri veriyorum. https://youtu.be/UaVRIjGCGvQ?t=4m45s 4:45. dakika da ESP devreye girip herşeyi mahvediyor, güzelce virajı alırken bir anda ESP içe çekti aracı. Daha önce de fark ettğim bir durum oldu, 4x4Hi modunda iken ESP off yazmasına rağmen, yanda kaygan yerlerde ESP yanıp sönüyordu, yine aynı şey oldu ve yoldan çıkartıyordu beni, ESP OFF tuşuna bastım 1 kere, ve bir daha yapmadı. Yani aracımda 4x4 HI'a geçince ESP Off yazmasına rağmen bir de, ESP off tuşuna basmam gerekiyor. LandCruiser'in tekerlek izleri seçilebilir hale geldi Sağ tarafta tel kafes içerisinde, ambalajlı su markasına ait su kuyusu/kontrol noktası bulunuyor. Uludağı böyle noktalarda pipet gibi borularla emiyorlar. o kadar gaza basınca suyu foşurdattım azcık. Sonunda ayağımı yere basabileceğim bir çimelik alana ulaştım, kamera yerinde mi, çamurlandı mı kontrolü yapabilirim. Yoksa geri dön çamurda kamera ara Bas bas, batıyoruz çamura https://youtu.be/UaVRIjGCGvQ?t=22m40s Komutan solda, selam dur! https://youtu.be/UaVRIjGCGvQ?t=22m55s Lütfen Uludağa girmeden önce tekerleklerimizi yıkayalım https://youtu.be/UaVRIjGCGvQ?t=24m11s Kameranın kulağına su kaçtı, sonra buzlu suya daldım. https://youtu.be/UaVRIjGCGvQ?t=26m53s Sol tarafta başka bir pipet noktası https://youtu.be/UaVRIjGCGvQ?t=27m10s Ağaçlar ne kadar önemli, bittiği anda erezyon etkisine uğramış yol, sadece taşlar kalmış; ama koşullar gereği buralardan sonra ağaç tutmuyor. https://youtu.be/UaVRIjGCGvQ?t=29m12s Ölçtüm, 3 dakikaya yakın sürmüş park etmem Önce Sonra Daha da sonrası var, oyalana oyalana 33 dakika da çıktığım yolu 1,5 saatte inemedim, yavaş yavaş inerken o çamurda tekerlekler doldu ve kendi istediği yere gitti, 3 kere yola dik gelecek şekilde, bazen arkası önde gibi hareketler yaptı, aynen buz üstüne kayar gibi, bu yüzden 5Km/saat hızında indim, bu seferde tekerlekler o kadar çok çamura sardı ki, yavaş gitmek de fayda etmedi, tabi oralarda çekim yok malesef. İniş hep dert oluyor.
Kusura bakmayın, dakika içeren youtube linkleri attım ancak sistem hepsini medya olarak algılayıp birde dakikaları kaldırmış, artık aşağıdaki linklerle idare edelim