10 Kasım LPG KABLO

Kia servis analizi

'KIA Bayi ve Servisler' forumunda Passcard tarafından 8 Kasım 2012 tarihinde açılan konu

  1. Passcard

    Passcard Sürücü

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesaj:
    166
    Alınan Beğeniler:
    26
    Şehir:
    İstanbul
    Arkdaslar slmlr; bugun kia servisine gittim,aracimla ilgile bir kac islem yaptirdim islem detaylarini baska baslikta anlatacgim. Bu baslikta gittigimiz kia servislerinin eksi artisi olumlu olumsuz elestisel yorumlarda bulunmak icin acmak istedim bu elestiriler kia sahiplerine daha iyi hizmet vermek adina iyi anlamda kullanilabilir sonucta her sey ben kia musterileri icin.
    Yanliz servis bayi ismi kullanip kullanmam konusunda tartismaya acik bi konu bunu oy birligi ile neticelendirebiliriz arkadaslar once bunu oylayip sonra elestiriler olumlu ve olumsuz konulara gecis yapabiliriz

    ornekolarak

    Bugun gittigim serviste;eksi olarak araclarimiz bakimdayken musterilerin bekliyebilcegi rahat ve kisiye ozel bi alan yoktu ornekolarak toyota derinderede gazete,kahve,tv, cay vsvs gibi musteri odakli bekleme yerleri mevcuttu

    Arti olarak; servis ustalari yardimci olmak adina elinden gelen butun yardimi ve guler yuzu gosterdiler derdimi sikintilarimi dinleyip cozmeye calistilar.

    Simdi bu basligi daha islevsel hale getirebilriz hep birlikte fikirlerini ve onereilerinizi bekliyorum


    Sevgiler saygilar



    Sent from my iPad using Tapatalk HD
     
  2. kanikarali

    kanikarali Ralli Pilotu

    Katılım:
    27 Haziran 2011
    Mesaj:
    1.645
    Alınan Beğeniler:
    150
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ali Kanıkara
    Araç Modeli:
    2006 Cerato 1.5 CRDİ
    Yetkili servisler konusunda burada pek çok defa yazdım. Bu yazılarımda genellikle marka değerinin yükseltilmesi için olumlu eleştiriler yazmaya gayret ettim. Yetkili servislerin de ticari itibarlarınına zarar vermeyecek düzeyde eleştirilmesinden yanayım. Gerçekten çok can yakıcı sorunlarla karşılaşılması durumunda Çelik Motor'a başvurulması o da olmazsa Tüketici Hakları konusundaki Tüketici heyetlerine başvurulmasından yanayım. Yabancı dil konusunda maalesef fakirim. Eğer bir yabancı dilim olsa KIA INTERNATIONAL' a yazardım.

    Tüm markaların servislerinin 3 aşağı beş yukarı aynı olduğu düşüncesindeyim. Elbette çok üst düzeyde kaliteli servisler de vardır. Ancak böylelerinin o servis yöneticilerinden ve teknik sorumlularının kişisel çabaları sonucu olduğunu düşünüyorum. Verdiğiniz artı ve ekjsi örnek eleştirilere gelirsek : Servislerde öyle şeylere şahit oldum ki;yukarıda gazete okuyup çay içmek yerine, gözümün aracımın üzerinde olmasını tercih ederim.

    Girişiminizi merakla izleyeceğim. Benim görüşlerim forum arşivinde mevcut.

    Saygıyla ve merakla bekliyorum..
     
  3. Passcard

    Passcard Sürücü

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesaj:
    166
    Alınan Beğeniler:
    26
    Şehir:
    İstanbul
    Dusunceleriniz ve fikirleriniz icin tsk ederim. Araci satin aldikdan sonra celik motordan aradilar kisa bi anket yaptilar bayiler hakkinda ben dusuncelerimi ilettim diger arkadaslarimiz bu konunile fikirlerini ilettiginde bayilerde ve servislerde yasadigi sikintilari ve memnuniyetlerini belirttiginde saniyorum servisler bu elestirileri ciddiye alip daha iyi bir hizmet alma soz konusu olabilir

    Aslina bakarsaniz bende arac bakimda iken araci izleyei cok istim fakat ornegin toyata buna musade etmiyor ama kia buna musade ediyor belkide servis alaninda olusabilecek kazalara engel olmak adina yada bayan arkdaslarimiz izlemek yerine musterilere ayrilan alanda dergilerininokumakmisteyebilir.



    Sevgiler Saygilar

    Sent from my iPad using Tapatalk HD
     
  4. Alicanım

    Alicanım

    Katılım:
    12 Nisan 2012
    Mesaj:
    438
    Alınan Beğeniler:
    14
    Şehir:
    Kocaeli
    Bazı servislere gitmek zorunda kaldım.Daha önceki araçlarımdan dolayı değişik servislere bende gittim.Bunların içinde İzmit Reno servisi gerek ilgilenme açısından gerekte bekleme yeri açısından benden olumlu puan aldı.Diğerlerini burada bahsetmek istemiyorum.İzmit Kia bayi ve servisinin olumlu veya olumsuz yanı avr mı bilmiyorum?Sadece aracımı alırken park sensörü için servisle bir işim oldu.Başka işim olmadı.İnşallah bakım için gittiğimde olumsuzluklarla karşılaşmam.
     
  5. Passcard

    Passcard Sürücü

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesaj:
    166
    Alınan Beğeniler:
    26
    Şehir:
    İstanbul
    Gittiginizde mutlaka degerlendirme yapin ileriki gunlerde hep birlikte olumlu ve olumsuz elestirilerde bulunuruz bence bundan kia da faydalanabilir musterilerin tam olarak neler istedgini daha iyi analiz edebilirler



    Sevgiler Saygilar

    Sent from my iPad using Tapatalk HD
     
  6. Alicanım

    Alicanım

    Katılım:
    12 Nisan 2012
    Mesaj:
    438
    Alınan Beğeniler:
    14
    Şehir:
    Kocaeli
    Servisler bir markanın yüzakı sayılır.İnsanlara aracı satarken satıcıların ağzından bal damlıyor sanki aracı allayıp pullayıp size sunuyorlar.Siz de aracı satın alıyorsunuz.Satın aldıktan sonra bir şekilde servislerine gidiyorsunuz.Bazı servislerde insana insanca değer verip onu en iyi şekilde ağırlayıp her şekilde yardım ediyorlar.Bazı servislerde de neredeyse sizi dövecekler,gittiğinize gideceğinize pişman ediyorlar.İşte burada isim vererek servisleri yazarsak belki şirketler bu servislere bir çekidüzen verirler veya servisliklerini iptal ederler.Üye arkadaşlar servislerde yaşadıklarını buraya mutlaka yazsınlar.Hangi servisin ne olduğunu bilelim.
     
  7. Passcard

    Passcard Sürücü

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesaj:
    166
    Alınan Beğeniler:
    26
    Şehir:
    İstanbul
    Ali bey kesinlikle haklisniz bende tam olarak bunun olmasini istiyorum gerek kia gerek baska markalar farketmez eger bedelini odeyip bir seyler ve bunlar pahali seyler ise mutlaka bunlari da en ii seviyede serbsini vermek zorundalar yanliz bu konuyu biraz burda guncel tutup yeni temiz bir baslikta toplamayi dusnuyorum sizlerinde degerli destegi ile elbette


    Sevgiler Saygilar

    Sent from my iPad using Tapatalk HD
     

Bu Sayfayı Paylaş