Kia Yedek Parça - Parça Ofisi LPG KABLO

Hyundai’nin Marka Değeri Yükseliyor...

'Sohbet' forumunda ReNe tarafından 17 Ekim 2012 tarihinde açılan konu

  1. ReNe

    ReNe Super Moderator Super Moderator

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesaj:
    8.460
    Alınan Beğeniler:
    2.112
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat Çaşkurlu
    Araç Modeli:
    BMW 116 D 1.5l 8 ileri Zf
    [​IMG]


    2005 yılından bu yana dünyanın en hızlı gelişen otomobil markası unvanına sahip olan Hyundai, marka değerini yükseltmeye devam ediyor. Dünyanın önde gelen derecelendirme kuruluşu Interbrand tarafından yapılan araştırmaya göre Hyundai, “En İyi 100 Global Marka” sıralamasında marka değerini bir önceki yıla kıyasla yüzde 24.4 artırarak 7.5 milyar dolarlık değere ulaştı ve dünyanın en değerli 7’inci otomotiv markası oldu.

    Sekiz yıl üstüste “En İyi 100 Global Marka” listesinde yer alan olan Hyundai, 2005 yılında dünyadaki tüm markalar arasına 84’üncü sıradan giriş yaptığı listede, son 1 yıl içindeki müthiş satış başarısı ve istikrarlı büyümesiyle 2012 yılında 53. sıraya kadar yükselmiş oldu. Interbrand’in yaptığı açıklamada “Küresel kampanyalar, sansasyonel yeni nesil ürün tasarımları ve daha fazla yatırım, Hyundai müşterilerinin ihtiyaçlarını yerine getirirken marka algısı açısından da önemli bir zafere imzasını atmıştır. Bu olağanüstü ivmeyle beraber markanın gelecekteki yönünü sabırsızlıkla bekliyoruz” denildi.

    Yüzde 24.4 büyüme ile tüm sektörlerin yüzde 11.2’lik oranını geride bırakan Hyundai, otomotiv sektöründe en hızlı gelişen marka olmayı sürdürdü. Aynı zamanda Apple Inc, Google Inc ve Amazon.com gibi dünyaca ünlü markaları yakından takip eden Hyundai, kendi alanı dışında da etkili olmaya devam ediyor. Kaliteli ürün felsefesinin yanısıra üstün marka yönetimi başarısıyla da öne çıkan Hyundai, geçen yıl açıkladığı “Modern Premium” felsefesinin devamı olarak 2012 yılı itibarıyla da ilk global marka kampanyasını başlatarak “Live Brilliant” sloganıyla marka stratejisini zirveye taşıdı.

    Hyundai Pazarlama Genel Müdürü Won-Hong Cho, “Ekonomik zorluklar, daralma ve kıyasıya rekabete rağmen marka değerimizi yukarıya taşıyarak zaferler elde etmemiz oldukça önemli. Biz müşterilerimizin beklentilerinin ötesinde daha iddialı ürünler sunarak en çok beğenilen marka haline gelmek istiyoruz. Bu, bizim çabalarımızı daha da artıracaktır” şeklinde konuştu.

    Kaynak : CarMedya.com
     
  2. aycanka

    aycanka Sürücü

    Katılım:
    4 Ekim 2012
    Mesaj:
    89
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    binek araçlarda gerçekden mükemmel bir yükseliş yakaladıklarını düşünüyorum . Türkiye pazarında Renaultun pazarından baya çaldıgını görüyoruz. Ama gerçekden mükemmel araçlar yapıyorlar.
     
  3. Touch

    Touch Sürücü

    Katılım:
    7 Ekim 2012
    Mesaj:
    246
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    yaptıkları araçlar donanım yönünden zengin ve emsallerine göre fiyatlarıda daha düşük oluyor.(1-2 istisna hariç -i40) Kalite konusunda ise yeterli seviyedeler
     
  4. Serdar

    Serdar Yönetici Site Yetkilisi Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    2.996
    Alınan Beğeniler:
    893
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serdar
    Araç Modeli:
    c220 cdi

    Üstelik kangoo gibi hafif ticari araç yok hyundai'de.
     
  5. ERSİN

    ERSİN Süper Moderatör Süper Moderatör

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    3.056
    Alınan Beğeniler:
    229
    Şehir:
    Ordu-Ünye
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ersin
    Araç Modeli:
    Mercedes-Benz W211
    Kamyonet piyasasida hyundai kianin elinde.

    HTC Wildfire S A510e cihazımdan gönderildi
     

Bu Sayfayı Paylaş