Selam arkadaşlar. Ali Expressten Rio'm için kapı kolu krom kaplaması sipariş etmiştim 40 gün sonra gelen ürün aracıma büyük geldi sanırım sedan modeli için gelmiş. Sonra sipariş verdiğim ürün sayfasını daha detaylı okuyunca kendi hatam olduğunu anladım neyse dedim ürün öylece duruyor. Bu sefer tam benim arabaya uyacak şekilde araştırdım başka bir satıcıda buldum .Ürün sayfasındaki görsellerden de benim araca uygun olacağı belliydi. Ama gelen ürün yine bir önceki siparişimdekinin aynısı geldi, bu sefer benim hatam yoktu ve sayfadaki resimdeki gibi gelmedi. "Open Dispute" anlaşmazlık konusu açtım. Satıcıdan gelen cevapta para iadesi yaparız ama ürünü göndermeniz gerekir gibi cevap verdi. Peki bunun iadesini nasıl yapacağım, sonuçta kargo parasını ben vermeye kalksam ürünün tutarı kadar bedel çıkacak, karşı ödemeli olarak ptt ye versem ptt parasını kimden nasıl alacak? Daha önce iade eden var mı ürününü ?
Linkteki bilgileri okuyun.. http://www.biseyaldim.com/aliexpress-dispute-acmak/ Özetlemek gerekirse ürün kargo bedeli pahalıya maal olacağından ürün fiyatının yarısını isteyip ürün sizde kalsın TR de satar yada hediye edersiniz. Linkteki konuyu okuyun diğer bir seçenek var aliexpress heyetine bırakmak delillerinizi ekran görüntüsü va ekleyin satıcının yanlıl gönderdiğinden bahsedin iki kere aldım farklı satıcıdan ama ikisine ilandakiyle aynı değil gibi. SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aşağıdaki linkteki konuyuda okuyun uzunca güzelce anlatmışlar. http://aliexpressturk.blogspot.nl/p/urunu-satn-aldnz-artk-takip-ve-onay.html?m=1 SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Satıcı ile yaptığım diyaloglar sonucu ürünü geri göndermeme gerek kalmadan ücret iadesi yapılarak konu halledildi
Son iki ayda 14 sipariş verdim 12si geldi diğer ikisi eli kulağındadır. Sadece 1 üründe sıkıntı yaşadım onuda yukarıda izah ettim. O da çözüldü zaten