10 Kasım LPG KABLO

Kia Soul Kullananlar

'Soul' forumunda sarp12345 tarafından 3 Ocak 2013 tarihinde açılan konu

  1. sarp12345

    sarp12345 Sürücü

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    GüneydoğuAnadolu
    Değerli arkadaşlar,

    Öncelikle Soul kullanıcılarının yoğun olarak kullanacağı bir Konu topik oluşturmak istedim....

    Sayımızın çok fazla olmadığını biliyorum....
    Ancak kullandığımız aracın diğer sınıflardan çok farklı bir "ruh" taşıdığını, teknik olarak da bu özel sınıfda çok fazla araç olmadığını düşünüyorum...

    Urban crossover gibi zorlama sınıflandırmalara tabi tutulan aracımız her haliyle aslında benzersiz bir consept oluşturmuştur tek başına...
    Ne skoda yeti, ne hyundai matrix, toyota urban cruiser, ne nissan cube ya da benzerleri ....hiçbiri soul ile aynı kategoride değildir bence...
    ne de trax ya da mokka....

    Ancak yoğun şehir hayatında boyutları ve fonksiyonelliği ile çok kullanışlı olan Soul motor ve şanzıman özellikleri ile de çok rasyonel bir seçimdir...
    Bu seçiminizden dolayı sizleri ve kendimi kutluyorum....

    Burada Soul ile ilgili her türlü konuyu dostane bir ortamda paylaşmak umuduyla
    hepinize sağlıklı ve mutlu- kazasız günler diliyorum...

    Sarp

    www.tv8.com.tr/v-4644-42-kia-soul-test-surusu

    Sanırım son makyajdan önceki model 2011 model...
    Xpect versiyon gibi geldi bana....
    Zira 2012 Xtra da ön panel farklı ve 18 jant var....
    Ayrıca daha temiz bir araç da bulabilirlerdi diye düşünüyorum...

    Yine de mükemmel...
     
  2. sarp12345

    sarp12345 Sürücü

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    GüneydoğuAnadolu
    Arkadaşlar

    Otomobillere göre yerden yüksek...bir bağlamda SUV olarak görebileceğimiz Soul u bir otomobil olarak öngörüp hayal kırıklığı yaşayan arkadaşlar olabiliyor.
    Yerden yüksek konumlanmanın üstünlükleri yaşanırken aracın motoru çok da yüksek yerleşmeyerek ağırlık merkezi mümkün olduğunca yere yakın olduğundan özellikle viraj stabilitisi oldukça iyi bence.
    Kaslı bir yapı ile yere de geniş basmakta ve 225 lastik taban genişliği ile sağlam basmaktadır yere...
    Ancak SUV tipi özellikle dizel araçlarda otomobil konforu-sessizliği ve rahatlığı aramak dogru olmaz...
    Bu araçlar otoyol araçları olarak değil şehir içi pratik kullanım araçlarıdır.
    Yüksek hız ve performans araçları değil hobi araçlarıdır daha çok...
    Fazla yüksek süratlere çıkmadan dizel motoru iktisatlı kullanarak otomatik şanzımanın yumuşak pedal ve direksiyonun, cruise controlun tadını çıkararak, 80 lerin müzkleriyle yol gitmek istiyorsanız...bu aracı sevebilirsiniz...

    Sarp
     
  3. sarp12345

    sarp12345 Sürücü

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    GüneydoğuAnadolu
    KİA SOUL

    Tasarım
    Kübik tasarım anlayışıyla şekillendirilmiş Soul’de Kia’nın agresif bakışlarını göremiyoruz. Küt ön bölümdeki ızgara, Soul’ün bir Kia olduğunu ele veren tek detay. Yüksek kaput ve güçlü görünen far yapısı sayesinde Kia Soul heybetli bir görünüme sahip. Profil görünümü, araç tasarlanırken iç mekan genişliğinin birinci planda olduğunu anlatıyor. Dik ön cam sütunu ve bir ticari aracı hatırlatan arka tasarım son yıllarda alıştığımız eğimli tavan yapılarından çok farklı. Bu şeklin iç mekandaki avantajlarından birazdan bahsedeceğiz. Soul’ün en karakteristik kısmı hiç şüphesiz arka tasarımı. Dik C sütunu üzerine gömülmüş arka stoplardan çok arka camın büyük yapısıyla bütünleşmiş bagaj kapağı dikkat çekiyor. Yerden yüksek tasarlanan araç ile bozuk yollarda aracın altını vurma korkusu yaşamadan ilerleyebiliyorsunuz. Soul, 4120 mm’lik uzunluğu ile en büyük rakiplerinden Skoda Yeti’den 9,7 cm daha kısa. 340 litrelik bagaj hacmi B segmenti sedanlara benziyor olsa da kullanışlı yapısı beğenimizi kazandı.
     
  4. malatyalı44

    malatyalı44 Acemi Sürücü

    Katılım:
    11 Mart 2012
    Mesaj:
    38
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    kia 60000 tl üzeri sattığı soul araçları neden hiç reklam yapıp tanıtmıyor? sürekli ekranlarda kia sportage veya ceed üzerinde duruyolar. bence bu düzeyde olan kia sportageden(1.6 benzinli manuel), skoda yetiden(manuel), mitsibuşhi asx den çok daha konforlu ve performansıda onlarkadar haatta daha iyi.
     
  5. sarp12345

    sarp12345 Sürücü

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    GüneydoğuAnadolu
    Soul dan büyük satış rakamları beklemek ve reklama yüklenmek anlamlı değil....
    Bu sınıfdaki araçlarda satış patlaması oluşturamazsınız...dünyanın hiç bir yerinde...

    Ne yeti ne asx ne matrix ne cube ne urban cruiser ne de benzerleri....çok satmaz

    Bu sınıf araçlar kalabalık şehir trafiğinde gittikçe daha fazla kıymeti anlaşılan araçlar ve ciddi markalar buna yönelik mini mpv- mini suv atağındalar ör trax- mokka

    Yani bu sınıflar çağdaş birar tercih olarak giderek daha fazla kullanıcı bulacak...

    Binek -otomobilin ya da "cip"görünümlü hantal araçlara meraklı insanların öncelikli tercihi olmayacaktır....

    Clio motorlu Duster ın ve aynı motorla acayip satan Qashqai nin rekorlar kırdığı bir memlekette Soul iyi ki de satmıyor.....bi farklılığınız olsun....

    Sportage de kullanan arkadaşlar kızmasın 1.6 atmosferik motor ve manuel şanzıman var .....deli gibi satıyor...satsın da duster alacağına millet sağlam araba gibi bir arabaya binsin....ancak soul malum donanımıyla sportage in çok çok önünde bir araçtır.....

    Kia nın özeti bence...binek alacaksanız Ceed.....mpv-suv alacaksanız Soul.....Büyük araca merakınız ve gücünüz varsa Sorento.....

    Tercihleri biraz da ihtiyaçlar ve şerait belirler....seçimi bu da etkiler....vergiler...yakıt durumu...yıllık km hesabı....yıllık maliyetler vs

    Soul çok akılcı bir seçimdir....çok sağlam...çok güvenli....çok teknolojik...şehir içi kullanımı ve parkı kolay...consept bir araçtır....çağdaştır....en çok satıldığı ülke amerikadır.....esas pazarı orasıdır....amerikada en çok 2.0 benzinli motorla satılıyor...

    1.6 turbo dizel motorlu -vergis müsait- otomatik şanzımanlı yerden biraz yüksek bir araç arıyorsanız.....ben aradım

    Bakın bakalım kaç tane seçeneğiniz var ???


    (Kia Soul ülkemizde sadece 1.6 litrelik dizel motorla satılıyor.
    Aracın en büyük avantajı ise rakipleri içerisinde 1.6 litre dizel motorla beraber otomatik şanzıman sunabilen tek model olması.)
     
  6. Serdar

    Serdar Yönetici Site Yetkilisi Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    2.954
    Alınan Beğeniler:
    876
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serdar
    Araç Modeli:
    c220 cdi
  7. ReNe

    ReNe Super Moderator Super Moderator

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesaj:
    8.460
    Alınan Beğeniler:
    2.112
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat Çaşkurlu
    Araç Modeli:
    BMW 116 D 1.5l 8 ileri Zf
    Crossover ve Suv'ler Son 5 senedir insanların hayallerini süslüyor ve daha fazla potansiyel barındırıyorlar ...
     
  8. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.793
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    dediklerinizin çoğuna katılıyorum ama bir spo kullanıcısı ve soul aracı 2 kere test yaptığımdan ben spo diyorum yine... yok ben dizel suv dersem soul tabiki.
    donanım yönünden soul ile spo arasında fark yok. spoda akıllı çalıştırma/sanroof ta var unutulmasın...birkaç özellikte soul önde sayılabilir.
    bence binekte rio/ceed suvda spo/soul derim
    sizde yanlış anlamayın sakın. ben spo alırken çok gittim geldim. hatta soul u spodan önce test bile ettim...
    soul meraklısına güzel araba kabul ediyorum ama bana hitabetmedi
    ama sizler güle güle kullanın derim...:thumbup1::thumbup1::thumbup1:

    saygılarımla :)
     
  9. sarp12345

    sarp12345 Sürücü

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    GüneydoğuAnadolu
    2012 de Amerikada Sportage 35 bin satarken Soul 115 bin satıyor...
    Kia Soul da Esas pazarın Amerika olduğunu yazmıştım..."istikrarla" yılda 100 binin üzerinde satılıyor....




    Satış patlaması SUV da değil ....binek araçlarda olmuş ....Rio ve Optimada...
    SUV larda istikrar var...

    Optima 1.6 dizelle gelseydi bizde de patlama yapacaktı belki...
    Ceed den çalacaktı belki ...

    300 milyon nüfüslu Amerikada 115 bin belki makul kabul edilebilir....Sorentonun daha da fazla satması da anlaşılabilir...

    Ancak Amerika ve bizdeki Sportage/soul satış rakamları oranı çok şey anlatmalı....Amerika hala bizden 20-30 yıl ilerdedir....yakın gelecek küçük suv-crossover araçların gibi görünüyor...

    Turbo dizel bir araçla atmosferik benzinli benzer sınıftan bir aracı mukayese etmek gereksiz olur....
    Sportage gibi bir araca üzerindeki 1.6 benzinli motoru koymak da gereksiz ve anlamsızz....Ayrıca otomatik seçenek olmayan suv olmalı mı
    Ne zaman turbo dizel yada benzinli motor ve DCT şanzımanla gelir o zaman gidip bakarızz test ederiz...

    Start-stop, sunroof Soul xtra da vardır...Soul un Sportage den en önemli farkı üzerindeki kasayı çok daha rahat taşıyabilmesidir....Civardaki çok sayıda Sportage kullanıcısı -benim- Soul un en çok arkadan nasıl göründüğünü bilirler...:thumbup:
    Otoyolda "az önce beni geçen neydi?" derken son anda Kia logosunu farkedenler oluyor arada...:p

    Kia akılcı bir seçimdir ..Tüm Kiacılar kardeştir ..Espri ve espriyi kaldırmak çağdaşlıktır ve Topiğimiz Soul topiğidir..:).. sevgiler-saygılar
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 7 Ocak 2013
  10. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.793
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus

    şu amerikalılar arabadan hiç anlamıyorlarmış... yok yok şaka şaka :):):)
    size ve aldığınız arabaya sonsuz saygılar benden, tabiki bu benim tercihim ve düşüncelerim:thumbup1::thumbup1::thumbup1:
    otomatik vites kısmına %100 katılıyorum, keşke olsaydı da bende alsaydım:thumbdown::thumbdown:
    ama siz yinede aşırı hız yapmayın. çünkü bir spo geçersiniz sonra bir spo daha çıkar karşınıza, bir tane daha, sonra bir tane daha. geç geç bitmez abi...yol biter spo bitmez :thumbup1::thumbup1::thumbup1:

    espiriler bir yana, bizler aracımızda can ve canlar taşıyoruz. buradan da forum vesilesiyle TRAFİK HAYATTIR diyorum :thumbup1::thumbup1::thumbup1:
     
  11. sarp12345

    sarp12345 Sürücü

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    GüneydoğuAnadolu
    Espri bir yana tabii....

    Sevgili İsmail söylediklerine katılmamak mümkün değil...Amacı aracı birbirine karıştırmayalım....Amaç içindekileri sağ salim gideceği yere ulaştırmaktır...5 dk geç olması hiç önemli değildir......Bu arabalar bu iş için araçtır...amacını aşan anlamlar yüklemeye gerek yoktur...Acı tecrübelerden alınan ders en pahalı derstir....Herşeyden Önce emniyet gelir...

    Bu arada yolda ne kadar çok Kia görsem o denli mutlu oluyorum ...Özellikle Spo...Dikiz aynasına Spo sayma özelliği ekleteceğim....geri görüş kamerasının hemen yanına....:)

    Yukarıda da belirttiğim gibi....Soul sakin kullanılmayı ve 80 lerin yol müziklerini seven bir araçtır....

    Ayrıca -bir hekim olarak da-hepinize sağlıklı mutlu kazasız yolculuklar dilerim.....
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 7 Ocak 2013
  12. malatyalı44

    malatyalı44 Acemi Sürücü

    Katılım:
    11 Mart 2012
    Mesaj:
    38
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    bende sportage ve hunday 1.6 ixs 35 arasında çooooooooooook gidip geldim iksininde dış görünüşü bence mükenmel. kullanım ve rahatlık açısından ikiside soul'un yanına bile gelemez diye düşünüyorum. 60000 ytl para verip sırf dış görünüşü güzel diye benzinli hele hele manuel bir arabayı almak bana mantıklı gelmedi. şunuda bellirteyim soul 'un motoru sportage veya ixs35 de olsaydı 70000 ytl de verir onlardan birini alırdım. yani aracın dış görünüşümü yoksa rahatlık ve konformu? inanıyorumki soulu düşünmeyenler şeklinden dolayı almıyor. diğer her açıda mükenmel bir araç iyiki bu yönde tercih de bulunmuşum.:):):)
     
  13. maminci

    maminci Ralli Pilotu

    Katılım:
    21 Ekim 2010
    Mesaj:
    1.494
    Alınan Beğeniler:
    10
    Şehir:
    Malatya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mehmet Aminci
    Araç Modeli:
    Toyota corolla
    Arkadaşlar spo 'yakışıklı, yakıcı' ve kullanırken 'konforlu' bir araba ama dizel motoru ve otm şanzımanı yok, 2,0 lt var ama ulaşılması hayal rakamlara. Kesinlikle aldığınıza memnun oluyorsunuz, park ettikten sonra bile dönüp bir daha bakıyorsunuz..

    Soul ise 'farklı' bir araba, tasarımı herkese hitap etmezken dizel motoru mantığa hitap ettiğinden çok cazip. Bu tür araçlar firmaların farklı olmak adına ürettiği bir nevi 'prestij' araçlarıdır, tasarımları özgün olduğundan 5 yıl da geçse, 15 yıl da geçse farklıdır.

    Madem elinde bu motor vardı, almak için sıraya girilen spoya neden koymaz kia bu motoru, anlayan varsa bana anlatsın lütfen (bilmeyenler için: ben spoyu ilk alanlardanım, çok severek kullandım ama benzin fiyatları ve yıllık km uyuşmadığından sonra sattım, şu souldaki motorla gelsin yine ilk alacak benim :) )..

    Spoyu değiştireceğim zaman yetiye de baktım, kalitesiz bir araç diyemem ama o fiyata biraz daha donanım ve içeride tasarım ayrıntısı bekliyor insan. Hatta o zaman dh forumunda bir yeti sahibi yazmıştı ' dünyanın en çirkin tasarımını satıyorlar' diye..

    Nissan qq, farklı zamanlarda 3 kez test sürüşü yaptım, hatta yerden yüksek araç arayışı ve dizel motor beklentisiyle araç almak için gitmiştim bayiye, ama test sürüşünde bir çırpıda o kadar çok eksik gözüme çarptı ki tekrar takrar sürdüğüm halde bir türlü sevemedim, dizel motoru ve yerden yüksekliğin kullanım rahatlığı dığında bence o fiyat etmez, hele şu 1,6 130 bg e 84 bin lira demiyorlar mı, ilk duyduğumda gülmekten kırılmıştım, o fiyata mersedesi bmw si audisi bir çok seçenek giriyor çıtaya..

    Asx in tasarımını beğenmediğimden test sürüşü bile yapmadım, hiçbir fikrim yok..

    Hyundai altyapı ikizi ama bence tasarımında abartılar var, spo gibi derli toplu değil..

    Bence aracınızı severek kullanıyorsanız, kaç sattığı, ötekinin ne dediği hiç önemli değil, araba işinde bir tek doğru yok..
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 7 Ocak 2013
  14. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.793
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    Burada bizler spo yada soul kavgası yapmıyoruz. Birbirimize karşılıklı espirilerde bulunarak sohbet içersindeyiz. Herkes istediği arabaya binebilir ama birini överken diğerini aşağılamamak lazım işte burada nezaket incelik ortaya çıkar. Bizler kia sever olarak aynı çatı altında tartışarak bilgi paylaşımı yapmaya çalışıyoruz. Soul kullananlara sevgilerimi sunuyorum bir spo kullanıcısı olarak :)
     
    suyunsesi bunu beğendi.
  15. sarp12345

    sarp12345 Sürücü

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    GüneydoğuAnadolu
    Tasarımdan bahsetmiştik ...şimdi

    Kia Soul de İç mekan

    Kia Soul’ün dış tasarımındaki sert hatlar iç mekanda bir anda yumuşuyor. Alt kısmı yuvarlak orta konsol ve gösterge panelinin yuvarlak yapısı iç mekanda daha uysal bir tasarım oluşturmuş. İç mekanda kullanılan malzemeler nispeten sert yapılı. Ses sisteminin ve klimanın kontrolleri gayet anlaşılır. Direksiyondan da kontrol edilebilen ses sistemi bluetooth aracılığı ile cep telefonunuza da bağlanabiliyor. Müziklerinizi bluetooth aracılığı ile aktarabildiğiniz gibi vites kolunun hemen önündeki AUX ve USB girişinden de verebiliyorsunuz. Ses sisteminin en dikkat çekici özelliği ise hiç şüphesiz ritim ışıkları. Kapı hoparlörlerinin etrafını çevreleyen ışıklar müziğin ritmine göre tempo tutuyorlar. İç mekana eğlenceli bir hava katan bu sistemin kontrol butonu direksiyonun sol arka kısmında bulunuyor. Ses sisteminin en üst kısmında ECO butonu bulunuyor ve bu tuş sayesinde Soul’ün gaz tepkileri değişerek daha ekonomik bir sürüş amaçlanıyor. Yerden yüksek yapısı sayesinde boyutları rahatlıkla kestirilen Soul’ün geri vitese takıldığında dikiz aynasında beliren geri görüş kamerası, geri geri yapılan manevraları daha rahat bir hale getiriyor.

    sevgiler
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 8 Ocak 2013
  16. malatyalı44

    malatyalı44 Acemi Sürücü

    Katılım:
    11 Mart 2012
    Mesaj:
    38
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İSTANBUL
    soul'da bulunan active eco tuşunu daima açık olarak kullanıyorum bilmiyorum yakıt tasarufu sağlıyormu ve araca herhengi bir zararı varmıdır?:)
     
  17. sarp12345

    sarp12345 Sürücü

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    GüneydoğuAnadolu
    6 ileri otomatik şanzımanla birlikte kullanılan otomatik bir yakıt tasarruf sistemi...
    Yüksek viteslere daha hızlı çıkıp orada daha uzun kalarak yakıt ekonomisi sağlıyor...bu yönüyle DSG-DCT tipi otomatize manuel çift kavramalı şanzımanın tavrına benziyor....
    Elektronik kontrol modülü ve transmisyon kontrol modülü üzerinden yakıt verimliliğini hafifçe artırıp-optimize edip- tasarruf sağlıyor....
    Devrede iken bir miktar akselerasyon kaybına neden oluyor...transmisyona olan erken yükselme etkisi nedeniyle....bu da kullanım konforunu olumsuz yönde etkileyebiliyor...
    Ayrıca sistem setting değerlerini hafifçe etkileyerek klimanın tükettiği enerjiyi azaltıp yakıt sarfını azalttığı söyleniyor...

    Sakin ve iktisatlı kullanıcılarda yakıt sarfı üzerine fazlaca etkisi olmadığı söylenebilir...sportif kullanıcılarda ve şehir içinde yakıtı en fazla etkilediği söyleniyor...

    Kişisel uygulamama gelince...
    Ben şehir içinde akselerasyonu hızlandırmak için Box uygulayan bir kullanıcı olduğuma göre benim şehir içinde ECO modu kullanmam anlamsız olur....
    Ben sadece uzun yolda klima açıkkken sakin - orta süratte seyrederken kullanıyorum....hafifçe etkisi oluyor....
    Yani fazlaca kullandığım bir özellik değil...zira yakıtı düşürmenin en etkili yoları kullanım tarzınızı, pedala karşı olan davranışınızı ve max süratinizi değiştirmektir

    sevgiler

    Sarp
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 9 Ocak 2013
  18. sarp12345

    sarp12345 Sürücü

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    GüneydoğuAnadolu
    2012 Soul da var olan VSM (Araç Dengesi Yönetimi).
    Bu özellik, kaygan yollar üzerinde dengeli asimetrik tutuş sağlarken, direksiyon yardımı miktarını azaltarak (sürücünün çok fazla direksiyon çabası harcaması halinde) ya da yardım miktarını arttırarak (sürücü çok az çaba harcıyorsa) aracın dengeli bir pozisyonda kalmasını sağlıyor.
     
  19. sarp12345

    sarp12345 Sürücü

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    GüneydoğuAnadolu
    Motor
    Kia Soul’de kullanılan 1.6 litrelik dizel motor VGT turbo ile, 4000 d/d’de ürettiği 128 hp gücü ile kendi hacmindeki motorlar arasında en güçlülerden biri olma özelliğini taşıyor. Hyundai modellerinde de kullanılan ünite 1900-2750 d/d aralığında 260 Nm tork üretiyor. Düşük devirlerde biraz cansız olan motor 1385 kg ağırlığındaki Soul’ü kaldırmakta ise hiç zorlanmıyor. Soul, 11.7 saniyede 100 km/s hıza çıkıp, 177 km/s maksimum sürate ulaşabiliyor. 6 kademeli tam otomatik şanzıman çok konforlu fakat bazen vites düşürmekte gecikebiliyor. Yokuşlarda kaydırma gibi problemleri yaşatmayan otomatik şanzımanın yakıt tüketimine bir miktar negatif etkisi oluyor. Bu da konfor ve kullanım kolaylığının bedeli...
     
  20. Emre

    Emre Usta Sürücü

    Katılım:
    4 Mart 2012
    Mesaj:
    518
    Alınan Beğeniler:
    13
    Şehir:
    İstanbul
    hızlanması ve son sürati biraz düşük gibi geldi verilere göre
     

Bu Sayfayı Paylaş