10 Kasım LPG KABLO

Çelik Motor ve Bayraktar Oto rezaleti.

'Marmara Bölgesi' forumunda LenduhaCafer tarafından 3 Ocak 2017 tarihinde açılan konu

  1. LenduhaCafer

    LenduhaCafer Sürücü

    Katılım:
    11 Eylül 2016
    Mesaj:
    54
    Alınan Beğeniler:
    17
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Abdurrahman yıldız
    Araç Modeli:
    Rio
    Merhaba arkadaşlar. Yaşadığım sorunu ve sonunda rezalete dönen olayı daha önce; ''Bayraktar 45000 bakım'' başlığı altında anlatmıştım.

    (http://www.kiaclubtr.com/threads/bayraktar-45000-bakım.12260/)

    Bu durum artık bugün itibarı ile bir rezalete dönüştüğü için ayrı bir başlık açmak istedim. Umarım bir sorun teşkil etmez.

    Olay kısaca aşağıdadır. Bu metin ayrıca Şikayet var adlı sitedeki, şikayet metnimdir.

    ''23.12.2016 tarihinde, Kia Rio aracımı Bayraktar Otomotiv'e 45000 bakımını yaptırmak için bıraktım. Aracımı teslim aldığımda, klimadan ses geldiğini fark ettim. Servis yetkilisi, klima fanının içine yaprak kaçtığını söyledi ve bir hafta sonra tekrar gelmemi söyledi.

    Tekrar gittiğimde bakıp, yapamayacaklarını, tüm torpidonun sökülmesi gerektiğini, fiyatının 450 TL olduğunu söylediler. Bana 200 TL'ye yapacaklarını söylediler.

    Çelik motoru aradım, şikayette bulundum. Onlar da bana olumsuz geri dönüş yaptılar. Sorun dış olay kaynaklıymış.

    Peki yaprağın girdiği yerde neden bir koruma ya da filtre yok?

    Bu bir tasarım hatası olabilir mi?

    Sattığın araç fanına yaprak çekiyorsa ben ne yapayım?

    Bu olay tekrarlanırsa benden yine ücret mi talep edeceksin?

    5 yıl garantili diye sat, en ufak sorunda garanti dışı olsun.

    Bu olaydan sonra yetkili servis olayı benim için bitti.

    Geçmiş olsun.''

    Evet arkadaşlar, bu olayı sizinle de paylaşmak istedim. Aynı zamanda tavsiyelerinizi de almak isterim.
    Aracımın garantisi var diye yetkili servise gitmek istiyordum.
    45000 bakım için ödediğim ücret 825 tl. Bu ücret 2 arka balata ve normal 45000 bakım ücreti. Fahiş bir ücret olduğunu kabul ediyordum ancak garanti dolayısı ile katlanmayı düşünüyordum. Artık gereği kalmadı.
    Sizden, Avrupa yakasındaki iyi özel servislerin isimlerini rica ediyorum.

    Ayrıca, ''Bayraktar 45000 bakım'' sayfasında yorumlarımda hep iyi niyetli davranmaya çalışmıştım. Oradaki arkadalar da beni uyarmışlardı. Şimdi anlıyorum ve teşekkür ediyorum.
    Arkadaşlar gerçekten haklısınız. Bu tarz insanlara iyi niyetle davranmak, gerçekten zaman kaybından başka bir şey değil.
    İyi günler.
     
  2. Ali34CaN

    Ali34CaN Ralli Pilotu

    Katılım:
    24 Haziran 2015
    Mesaj:
    1.181
    Alınan Beğeniler:
    327
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ali Can
    Araç Modeli:
    Old Sportage 2015
    geçmiş olsun ulkemızde kia servisleri malesef böyle rezalet
     
    LenduhaCafer bunu beğendi.
  3. umutd07

    umutd07 Moderator Moderator

    Katılım:
    11 Eylül 2011
    Mesaj:
    1.646
    Alınan Beğeniler:
    631
    Şehir:
    ANTALYA
    Gerçek Ad-Soyad:
    Umut dürüş
    Araç Modeli:
    2008 cerato Ex
    Çok geçmiş olsun. 5 yıl garanti tamamen kapitalist bir oyun. Sizden zaten fahiş fiyatlar alıyorlar. Yani en fazla turbo bozulur o da 1500 tl. Yanı bence 2 yıldan sonra garanti mantıksız. Yamyam servisler(söz meclisten dışarı) iki balataya bir turbo parasının yarısını alıyor. İnşallah iyi bir ustaya denk gelirde problemi çözersiniz. Bu orijinal filtre takıntısına da katılmıyorum. Fil filtre bence orijinal kadar kaliteli hemde yerli :)
     
    LenduhaCafer bunu beğendi.
  4. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Geçmiş olsun.Servis polen filtresi koymadıysa ancak yaprak kaçabilir.Ya da polen filtresini doğru yerleştirmediyse.Başka türlü fan ve hava kanallarına kaçma ihtimali yok.Yani hata yine servisin.
     
    LenduhaCafer bunu beğendi.
  5. LenduhaCafer

    LenduhaCafer Sürücü

    Katılım:
    11 Eylül 2016
    Mesaj:
    54
    Alınan Beğeniler:
    17
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Abdurrahman yıldız
    Araç Modeli:
    Rio
    Bu konuyu kendilerine sorduğumda, yukarıdan silecek arkasındaki giderden girmiş olabileceğini söylediler. Bu konuda yalan söylemişte olabilirler.
     
  6. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Zaten dış hava emişi o gider içerisindendir.Aracın sağ tarafına doğru dikkatli baktığınızda (ışıkla) polen filtresini de görebilirsiniz.Gelen tüm yabancı maddeler filtrede takılır kalır.Filtre yoksa fan ve hava kanalları tarafına geçer.
     
    LenduhaCafer bunu beğendi.
  7. zakir

    zakir Acemi Sürücü

    Katılım:
    18 Kasım 2016
    Mesaj:
    13
    Alınan Beğeniler:
    5
    Şehir:
    izmir
    Gerçek Ad-Soyad:
    ali gök
    Araç Modeli:
    KIA RIO FANCY
    Garantiden yapacağınız tek şey vites topuzu değiştirmektir.Ben çok araç aldım ama bir kere bile servisine götürmedim.Şuan 2012 rioM var garantili hala onuda götürmedim :)
    Tabi götüren arkadaşlara saygı duyarım garantiden bir şeyler yaptırmış olabilirler ona da bir şey demem ama bu % 10 geçmez diyorum.Kendi hataları olsa dahi yarı fiyatınu teklif ediyorlar zaten oda maliyeti kurtarıyor.
     
    LenduhaCafer bunu beğendi.
  8. LenduhaCafer

    LenduhaCafer Sürücü

    Katılım:
    11 Eylül 2016
    Mesaj:
    54
    Alınan Beğeniler:
    17
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Abdurrahman yıldız
    Araç Modeli:
    Rio
    Anladım, serviste muhtemelen filtresiz bir şekilde klimayı çalıştırdılar. Sonuçta bu oldu. Tabiki kimse suçunu kabul etmiyor. Servisteki eleman bana yaprağı oraya ben sokamam, kendi kendine girmiştir diyor.
     
  9. LenduhaCafer

    LenduhaCafer Sürücü

    Katılım:
    11 Eylül 2016
    Mesaj:
    54
    Alınan Beğeniler:
    17
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Abdurrahman yıldız
    Araç Modeli:
    Rio
    Bundan sonra bende özel servise gitmeyi planlıyorum. Garanti olayının yalan olduğunu gördüm. Umarım İstanbulda doğru düzgün bir servis bulabilirim.
     
  10. rioIII

    rioIII Acemi Sürücü

    Katılım:
    21 Aralık 2016
    Mesaj:
    46
    Alınan Beğeniler:
    16
    Şehir:
    xxx
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mm
    Araç Modeli:
    rio3
    Servis önemli olabiliyor. Benim klima valf arızası verdi. Servis kompresörü komple değişti. Fiyatı da 2000 tl civarındaydı. Ben bugüne kadar serviste yaptırdım. Ama garantinin Son yılı ve lpg takacam için bu yıl servisi es geçtim. Yani servise verdiğim paraları geri almış ve bakımları bedavaya nerdeyse getirmiş oldum kompresöre para vermeyerek. Serviste arkadaşlar da şaşırmıştı bu arızaya abi bir spo bir de seninki oldu bugüne kadar dediler.
     
  11. tulumbake

    tulumbake Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2016
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    2
    Şehir:
    istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    ali ışık
    Araç Modeli:
    kia rio
    Kardeşim geçmiş olsun...merak etme bu yetkili servis konusunda yalnız değilsin ben 15 k bakımı nı bile gittim özel serviste yarı fiyatına yaptırdım.yemişim bunların yetkili servislerini ve sözde garantilerini ,adam sadece ve sadece 7 adet somun sökmek için 296 tl işcilik ücreti istiyo yetkili serviste...
     

Bu Sayfayı Paylaş