http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/neuer-vw-golf-7-im-vergleich-13-kompaktklasse-modelle-mega-test Audi A3 2.0 TDI BMW 118d Ford Focus 2.0 TDCi Honda Civic 2.2 i-DTEC Hyundai i30 1.6 CRDi Kia cee’d 1.6 CRDi Mazda 3 2.2 CD Mercedes A 200 CDI Opel Astra 2.0 CDTi Renault Mégane dCi 130 eco² Skoda Octavia 2.0 TDI Volvo V40 D3 VW Golf 2.0 TDI Karşılaştırılan araçlar bunlar , görüldüğü üzere bizim Koreliler 1.6 litre motorlarla katıldılar o yüzden performans esneklik testlerinde düşük sonuç aldılar ve tüm bu olumsuzluğa rağmen Ceed 7. sırayı Bmw 1 serisi ile paylaştı , i30 biraz daha düşük skor aldı . Malzeme kalitesi , sürüş konforu , motor şanzıman uyumu , iç mekan genişliği , güvenlik gibi unsurlarda Ceed ve i30 baya rekabetçi sonuçlar almış gözüküyor ... http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/neuer-vw-golf-7-im-vergleich-13-kompaktklasse-modelle-mega-test?page=0,15 Sonuçları yukarıdaki linke basarak görebilirsiniz , google translate kullanmanızı tavsiye ederim ...
Bu sabah yine haber okudum Kia 2017 ye kadar premium markalar arasında yerini almak istiyor diye , hem fiyat hem tasarım hemde kalite de çitayı yükselteceklermiş . Hyundai biraz daha genele hitap etmeye devam edecek ...
Bu Golf başka ama Fuara 2 defa gidip Golf ile yakinen ilgilendim ve bu sefer şansı hakettiğini düşünüyorum özellikle Audi a3 şahsi fikrim golften daha alınası duruyor (Ceed - Pro ceed'den sonra )
golfle ceed'n fıyatları cok yakın sahsen benım dusuncemde de golf oncelıklı olur kia gözümde fıyat araç olarak 2009 a kadar cok ıyıydı 2010 mılenyum yılı oldu gıbı peter geldı daha guzel araçlar uretıldı fakat bu fıyatlara kat kat fazla yansıdı
A testlerinde yürüyen aksamın gereğinden fazla sert , arka yolcu kısmının dar ve görüş açılarının da kötü olduğu fikirleri havada uçuşuyor 1.lik öyle kolay değil
Ben Bu Testlerin Sadece Golfün Bir Satış Politikası Olduguna İnanıyorum. Hani Audi Vwnin Premium Markasıydı. Nasıl Oluyorda Alt Markası Audiyi Geçiyor.
Gecenlerde sivas vw bayisinde yeni golf 1.6 tdi dsg comfortline test etme firsatim oldu oncelikle kesinlikle fiyatini hakeden bir araba degil 70 e yakin bir fiyat soylediler ne sunrooff ne hiz sabitleyici nede anahtarsiz calistirma vs. yok tasarimi fazlasiyla sonuk malzeme kalitesi diye abartilan sey konsol ve on kapi yuzleriyle sinirli arka kapilar vs.sert plastik o fiyata sattiklari arabada bagimsiz suspansiyon bile yok . performansa gelirsek beni tatmin etmedi ama dsg iyi is cikartiyor yalitim golf 6 da daha iyiydi sanki banada oyle gelmis olabilir ama bindigim araba motor sesini aliyordu iceriye. Yol seside fena degildi kisacasi araba yerden yere vurulucak bir araba degil ama o fiyatla alinacak arabada degil sahsi gorusum...
Ülkemizde körün bellediği gibi bir marka belleniyor ve ne olursa olsun herkes gidip onu veya onları alıyor.Bir arkadaşım sürekli ülkemizde üretildiği söylenen(aslında üretilmiyorda biz öyle sanıyoruz)markanın araçını alıp duruyordu.2-3 sene bindikten sonra da satıp yenisini alıyordu.Nedenini sorduğumda çeşitli sorunlar çıkarmaya başladığında değiştirmek zorunda kaldığını anlatıyordu.Bir zaman sonra ona ithal arabalardan almasını ve bir de bunu denemsini söyledim.Arkadaşım ithal araba markalarından birsini aldı ve o günden sonra yerli denilen arabalara yakından ve uzaktan dahi olsa bakmıyor.Şimdi ülkemizde satılan bir çok araba markasının neye göre satıldığının kısa bir örneği.
Çok fazla marka araç kullandığımı söyleyemem,kiralık olarak kullandığım araçlar da çok büyük bir fikir vermez ama-Üst kalite araç kiralamadım ve ya kullanmadım-babmın hyundai excell inden kendi ceratoma kadar hiçbir -kiralıklar dahil-g.koreli araç benim beklentilerimin altında bir tablo çizmedi. Bir de 6 gün kullandığım guiletta yı çok beğenmiştim