10 Kasım LPG KABLO

YARDIM ! Servis kayıtları hatalı

'Kia'dan Şikayetler / Talepler / Teşekkürler' forumunda MrtOzs tarafından 21 Haziran 2015 tarihinde açılan konu

  1. MrtOzs

    MrtOzs Yeni Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesaj:
    6
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Hatay
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat özsayar
    Araç Modeli:
    Ceed 1.6 CRDİ Motion 2011
    Merhaba arkadaşlar

    2011 model ceed motion aracımı ön konsol değişimi ile ilgili sizlerden aldığım bilgiler eşliğinde garantiden değiştirmek üzere servise gittim. Kayıtlarına baktılar ve aracımın 2014 yılında 187.000 km de 54 zy .... Plakası ile bakıma girdiğini ve bu nedenle garanti dışı olduğunu söylediler. Ben aracı 2 ay önce aldım fakat aracın ikinci sahibiyim ve arac tanıdığım birinindi. Aracın garanti belgesi elimde ve garanti belgesinde şuanki plakası yazıyor. Yani araç alındığından beri aynı plakaya sahip. Asla başka satış ve plaka değişikliği olmadı. Neyse servisteki arkadaşa bunu zorla ispatladım biyerleri aradı plaka değişmediğini öğrendi bu seferde arabanın yine de 187.000 de bakıma girdiğini fakat plakanın yanlış yazıldığını iddia etmekte. Üstelik araç hatay dışında bir serviste bakıma girmiş. Fakat araç iskenderun kia fer den alındı burda 4 kere bakıma girdi ve 2013 ten sonra ne iskenderunda nede başka yerde kesinlikle bakıma girmedi. Merkeze yazdılar durumu düzeltilmesi için cevap gelmiş garantisi bitmiş km ile oynanılmış diye. Şaka gibiler ya. Ben aradım kia merkezi durumu anlattım yetkili istedim bağlayamazlarmış kendileri iletip bana dönecekmiş. Neyse yazdılar not aldılar filan 2 gün sonra döndüler cevaba dikkat lütfen garanti kapsamı dışına çıkmış km oynanmış dedi gelde kafayı yeme arkadaş. Ya benim elimde arabanın plakasının değişmediğine dair belge var bu yanlış kaydı düzeltin diyorum bana böyle bilgi verildi beyfendi yapacak birşey yokmuş diyor. Peki dedim tekrar kayıt açın aracın kia fer dışında girdiğini iddia ettiğiniz servis kayıtlarını faturalarnı aracı kimin teslim ettiğini imzaları ile birlikte istiyorum mahkemeye vereceğim sizi dedim. Bakalım verecekler mi. Ama ben mahkemeye vereceğim aramızda avukat varsa bi yardım ederse çok sevinirim.

    Arkadaşlar yorum ve önerileriniz benim için çok değerli lütfen boş geçmeyelim
     
  2. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.793
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    Geçmiş olsun. Siz arabanın geçmişine tam manasıyla hakimseniz, bu durumu size çelik motordan aksi bir durum gelirse mahkemeye başvurun. Servislere giriş çıkış kağıtları, fatura ödemelerini, servis kamera kayıtlarını talep edin. Zaten farklı birşey varsa bunlarda çıkar. bir de manevi tazminat davası açın. Sizi yalancılık ve oynanmış km ile suçluyorlar. Bi aralar forumda da konuşmuştuk bazı sahtekar servislerin motor şase numaralarıyla başka araçalara garantiden değişim yaptıklarından bahsettik. Sizinki de buna benzer bi durum var.
     
    heh bunu beğendi.
  3. MrtOzs

    MrtOzs Yeni Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesaj:
    6
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Hatay
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat özsayar
    Araç Modeli:
    Ceed 1.6 CRDİ Motion 2011
    Aracın geçmişini biliyorum hatta belgeliyorum ve serviste hata yaptıklarını kabul ediyor ama yapacak bişiy yok merkezden böyle bilgi geldi biz zaten düzeltemeyiz diyorlar. Daha önce benzer olay başına gelen varsa tecrübelerinden faydalanmak isterim.
     
  4. Rio35

    Rio35 Moderator Moderator

    Katılım:
    2 Ağustos 2012
    Mesaj:
    3.600
    Alınan Beğeniler:
    220
    Şehir:
    izmir < > istanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    İbrahim K.
    Araç Modeli:
    Rio Sedan 2012
    Böyle bir şeyi ilk defa duyuyorum ama çelikmotorun bu yaptığını yanına bırakmayın elinizde belgelerde varken hakkınızı arayın.Geçmiş olsun.
     
  5. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Geçmiş olsun.İsmail in yazdıklarına katılıyorum.Size de garantiden başka araçların parçasını değiştirmek için yapılan sahtekarca uygulama denk gelmiş olabilir.Aracın geçmişini ve km ile oynanmadığını net olarak biliyorsanız sonuna kadar gidin bu işte.

    Aracın km sini muayene kayıtlarından da çıkarabilirsiniz.
    Bu arada 54 plaka bir araç gibi görüp aracınızı o araçla karıştırmaları nedense bana dejavu yaşattı.Çünkü başka bir konuda yine 54 plaka bir araçla garanti kapsamında bir takım şeyler yaşanmış ve burada paylaşılmıştı...
     
  6. Mahir

    Mahir Moderator Moderator

    Katılım:
    23 Aralık 2012
    Mesaj:
    9.549
    Alınan Beğeniler:
    3.737
    Şehir:
    Düzce
    Gerçek Ad-Soyad:
    mahir
    Araç Modeli:
    .
    Geçmiş olsun mahkemeye verin bu yanlışı düzeltmesi ni sağlayın yarın aracı satılığa çıkarınca yine sorun yaşayabilirsiniz
     
  7. MrtOzs

    MrtOzs Yeni Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesaj:
    6
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Hatay
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat özsayar
    Araç Modeli:
    Ceed 1.6 CRDİ Motion 2011
    Kesinlikle bir sahtekarlık söz konusu. Servisteki elemana plakanın hiç değişmediğini ispat edince bu seferde ya abi bazen yoğunluktan yanındaki arabanın plakası girilebiliyor. Demekki öyle biriey olmuş diyor. Düzeltin deyincede bizim yetkimiz yok merkezde yapacak bişiy yok dedi sineye çekin diyor resmen. Ben hayatımda bu kadar ilgisiz saçma sapan bir firma görmedim. Bu yaşadığım olay bana bir ders oldu kurumsal büyük firmalardan şaşmayacaksın. Bu olayı bir arkadaşımla paylaşırken bana başından geçen bir servis olayını anlattı. Arkadaşın japon arabası var servise motorla ilgili ufak bir sorunla gidiyor ve aracın ürrtim serisine bakıp eğer isterse sıfır motorla değiştirebileceklerini söylüyorlar arkadaşın boyle bir talebi olmamasına rağmen. Yorumu size bırakıyorum
     
  8. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Tamamen distribütör farkı.Birinde her türlü film dönüyor,diğerinde malının arkasında ve tüketicinin yanında oluyor.Evet fark çok büyük.
     
    ubykh bunu beğendi.
  9. ubykh

    ubykh Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    1.877
    Alınan Beğeniler:
    1.340
    Şehir:
    Kahramanmaraş
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hüseyin
    Araç Modeli:
    Cee'd 1.6 CRDi Otomatik
    Hakan bey, çelik motor bu işi beceremiyor, kia motors bunu biliyor ve neden değiştirmiyor bu da bir muamma. bu kadar kaliteli bir arabanın servis rezaletleri de bitmek bilmiyor.
     
  10. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Belki anlaşmaları uzun sürelidir Hüseyin Bey.Ya da pazar olarak burası hedefleri olmadığı için çok fazla önemsemiyorlardır.
     
    ubykh bunu beğendi.
  11. ubykh

    ubykh Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    1.877
    Alınan Beğeniler:
    1.340
    Şehir:
    Kahramanmaraş
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hüseyin
    Araç Modeli:
    Cee'd 1.6 CRDi Otomatik
    Haklı olabilirsiniz Hakan Bey, ama hyundai için aynı şeyleri söyleyemeyiz, burada kia servisi olduğu zaman kia servis sorumlusu ''Türkiyede hyundai çok, kia yok satmak için getiriliyor'' demişti :)
     
  12. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Onların hesap kitabına akıl sır ermez Hüzeyin Bey.
    Yalnız şuna kalıbımı basarım ki; Anadolu Gurubu için KIA hiç öncelikli değil.Hatta bence umurlarında da değil.
     
    ubykh bunu beğendi.
  13. MrtOzs

    MrtOzs Yeni Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesaj:
    6
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Hatay
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat özsayar
    Araç Modeli:
    Ceed 1.6 CRDİ Motion 2011
    Kesinlikle haklısınız Hakan Bey. Kianın Anadolu grubun umrunda değil. Hatta bence Anadolu Grup sadece cebini düşünen tüketici memnuniyeti umrunda bile değil. Bunu gely facisından da anlamak mümkün. Çinden araba getirip arkasında durmadılar servis yedek parça tam bir fiyaskoydu ve bıraktılar.
     
  14. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Tamamen katılıyorum size.
     
  15. tekirdagli_0059

    tekirdagli_0059 Yeni Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2016
    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Tekirdağ
    Gerçek Ad-Soyad:
    Bülent Akça
    Araç Modeli:
    2011-Ceed
    Merhaba Kia üyeleri;
    Sizlerden bir konuda yardım talep ediyorum;

    27/08/2015 tarihinde 2011 Kia Ceed aracı 2.el olarak satın aldım; almaz olaydım.Arabanın trafiğe çıkışı tarihi 01/10/2010 fakat 2011 model olarak geçiyor. yılbaşından itibaren ön konsol ufak ufak açmaya başladı başlarda pek önemsemedim fakat sonraları iyice açınca arayışa girdim.yaklaşık 1,5 ay önce www.kia.com.tr adresinden iletişim formu doldurarak yardım talep ettim,müşteri hizmetlerinden yetkili arayarak Tekirdağ Servisine (berkan otomotiv) yönlendirdiler;randevu aldık gösterdik; sağolsunlar ilgilendiler foto çektiler,form oluşturdular,muhtemelen değişim yapılacaktır ama Garanti ekspertizinden onay alınması gerektiğini söyleyerek yol verdiler.1 hafta sonra servisteki arkadaş arayarak;aracın garanti süresinin dolması nedeniyle ücretsiz değişim yapılamayacağını ;istenilmesi durumunda ücret karşılığında (2400 tl+KDV) yapılacağını ifade etti.Net üzerinde araştırma yaptım ve sadece www.şikayetvar.com sitesinde bu konu ile alakalı 7-8 tane şikayet olduğunu gördükten sonra müşteri hizmetlerini tekrar aradım;bu sorunun mekanik ya da kaporta bir sorun olmadığını ,bu modelde kronik bir sorun olduğunu ;kullanıcı kaynaklı değil tasarım/malzeme kaynaklı olduğunu ısrarla belirtmeme rağmen bozuk plak gibi 5 yıl/150.000 km.kuralını anlatıp durdular.Şikayetvar.com'dan da yazıştık sonuç değişmedi.km şuan yaklaşık 129.000 fakat trafiğe 01/10/2010 tarihinde çıkmasından ve 5 yıllık süre aracı aldığımdan 1 ay sonra dolmasından dolayı şuan mağduriyetim giderilmediği gibi ön konsol karpuz gibi yarılmaya devam ediyor.Ne yapılabilir açıkçası bilmiyorum umarım yaşayan ya da yardım edecek birileri vardır aranızda.Profil fotosu 15 gün öncesine ait,açıklık daha da arttı bu sürede.
    Tüketici hakem heyeti ya da mahkemeler çözüm olabilir mi acaba?
    şimdiden teşekkürler.
     
    D3hs3tt bunu beğendi.
  16. D3hs3tt

    D3hs3tt Ralli Pilotu

    Katılım:
    19 Eylül 2013
    Mesaj:
    1.412
    Alınan Beğeniler:
    242
    Şehir:
    Yalova
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ethem Kösem
    Araç Modeli:
    Rio
    Geçmiş olsun inş sorununuz isteğiniz şekilde halledilir burada 2011 ceed aracı olan iş arkadaşım orta konsol sıkıntı olduğu için garantiden değişti serwis bursa inallar.
     
  17. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Geçmiş olsun.
     
  18. tekirdagli_0059

    tekirdagli_0059 Yeni Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2016
    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Tekirdağ
    Gerçek Ad-Soyad:
    Bülent Akça
    Araç Modeli:
    2011-Ceed
    Servis değiştirecek belki ama Garanti Eksperi ya da Genel Müdürlük sorun çıkarıyor;sebep ise aracın 01/10/2010 tarihinde trafiğe çıkmış olması.Özel garanti kapsamından da dolayısıyla çıkmış oluyor.ama garanti belgesinde ; ÜRETİM/TASARIM/MALZEME hatalarına karşı değişim yapılacağı belirtilmiş fakat genel müdürlük bunu (üretim/tasarım/malzeme hatasını)kabul etmiyor.Uğraşacağız galiba.Resmen soğuttular araçtan,binesim gelmiyor o derece yani. :( Çelik motor lügatında sanırım müşteri = yoluncak kaz.. :(
     
  19. D3hs3tt

    D3hs3tt Ralli Pilotu

    Katılım:
    19 Eylül 2013
    Mesaj:
    1.412
    Alınan Beğeniler:
    242
    Şehir:
    Yalova
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ethem Kösem
    Araç Modeli:
    Rio
    Walla geçmiş olsun inş sorununuz istediğiniz gibi çözüme ulaşır..
     
  20. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.793
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    Geçmiş olsun.
     

Bu Sayfayı Paylaş