10 Kasım LPG KABLO

Şikayet Çözüm Bekliyor Kia OĞUŞLAR'MIIII ALLAH KORUSUN BİRDAHA ASLAAA...

'Kia'dan Şikayetler / Talepler / Teşekkürler' forumunda ahmet bey tarafından 22 Kasım 2014 tarihinde açılan konu

  1. ReNe

    ReNe Super Moderator Super Moderator

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesaj:
    8.460
    Alınan Beğeniler:
    2.112
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat Çaşkurlu
    Araç Modeli:
    BMW 116 D 1.5l 8 ileri Zf
    Bu ülkenin büyük sıkıntılarından biri eski esnaf kültüründen komple uzaklaşmık olmak . Her yer vasıfsız eğitimsiz bencil insanlarla doldu taştı ..
     
    heh ve KAPSHY bunu beğendi.
  2. oa1973

    oa1973 Yeni Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2018
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Aydın
    Gerçek Ad-Soyad:
    Orhan AKSOY
    Araç Modeli:
    2015 kia sportage
    2015 Model Kia Sportage aracımı sıfır aldım sözde 5 yıl 150000 km garantisi var. İki yılda Aydın gibi sıcak bir yerde akü arızalandı. 2 yıllık Garanti Süresi geçti diye aküyü ücretli değişebileceğini ifade ettiler. 26 yıllık sürücüyüm ve ilk kez bir akünün 2 yılda bittiğini gördüm. Araştırmalarım neticesinde Aynı durum da benim gibi bir müşterinin AKÜSÜ İYİ NİYET GARANTİSİ kapsamında değiştirmişler. Benimde aynı durumda Aküyü değiştirilmesini talep etmeme rağmen değiştirilmiyor. Kia müşteriler arasında ayırım yapıyor. Kia alacak kişilere KİA araçlarından uzak durun derim. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hukuksal haklarımı arayacağım.
     
  3. umutd07

    umutd07 Moderator Moderator

    Katılım:
    11 Eylül 2011
    Mesaj:
    1.646
    Alınan Beğeniler:
    631
    Şehir:
    ANTALYA
    Gerçek Ad-Soyad:
    Umut dürüş
    Araç Modeli:
    2008 cerato Ex
    Çok geçmiş olsun. Kia aküleri çok sağlamdır. Sanırım o seriye hatalı gelmiş. Şahsen forumda 7 sene orijinal akuyu kullanan var. Bizde rocket vardı 5 sene kullandık sonra varta aldık o kadar gitmeti. Başka servise baş vurun derim.
     
  4. alper_c

    alper_c Acemi Sürücü

    Katılım:
    9 Ocak 2018
    Mesaj:
    35
    Alınan Beğeniler:
    17
    Şehir:
    İzmir
    Gerçek Ad-Soyad:
    Alper
    Araç Modeli:
    Kia Ceed Concept Plus Otm. SW
    servislerin kendi insiyatifinde diye düşünüyorum, bence de başka bir servise başvurun, önceki servise de bir daha uğramayın bile...
     
    umutd07 bunu beğendi.
  5. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.793
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    Aynen biraderim. Her yer ama :)
     
  6. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.793
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    Geçmiş olsun.
    Ama Kia araçlarından uzak durun falan yazılar yanlis. Bu sıkıntılar tüm firmalarda var. Bence hakkınızı hukuksal olarak arayın. Bu arada Forum kuralları gereği kendinizi Tanisma konusunda lütfen tanıtıniz.
     
  7. BAKA44

    BAKA44 Yeni Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2018
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Malatya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Bulent akagunduz
    Araç Modeli:
    2012
    Allah belasini versin kia nin..1 yil. Olmadan 2012 rio 1.25 ten 4 binlira masraf cikti..sigorta kutusu ve vites halati
     
  8. BAKA44

    BAKA44 Yeni Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2018
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Malatya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Bulent akagunduz
    Araç Modeli:
    2012
     
  9. Dilara Angı

    Dilara Angı Yeni Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2018
    Mesaj:
    2
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Dilara Angı
    Araç Modeli:
    Kia Sportage
    Merhaba,

    aracımı arıza tespiti için bıraktım. benim aktarımım ile doldurulan formda açıkça sıkıntımın ne olduğu yazıldı. ardından kendileri araç ile ilgili her adımı bizimle paylaşacaklarını ilettiler. cuma günü bıraktığımdaki sıkıntının bulunduğunu, usta ile görüşmem gerektiğini belirttiler. bunun üzerine oğuşlar yetkili servisine gidip usta ile görüştük. yaptıkları işlem arıza ışının yanma sebebini bulmak dışında motor üst kapağını açmak olmuş. üstelik bunu onay almadan yaptılar. sonuç 500 tl lik arıza tespit bedelir. peki benim arızamın sebebi bulundu mu? hayır. aracımdaki sıkıntı hızlanmaması, devir atlamaması, özellikle çalıştırdığımda ve geri vitese aldığımda aşırı derecede titreme yapması..kendilerinin belirttikleri arızalar ise sibop yanması ve triger kayışının erimiş olduğu. bunlar benim arızama sebep olabilir mi diye sorduğumda kendilerinin de cevabı hayır oldu. benim sorunumun sebebi tespit edilmesi için motorun indirilmesi gerektiğini belirttiler. aracı almaya gidip ödeme tutarını görünce kendilerine benden bu işlemi yapmadan önce fiyat bilgisi verip onay aldınız mı diye sorduğumda evet, ustayla konuşmaya geldiğinizde aldık dedi. ben ustayla konuşmaya geldiğimde siz işlemi zaten yapmıştınız!!!bizim bu kadar yüklü bir ödeme çıkacağından haberimiz yoktu!!! madem böyle bir fatura çıkartılıyor bunun neden onayı alınmıyor??? ödemeyi yaptık ama sorunun sebebi HALA belli değil. ASLA arabanızı buraya vermeyin. cebinizden paranızı alırlar, mevcut sorununuzla yeniden başbaşa kalırsınız..
     
    heh bunu beğendi.
  10. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Geçmiş olsun.Bu tarz hareketlerle resmen soygun yapıyorlar.
    Distribütörümüz işini yapsa size oraya başvurun derdim ama boşuna sinirlerinizi yıpratırsınız.
     
    HMT07 bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş