araç antifirizli suyu baya eksilktmiş taşırmış.200 km gittiğim halde araç hararet yapmadı.su ilave ettik.radyatörde mi çatlak vardır sizce?radyatör değişse ne kadar tutar?servis dışında cerato radyatör bulabilirmiyiz
radyatörden daha önce hortum baglantı yerlerine kelepçeleri kontrol edin eyer saglamsa radyatörünüzde kılcal çatlak vardır bunu gözle göremezsiniz ısınca çatlak büyür kaçan su buhar olur gözle görülmez radyatörü servis dışındada bulabilirsiniz
kaçak tespit cihazı ile kontrol. yedek su deposu üzerine bağlanır. hava vererek basınç kaybı varmı bakılır basınç varsa radyatörde delik , hortum kelepçelerinde kaçırma olabilir , senaryo uzayabilir -yağ soğutucu hortumu( yağ filtre kabına bağlanan kısa s boru çatlamış olabilir - egr soğutucu hortumu ( kısa u şeklindedir , çatlama olabilir) - silindir kapağının arkasından dolaşan metal ana dağıtım borusunda çürüme ( genelde antifiriz değişimine dikkat edilmeyen veya hiç antifriz kullanılmayan araçlarda görülür; - devirdaim ( bağlantılarından su kaçırıyor olabilir)
:thumbup1: :thumbup: Geçmiş olsun.Bu problem çok önemlidir malumunuz.Bence bir an önce halletmekte fayda var. http://www.japonistan.com/emarket/ProductSearch.aspx?CatID=106889&value=radyatör