10 Kasım LPG KABLO

yokuşta devirden düşme

'Sephia' forumunda selim tarafından 15 Ocak 2014 tarihinde açılan konu

  1. selim

    selim Acemi Sürücü

    Katılım:
    15 Ocak 2014
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    Selamlar herkese! 94 model 1.5 gtx otomatik vites aracım yokuşta devirden çok düşüyor şanzımancıya gittim sıkıntı şanzımandan değil dedi bakımlarını yaptı bıraktı...aracın çalışmasında düz yolda gidişinde vs sıkıntı yok ama yokuş olunca araç birden devirden düşüyor acilen yardıma ihtiyacım var
     
  2. KAPSHY

    KAPSHY Ralli Pilotu

    Katılım:
    12 Ekim 2013
    Mesaj:
    3.735
    Alınan Beğeniler:
    1.234
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Tolga KAPŞIGAY
    Araç Modeli:
    KİA RİO 1.4 crdi hb (2013)
    sephia kullanan veya bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olacaktır sorununuza geçmiş olsun.
     
  3. kiario63

    kiario63

    Katılım:
    19 Ağustos 2013
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    315
    Şehir:
    şanlıurfa
    Geçmiş olsun . Güncel

    tapatalk
     
  4. stormfather

    stormfather Usta Sürücü

    Katılım:
    27 Eylül 2011
    Mesaj:
    532
    Alınan Beğeniler:
    80
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mehmet ALTINSOY
    Araç Modeli:
    Kia rio 1.5 crdi 2007
    Aracınızda devir saati var mı var ise devir saati de düşüyormu eğer düşmüyor ise baskı balatadan dır birde aracınız lpg li ise benzinde deneyin derim ben inşallah sorununuz çözüm bulur.
     
  5. selim

    selim Acemi Sürücü

    Katılım:
    15 Ocak 2014
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    aracım benzinli, devir saatide düşüyor...
     
  6. kanikarali

    kanikarali Ralli Pilotu

    Katılım:
    27 Haziran 2011
    Mesaj:
    1.645
    Alınan Beğeniler:
    150
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ali Kanıkara
    Araç Modeli:
    2006 Cerato 1.5 CRDİ
    Selim Bey geçmiş olsun..

    Otomatik aracınızı ne zamandır kullanıyorsunuz ve bu arıza ne zamandan beri başladı? Arabanın düz yolda bu arızayı yapmaması, güce ihtiyaç anında yapması şanzumandan çok, motor ile ilgili olabileceği ihtimalini aklıma getiriyor. Tekrar sizin gaza basmanızla gösterdiği davranış nedir?
    Acaba hava fitresi bağlantılarında sorun mu var? Hava akışmetre sensöründe sorun olabilir mi? Aklıma bunlar geliyor. Bir de benzin fitresinin de kontrolü gerekebilir.

    Kolay gelsin. Sonucu burada paylaşmanızı umuyorum.
     
  7. selim

    selim Acemi Sürücü

    Katılım:
    15 Ocak 2014
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    Aracı 6 aydır kullanıyorum...son 3 aydırda bu sorun var...buji, buji kabloları, hava filtresi,yağ yağ filtresi,triger seti ve bütün kayışları yeni değiştirdim ama bi değişiklik olmadı,düzde giderken uçak ama yokuşa geldiğimde araç birden yığılmaya başlıyor gitmiyor vites düşürüyor bazen uzun yokularda 2 vitese kadar düşüyorum ama nafile toparlamıyor..
     
  8. selim

    selim Acemi Sürücü

    Katılım:
    15 Ocak 2014
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    Arkadaşlar istanbulda sephia'dan anlayan iyi bir usta varmı?
     
  9. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM

    Ateşleme ile ilgili ağırlıklı olarak değiştirmişsiniz. Bence yakıt sistemi yada üst kapakları ilgili olabilir yokuşda devir kaybı.


    iPhone5 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  10. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Geçmiş olsun.Aldığınız yakıtı yakın zamanda değiştirdiniz mi?Benzin ve hava filtrenizi orjinali ile değiştirmenizi tavsiye ederim.Ayrıca benzinli araçlar için würth ün yakıt sistemini temizleyen benzin katkıları var.Onları da bir deneyin bence.
    Bujiler değiştirildiğinde üreticinin tavsiye ettiği bujilerin kullanılması performansı olumlu yönde etkiler.
     
  11. kanikarali

    kanikarali Ralli Pilotu

    Katılım:
    27 Haziran 2011
    Mesaj:
    1.645
    Alınan Beğeniler:
    150
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ali Kanıkara
    Araç Modeli:
    2006 Cerato 1.5 CRDİ
    :thumbup1:

    Selim arkadaş hava filtresinin manifolda girişini, bu borunun içini kontrol edin. Eski aracımda (Elantra)bakım sırasında hava filtresini değiştirmiştim. Bakım sonrasında arabanın performansı düştü. Zor toparlanıyordu. Bir gün meraktan arabayı incelerken farkettim; hava filtresinden gelip emme manifolduna bağlanan boru takılırken, alttan hava alacak şekilde yerine oturtulmuştu. Tamamen ustanın hatası. Olayı düzelttim arabada düzeldi. Yine burada bir arkadaşımız bahsetmişti, motoru yıkatmış, yıkama esnasında aynı manifolda giden boruyu üstüpü vasıtasıyla su kaçmasın diye tıkamışlar. Oda sonradan çekiş düşünce fark edilmiş.
     
  12. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Olay budur Ali Bey.:thumbup:

    Teşekkürler.
     
  13. selim

    selim Acemi Sürücü

    Katılım:
    15 Ocak 2014
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    Würth kullandım bujilerde şasi numarasına göre aldım...kelebekleri ve benzin pompasınıda baktırıcam bugün olmadı satıcaz artık...:((
     
  14. ayas

    ayas Sürücü

    Katılım:
    24 Ekim 2011
    Mesaj:
    104
    Alınan Beğeniler:
    21
    Şehir:
    ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ferhat
    Araç Modeli:
    Kia rio 2010
    Tüm sistemleri kontrol ettikten sonra motor üst kapağını da kontrol ettirin derim. Motor kapağı ve conta sorunlarında düz yolda çekiş sorunu hissedilmezken yokuşta araç çekişten düşüyormuş. Kapak ve conta sorunu genelde hararetten yapar ama motor daha önce açılmış ve belki orjinal parça kullanılmamıştır. 94 model araç zaman içinde de deformasyon olmuş olabilir.
     
  15. selim

    selim Acemi Sürücü

    Katılım:
    15 Ocak 2014
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    yazılanları dikkate alarak bakıma sokucam arabayı herkese tşk ederim...
     
  16. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Hayırlısı olsun.İnşallah sıkıntıların tamamını hallettirir keyifle aracınıza binersiniz.
     
  17. selim

    selim Acemi Sürücü

    Katılım:
    15 Ocak 2014
    Mesaj:
    16
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    Selamlar!!! Aracımın sorununu hallettim çok şaşıracaksınız ama sorun egzost tıkanıklığından kaynaklanıyormuş...katalizatör ,orta ve arka susturucu tıkalıymış egzost değişince araç şahlandı...Desteği olan herkese teşekkürler
     
    KAPSHY bunu beğendi.
  18. KAPSHY

    KAPSHY Ralli Pilotu

    Katılım:
    12 Ekim 2013
    Mesaj:
    3.735
    Alınan Beğeniler:
    1.234
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Tolga KAPŞIGAY
    Araç Modeli:
    KİA RİO 1.4 crdi hb (2013)
    Hayırlı olsun :thumbup:

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  19. Engin

    Engin Usta Sürücü

    Katılım:
    14 Nisan 2013
    Mesaj:
    888
    Alınan Beğeniler:
    51
    Şehir:
    İstanbul / Edirne
    Hayırlı olsun en büyük sorununuz bu olsun :)
     
  20. mustafa avcı

    mustafa avcı Usta Sürücü

    Katılım:
    14 Ocak 2011
    Mesaj:
    301
    Alınan Beğeniler:
    32
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mustafa Avcı
    Araç Modeli:
    Vw Golf
    geçmiş olsun. Aslında hiçbirimizin aklına gelmeyen bir sebepmiş hallolmasına sevindim:)

    peki katalizör iptali mi yapıldı? yenisiyle mi değişti? düz yolda da farketmeniz lazımdı.
     

Bu Sayfayı Paylaş