Hi, Could you please write to me in English ,The translation is not understandable.
Bmw o kumandayı her seferinde daha uzağa götürüyor, korkarım yakında yolcu kapısına koyacak, multimedya için yanda yolcu şart :)
İç kapı pandizotları sonata'dan araklanmış :)
Araba bir makinedir genel olarak, makinelerde duygular değil mantık konuşur :ohops5:
Hayırlı olsun, sırada ne var :)
Aramıza hoşgeldiniz.
Hoşgeldin Emre, proceed tam senlik :)
Arabayı vinçle çıkarsalar %50 daha az hasar görürdü, rezil ettiler.
Güzel, yabancı forumlardada baya konuşuldu. Gerçi ben ASX seviyorum :)
2 ay sonra yepyeni ceed olacak :)
ilan dalga geçer gibi olmuş. tamam başına bir bela gelmiş adamın ama bu şekilde ilan açmasıda normal değil.
Aramıza hoşgeldiniz, hayırlı olsun.
Toureg 5.0 v10 olabilir :)
Biz teşekkür ederiz :thumbup1:
Hayırlı olsun.
Juke şaka gibi bişey :)
Güzel :) [IMG]
Nerden çıkardınız gayet iyi yakmış. Sakarya gibi düz ova değil oralar, lpg'de Sakarya'da ki gibi ucuz değil.
http://www.youtube.com/watch?v=s6X6oKxmm4Q http://www.youtube.com/watch?v=H0To8OZiQe8