Kia Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

Kia servisi Hyundai den biraz ilgi alaka dersi almalı...

'Kia'dan Şikayetler / Talepler / Teşekkürler' forumunda brcmn84 tarafından 21 Mayıs 2013 tarihinde açılan konu

  1. brcmn84

    brcmn84 Acemi Sürücü

    Katılım:
    1 Nisan 2013
    Mesaj:
    47
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Yakın arkadaşımda ix35 var bir lastiği yarıldı servise gittik birlikte ilgi alaka süperdi birde üstüne aracı iç dış yıkayıp vermesinler mi arabayı satıp hunda
    alasım geldi o an bizde gidiyoruz arıza bildiriyoruz elli kere soruyorlar cihaza bağlayıp bakacakları yerde...bide üstüne üstelik sizi yalancı çıkarıp gönderiyorlar... usta arabanın altından kalkıp yağlı tulumla koltuğa öturup direksiyona vitese yağ bulaştırıp aracınızı öyle teslim ediyor Hyundai serisine imrenmemek elde değil dostlar iyi bir servis bilen varmı Avrupa yakasında illa aldığımız yere gidecez diye bir kaide yok herhalde
     
  2. ali58

    ali58 Usta Sürücü

    Katılım:
    18 Aralık 2010
    Mesaj:
    611
    Alınan Beğeniler:
    77
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ali GÜRBÜZ
    Araç Modeli:
    kia cerato
    Bu çok büyük bir genelleme olmadımı sizce?
    Bütün kia servisleri berbat hyundaileri altın yaptınız:D
    Halbuki hyundai servisinede çok gittim genelde kia ile aynılar.
    Bazen insanı canından bezdiriyorlar bazendr cok samimi yaklaşım gösteriyorlar:)
     
  3. Serdar

    Serdar Yönetici Site Yetkilisi Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    2.996
    Alınan Beğeniler:
    893
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serdar
    Araç Modeli:
    c220 cdi
    Ben ikisinede gidiyorum, hyundai'de her aracı yıkama politikası hariç bir fark yok.
     
  4. ERSİN

    ERSİN Süper Moderatör Süper Moderatör

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    3.056
    Alınan Beğeniler:
    229
    Şehir:
    Ordu-Ünye
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ersin
    Araç Modeli:
    Mercedes-Benz W211
    Hyundai servislerine iyi derseniz Hooop Orda durun derim :)
     
  5. nihat20

    nihat20 Yeni Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2010
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Yirmi
    Arkadaşım sen hyundai servisine gittiğinden emin misin ? :)
    Kia aracımdan önce 5 sene hyundai araç kullandım. Daha önce de farklı pek çok marka araç kullanmıştım. Ama hayatımda hyundai servisi kadar kötü, ilgisiz, kazıkçı başka servis görmedim. Sadece radyatör kapağını değiştirip (piyasa fiyatı 8-10 tl) sözde aracı "bilgisayara" bağlayıp 120 lira fatura ettiler. Üstelik tüm işlemleri gözümün önünde yaptılar! Problemin giderilmesi sadece 5 dakika sürdü. Ama mahsus işi ağırdan alır gibi yapıp bilgisayara bağladılar. Sonra da fiyat belirlerken son derece lakayıt bir tavırla "kaç para alsak ?" diye oradakiler birbirlerine sordular. Ben çıkışınca "bir zahmet" 90 TL 'ye düşürdüler ! Bu olay 2010 yılında oldu. Üstelik rakamlar o yılın rakamları. Bundan önce de daha yazmakla bitiremeyeceğim kadar çok hyundai servis maceralarım var. Bu en sonuncusuydu. Bu olaydan sonra bir daha hyundai servisinin önünden bile geçmedim. Kısa bir süre sonra da aracı sattım !
    Sonra kia rio dizel bir araç aldım ve kia yetkili servisine gitmeye başladım. Aralarında dağlar kadar fark var. İlgi, alaka, problem giderme konusunda hyundai 'nin kia 'dan öğreneceği çok şey var. Üstelik kia servisindeki fiyatlar da son derece uygun. Sadece yaşananları anlatıyorum. Kimseyi karalamak gibi bir amacım da yok. Hyundai araçlardan da hyundai yetkili servisi yüzden soğudum. Bir daha asla hyundai bir araç almam.
     
  6. Serdar

    Serdar Yönetici Site Yetkilisi Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    2.996
    Alınan Beğeniler:
    893
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serdar
    Araç Modeli:
    c220 cdi
    İyide bu dediğiniz servisten servise çok değişiyor.
     
  7. ReNe

    ReNe Super Moderator Super Moderator

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesaj:
    8.460
    Alınan Beğeniler:
    2.112
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat Çaşkurlu
    Araç Modeli:
    BMW 116 D 1.5l 8 ileri Zf
    Kesinlikle servisten servise değişiyor sonuçta bir çok distribütör var piyasada ..
     
  8. cer.fire

    cer.fire Usta Sürücü

    Katılım:
    7 Haziran 2011
    Mesaj:
    878
    Alınan Beğeniler:
    41
    Şehir:
    ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    ömer oktar
    Araç Modeli:
    kia ceed sw crdi (2005 kia cerato crdi)
    aslında genelleme yapmamak lazım. eğer ankarada yaşasanız meb başayar kia servisi standard olarak gayet iyidir . ustalar arabayı teslim alırken şöför koltuğunu ve direksiyonu hemen naylonla kaplarlar.
     
  9. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.794
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    servisler hakkında genelleme yapılmamasında fayda var. birbirinden farklılar. biri çok iyi iken diğere ilgisiz olabiliyor.
     
  10. turkeril

    turkeril Usta Sürücü

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesaj:
    637
    Alınan Beğeniler:
    92
    Şehir:
    Karabük
    Gerçek Ad-Soyad:
    İlker TÜRKER
    Araç Modeli:
    Pg.308
    Servise göre değişir bence de. Mesela ankara'da Ata hyundai servisine gittik geçenlerde, hoşumuza gitmişti.
     
  11. brcmn84

    brcmn84 Acemi Sürücü

    Katılım:
    1 Nisan 2013
    Mesaj:
    47
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    ben iyi ve kötü hizmet veren iki servis örneği verdim arkadaşlar herkes kaliteli yada kalitesiz hizmet aldığı servisleri burada lanse ederse onlarda buraları takip ettikleri için kendilerine çeki düzen verirler bizlerde mağdur olmamış oluruz diye düşünmekteyim saygılar...
     
  12. krmgrgn

    krmgrgn Sürücü

    Katılım:
    2 Mayıs 2013
    Mesaj:
    92
    Alınan Beğeniler:
    4
    Şehir:
    Bursa
    Gerçek Ad-Soyad:
    KEREM GÖRGÜN
    Araç Modeli:
    2012 CEED SW MOTİON MT
    Bursa'da Kia servisi Hk.

    Ben Bursa'da şentürkler kia servisine gidiyorum.Gayet memnunum.Servis müdürü ve çalışanları gayet ilgili,alakalı ve işinin ehli insanlar.Yıllardır aynı ustalar görev yaptığı için markayı ve modelleri gayet iyi tanıyorlar.2007'den beri aracıma orada bakım yaptırıyorum.Gerekli olanı,yapılması gereken müdahaleyi yapıyorlar , gereksiz masraf çıkartmadıkları kanaatindeyim.
    Mutlaka aracı yıkayıp teslim ediyorlar ama eğer yıkama sırasında fazla araç varsa ben beklemek istemediğim için aracımı alıp çıkıyorum yoksa sizin istemenize gerek kalmadan aracın işi bittiği gibi yıkama sırasına alıyorlar.
    Ben gayet memnunum gitmek isteyen arkadaş olursa yardımcı olacak teknisyenlerin isimlerini veririm.
     
  13. kanikarali

    kanikarali Ralli Pilotu

    Katılım:
    27 Haziran 2011
    Mesaj:
    1.645
    Alınan Beğeniler:
    150
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ali Kanıkara
    Araç Modeli:
    2006 Cerato 1.5 CRDİ
    Arkadaşlar; Servis olayı yalnızca KIA ya da Hyundai olayı değildir. Olayı genellememek lazım. Her markanın servislerinde iyi veya kötü davranışlarla karşılaşabiliriz. Geçenlerde Maminci Nickli arkadaşımız. Ankara'da VW yetkili satıcı ve servisinde geçen bir olayı bize aktarmıştı. İnanın tüylerim diken diken oldu. Benzer bir olay da forum üyemiz Sportage sahibi bir arkadaşımızın başına geldi ve burada hep beraber merakla bekledik KIA ve Çelik Motor'un tavrını. Çok sevindirici bir şekilde olay tatlıya bağlandı. Benim de daha önce Hyundai Elantra arabam vardı. Ankara'nın en büyük satıcı ve servislerinde başımdan geçenleri anlatsam inanasınız gelmez. Sonuçta O, Ankara'nın en büyük yetkili satıcı ve servisi bu gün yok. Ankara'lı arkadaşlar anlamıştır kimden bahsettiğimi. Kapandı.

    Bana göre Yetkili Servislerin yönetilme ve kaliteli eleman istihdam edebilme sorunu var. Bu konuda da bir kaç kez yazdım.

    Herkese Servis şansı dilerim.
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 23 Mayıs 2013
  14. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    bence bunların cogu servis yonetımyle alakalı durumlar..Marka da arkasından durumu toplamayınca sıkıntı oluyor her zaman
     
  15. cLippeRship

    cLippeRship Usta Sürücü

    Katılım:
    6 Ekim 2012
    Mesaj:
    650
    Alınan Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Konya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Uğur Öztaşkın
    Araç Modeli:
    Hyundai Accent 1.5 GLS
    Aynen kesinlikle katılıyorum :thumbup1:
     
  16. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    servis yonetımın ıyıyse ve çalışanlarıda mukemmel ise dıstırbutorle de baglantısı o kadar ıyıdır.
     
  17. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.832
    Alınan Beğeniler:
    9.422
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Servislerin müşteriye yaklaşımı malesef standart değil.çalışandan çalışana,servisten servise değişiyor malesef.Ama 3 aşağı 5 yukarı hepsinde aynı.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  18. pascalim

    pascalim Ralli Pilotu

    Katılım:
    4 Nisan 2011
    Mesaj:
    4.510
    Alınan Beğeniler:
    2.947
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    Orhan İLYASLI
    Araç Modeli:
    Ceed Consept Plus SW
    Okmeydanı Kia bayraktara gidiyorum ben. Bir tek arabamı orada yıkatmıyorum. Servis olarak ilgililer. Bir de şöyle bir şey var. Gözüm gibi baktığım arabaya yağlı elbiseler ile girmesine izin vermem. beni içeri yolluyorlar serviste iken ben kahve alıp ustanın yanına gidip sohbet ediyorum. asla yalnız bırakmıyorum. servis sonrası teste bile beraber çıkarım.
     
  19. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    KİA İzmir-Özdemirler Hk.


    bugun arac servisten geldi; bakım harıcınde 3 tane istegım vardı..
    1.ön tampon sag köşe boyanması= Boya ıslemı yapılmıs ancak tampon yerıne tam olarak sabıtlenmemış.far altında bıraz bosluk kalmıs sol'a gore.

    2.Ön kapı iç aydınlatmaları= yapılmadı gerekçesi.: makyajlı kasalarda içi bos bırakıldıgı için çekılemezmış.

    3.(en önemlisi) Turbodan gelen gultu bıraz daha arttı ancak 90bın agır bakımda yaptırırsınız tarzı ukala bır tavırla gerı cevrıldı..

    Bu 3 konus baslıgı yuzunden servıs konusunda memniyetım azaldı..Celik motora nasıl bır gerı donus yapabılırım.yardım edersenız sevınırım:(
     
  20. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.794
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    Sercanım öncelikle sorunlarının tam manasıyla çözülememesine üzüldüm açıkçası. Muhtemel anket için seni arayacaklardır. Ya onları bekle kardeşim ya da çelik motora mail ile dönüş yap ama seçeneklere seni telefonla aramalarını belirle...
     

Bu Sayfayı Paylaş