10 Kasım LPG KABLO

Şikayet Çözüm Bekliyor Kia OĞUŞLAR'MIIII ALLAH KORUSUN BİRDAHA ASLAAA...

'Kia'dan Şikayetler / Talepler / Teşekkürler' forumunda ahmet bey tarafından 22 Kasım 2014 tarihinde açılan konu

  1. ahmet bey

    ahmet bey Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    2.535
    Alınan Beğeniler:
    1.055
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    AHMET
    Araç Modeli:
    DOBLO 1,3 MULTİ CARGO
    Herkeze Merhaba

    Beni burdaki bütün abilerim kardeşlerim az çok tanıyosunuz.

    Bende sizin gibi Kia severim ama bugün serviste yaşadığım sıkıntıyı sizlerle paylaşmak istiyorum.

    Aracımda sağ tarafta sürtme sesi olduğu için her zamanki gibi yetkili servise gitmeye karar verdim kia nın resmi sitesinde Erbek in ismi olmadı diye sırf bu yüzden oraya gitmeyip Oğuşlara gittim servis yetkilisi servise girmemle sorunu sordu sorunu anlattım servis ustasıyla teste çıktık aracımdaki arızayı anlattım ve fiyat istedim lifte kaldırıp baktılar beni çağırdılar ben aracımdaki sıkıntıyı onlardan iyi bildiğim için ben anlattım bir somun yalama olma durumu sebebiyle kaynaklanma olayını tornacının yapıcağını sağ salıncağın, sağ amortisörün ve sağ amortisör takozun değişeceğini söylendi fiyat olarak işçilik dahil 850 tl %10 iskonto yaparız dendi +tornacı ne alırsa ve 2gün kalacak dediler aracı yaptırmazsanız arıza tespit parası alırız demeleri bana benim söylediğim anlattığım arızanın parasını benden istemeleri son derece saçma geldi fiyat 80 tl, servis müdürüyle görüştüm aynı şeyleri tekrarladı bende ona ben bu parayı şimdiye kadar hiç bir yerde duymadım ödemiyeceğimi belirttim servis müdürü günde 20 araba böyle gelip yaptırmadan gidiyo biz ne yapalım çelik motor bize söylüyo uyguluyoruz dendi ben kiaclup te bugüne kadar böyle bir şey duymadım forum Yöneticimizede sordum oda böyle bir şeyi duymadığını söyledi deyince senin Forun Yöneticin ne biliyoki servistemi çalışmış diye kinayeli bir uslupla devam etti ve sizin nette yazdıklarınız bizim burda umrumuzda değil diyede ekledi ben bunu şikayet olarak yazacağımı söylediğimde istediğin yere yaz bizim için önemli değil dedi hakkımı fazlasıyla arayacağımın farkında olduğu için servis yetkilisi Tanzer beye başından salla dercesine bir hareketle 25 tl al gönder bunlamı uğraşacaz tarzında hareketler yaparak yanımdan ayrıldı.

    Şimdi en bomba kısmı burası daha servise girişim yapılmamış benden 25 tl isteniyo kasa fişi vereceklermiş direk itiraz ettim neden bu parayı alıyosan faturasını ver diye ondan sonra servise girişim yapıldı dosyam açıldı faturam kesildi parasını ödedim.

    Buraya yaptığım şikayet umurlarında değilmiş siz arkadaşlardan gidecek olanlarda varsa böyle durumlarla karşılaşacağınız aşikar.

    Bir dahamı asla OĞUŞLAR denen bu saygısız Müşteri memnuniyeti sıfır kuruma gitmem.

    Sabırla benim sıkıntımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim. 221120141716.jpg
     
    phntmmrt, badreal, mahmut07 ve 11 kişi daha bunu beğendi.
  2. HANİFİ DMC

    HANİFİ DMC Ralli Pilotu

    Katılım:
    6 Kasım 2014
    Mesaj:
    1.314
    Alınan Beğeniler:
    396
    Gerçek Ad-Soyad:
    hanifi DMC
    Araç Modeli:
    kia rio 1.25 fancy
    abi geçmiş olsun bu tip yerleri çelik motora toplu bi şekilde şikayet edip ses duyurmak gerekli bence. milleti salak yerine koyamayacaklarını anlamaları gerek!
     
    mahmut07, Alfa6819 ve ahmet bey bunu beğendi.
  3. red_robin

    red_robin Acemi Sürücü

    Katılım:
    7 Nisan 2011
    Mesaj:
    39
    Alınan Beğeniler:
    26
    Şehir:
    yalova
    Gerçek Ad-Soyad:
    tanju dinçer
    Araç Modeli:
    1.4 sedan kia rio natty
    Geçmiş olsun. Aynı yazıyı şikayet sitelerine yazarsanız daha geniş bir kitleye ulaşırsınız hemde servisinde dikkatini çekmiş olursunuz.
     
    wedat ve ahmet bey bunu beğendi.
  4. mesut_src

    mesut_src Ralli Pilotu

    Katılım:
    9 Eylül 2012
    Mesaj:
    1.983
    Alınan Beğeniler:
    372
    Şehir:
    Konya-Balıkesir
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mesut Sürücü
    Araç Modeli:
    Kia Rio 1.25 Fancy
    Geçmiş olsun abi böyle usturupsüz bayiiler çok var Balıkesir'deki TEKNAK servis aracımın kazalı haline 7.000 tl verdi. Ulan hurdacıya satsan Arabanın demirine 7 bin verirler. Aracı Konya'ya gönderdik KİA Koyuncuların yardımıyla İstanbul'a 17.500 tlye sattık. Aracımın en ufak bişeyi olsun hayatta bi daha Balikesir teknaka sokmam ya izmire yada Bursa'ya götürecem. Sürçi lisan ettiysek affola
     
    mahmut07, ahmet bey ve heh bunu beğendi.
  5. Terapist

    Terapist Ralli Pilotu

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesaj:
    1.067
    Alınan Beğeniler:
    253
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Oğuz Kağan Dinç
    Araç Modeli:
    2013 Kia Rio Sporty 1.4 CRDI
    Abi çok geçmiş olsun . ağır bi tabir olcak ama bu yaptıkları resmen ekmek yedikleri kaba pislemekten başka bişey değil !! Sosyal medyanın,forumların şirketler üzerinde nasıl bi baskı oluşturabileceğinden habersiz terbiyesizce bi konşma yapmış o servis müdürü etiketli kişi. En ucuz ve donanımsız arabayı 40binlerden satmayı biliyorlar ama müşteriye karşı saygıdan bi haberler . Ben o yüzden Tekkar ı tek geçiyorum bu konuda . Hem saygılılar,sevecenler hem de kıymet,değer nedir bilen güleryüzlü insanlar . Umarım aynı muameleyle başka bir yerde karşılaşmazsın Ahmet abi :)
     
    wedat ve ahmet bey bunu beğendi.
  6. okuma35

    okuma35 Ralli Pilotu

    Katılım:
    22 Ekim 2013
    Mesaj:
    1.147
    Alınan Beğeniler:
    532
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    OKUMA
    Araç Modeli:
    artık saab 9.3 sahibi :)
    Geçmiş olsun. çelik motorun bir eksikliği daha maalesef. servis konusunda denetim ve eğitim yok. olan bize oluyor. gerçi ben kaç kere özdemirlere gittim benden hiç para istemediler.
     
    ahmet bey bunu beğendi.
  7. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.793
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    geçmiş olsun kardeşim. cidden üzüldüm...ama bu durum ne yazık ki yasal. bende alınmasına karşıyım ama alabiliyorlar. netten şikayet sitesinde bir arama yaptım. karşıma nissan ile ilgili bir şikayet çıktı. buyrun cevabı okuyun.

    Sayın ................ Yetkilileri,
    Yetkili servislerimiz arıza tespiti konusunda mesai ve iş saati ayırmaktadırlar. Müşterimiz arızanın giderilmesi için gereken işlemi yaptırmış olsaydı onarım işçiliğini (saat/birim) ödemiş olacaktı. Fakat, sadece tespit yaptırmış olması sebebiyle servis işçilik harcadığı için mekanik kontrol adı altında tespit ücreti alınmaktadır.
    Eğer müşterimiz aracı arıza onarımı için servise bırakırsa işçilik fiyatından ödediği ücretten bu rakam düşülecektir.
    Saygılarımızla,
    Nissan Otomotiv A.Ş
    CRM Bölümü
     
    heh ve ahmet bey bunu beğendi.
  8. ReNe

    ReNe Super Moderator Super Moderator

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesaj:
    8.460
    Alınan Beğeniler:
    2.112
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat Çaşkurlu
    Araç Modeli:
    BMW 116 D 1.5l 8 ileri Zf
    Herkes e fiyat olarak giydiriyor demek ki günde 20 araba böyle gelip gidiyor diyor ... Hyundai i20 siparişi vermeden 3 gün önce aynı bayii ye gittik , Benzinli Rio Fancy için detaylı bilgi almak üzere bir bayan geldi ilk başlarda sempatik görünüyordu ama 1 dakika geçmeden seviye konusunda sınırlarda dolaşmaya başladı . Aracın bagajını açtığımda 3d paspas denen model paspas hediyesi varmış , ben aracı alırken normal yazlık paspas vermişleri dedim biz cimri değiliz dedi , araç hakkında fiyatı aldık dedik 1-2 gün daha düşünelim demez mi istihareye mi yatacaksınız ! Şimdi eğri oturup doğru konuşalım İnsanlar vw aldıklarında son derece modern binalar içerisinde aydınlatılmış showroomlarda laubali olmayan satış danışmanları tarafından hizmet görüyorlar ve böyle bir intiba içeren firmadan araba almak istemeleri hakları . Bu tipte danışmanlarla Kia firması eğitim seviyesi daha yüksek kesime hitap etmekte zorlanıyor . Konudan daha fazla dışarı çıkmayayım ama profesyonel olmak gerekiyor hem satış öncesi hem satış sonrası . Bu Markayı seviyorsak eksik taraflarını söyleyeceğiz tabii ki umarım onlarda bunlardan kendilerine pay çıkartır . Dükkanları bir gün kendini çevirmediğinde ağlamak yok !!!
     
    mahmut07, Alfa6819, Besher ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  9. Evren81

    Evren81 Usta Sürücü

    Katılım:
    12 Mayıs 2014
    Mesaj:
    460
    Alınan Beğeniler:
    281
    Şehir:
    DÜZCE
    Gerçek Ad-Soyad:
    Evren
    Araç Modeli:
    Renault Clio 1.5 dCi ICON 2016
    Geçmiş olsun. Hakkınızı aramanız en doğal hakkınız. Müşterileri kendi haklarını savunamayacak yol yordam bilmeyecek zannediyor bu tip insanlar.
    Şikayetvar.com a şikayetinizi iletebilirsiniz.
    Başka bir firma ile olan şikayetimi ilettiğimde 1-2 güne firma merkez temsilciliğinden olayla ilgili bilgi almak için dönüş yaptılar. Bunu takiben 1-2 günde de malum firmanın düzce bayisiyle olan sorunumu çözdüler.
    Şikayetinizde sizle muhattap olan kişileri de ismen belirtmeniz faydalı olacaktır.
     
    mahmut07 ve ahmet bey bunu beğendi.
  10. Terapist

    Terapist Ralli Pilotu

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesaj:
    1.067
    Alınan Beğeniler:
    253
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Oğuz Kağan Dinç
    Araç Modeli:
    2013 Kia Rio Sporty 1.4 CRDI
    Murat abi ben vw'e golf bakmaya gittiğimde 3 tane bayan satış danışmanı etrafımda pervane olmuşlardı . Her biri ayrı bi özelliğini anlatıyordu :D . Vw bu konuda çok başarılı .
     
    mahmut07, wedat, ReNe ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  11. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Ben sadece yazıklar osun diyorum.Bunu diyen kendini müşteri ilişkileri ve de esnaflık konusunda yetiştirememiş kişileri de bu servislerin başına getiren Çelik Motorun da ne kadar kurumsal olduğu böylelikle ortaya çıkıyor.

    Hem kurumsal ifadelerle Çelik Motor un direktifinden bahsediyor,hem de senin tarif ettiğin arıza için senden 80 TL para istiyorlar.Yetmezmiş gibi kurumsallık ruhuna işlemiş bu servis senin kaydını bile yapmadan utanmadan fırıncı gibi kasa fişi kesmeye çalışıyor?

    Vay beeeeee.Bir de insanı saf yerine koymaya çalışıyor ve ukalalık edip saygızsızca başından savmaları için talimat veriyor.İndirim bahşediyor.Ne kadar büyük bir hareket.Ne kadar büyük insan!!!!!
    Arabam 1 km dahi gidemeyecek durumda olsun,bu Oğuşlar denen ve sanayi ustalarının gösterdiğinin zerresi kadar profesyonellik gösteremeyen,akbil doldurulduğunda verilen fişler gibi fiş verip KURUMSAL!!!!! yapısını perçinleyen servise gideceğime,arabamı ittire itttire Bayraktar a karşıya götürürüm daha iyi.Yazıklar olsun.

    Ayrıca foruma ve yönetimine o kendini bilmez ve cahilce lafı eden kişinin,servislerine gelen araçların sadece filtrelerinin değiştirilmesi işi için gerekecek okyanustaki zerre olan teknik bilgiyi dev aynasında görüp,kendisini KIA MOTORS ARGE CEOsu gibi hissederek,inanılmaz özgüven ile bunu dile getirmesini :D:D:D:D Kendisine üzülerek tebessümle karşılıyorum.Olay idari mi?Burasının kia forumu ve servisin kia servisi olduğunu bilmesem istenen paradan Ahmet senin Mercedes ya da BMW servisine gittiğini zannederdim.(Hoş onlar bile bu parayı almıyor olabilirler.En azından akbil fişi vermiyorlardır.)
    Hanifi Çelik Motora toplu şikayet bir işe yaramaz. Balık baştan kokar.Çelik Motor da kendini dev aynasında görüyor.Ama anladığım kadarı ile gerçekleri analiz etmekten uzak kişilerin bulunduğu ve yönettiği servisler ise kendini dev aynasından daha büyük ne varsa o zannediyorlar/görüyorlar ki insanların tarif ettiği arızayı dikte edip teyp gibi insanların yüzüne tekrar söyleyip bir de utanmadan market fişi ile arıza tespit ücreti istiyorlar.Yazık be.

    Bu arada servisin başındaki arkadaşın bugüne kadar gördüğü toplam motor hacmi ve gücünü ben sadece 1 yıl çalıştığım herhangi bir iş yerinde gördüm:D. 15 yıldır tam 11 farklı yerde bu tarz makineleri çalışma/işletme, onarım/test ,hem de en küçük o ringine kadar sökülüp takıldığı ortamlarda çalıştığımı ve bizzat benimde işin içerisinde aktif olarak bulunduğumu belirtmek isterim.Beni tanımadan söylediği o sözleri aynen kendisine iade ederim.Ben sadece daha önce böyle bir tecrübe yaşamadığımı ve bu iş için ücret isteyen servis duymadığımı söyledim.

    Oğuşlar Servise gidip kendinize Ahmet e yapılana benzer muamele yapılmasını istemiyorsanız yakıta verin parayı ama başka bir servise gidin.

    Bu servis o kadar profesyonel ki diğer kia servislerinin yaptığı bakıma Tu kaka diyormuş.Ahmet ne dediklerini yazar mısın?.Ve ''Daha önce başka servise gidip bize gelenlere ; bir sonraki bizim servise bakıma geldiklerinde diğer serviste size yan sanayi ürünler takmışlar.Bu arabaya zararlı!Biz sadece orijinal ürün takıyoruz.'' diyecek kadar da kendi marka çatısı altındaki diğer servisleri kötüleyerek, müşterisini almaya çalışacak kadar kıvraklığa sahipler.O servisler yerli malzeme takacaklarında soruyorlar.Kaldı ki o yerli ürünü de Çelik Motor ürettiriyor.
    Ahmet e motorin filtreli bakım için verilen fiyat 500 TL üzeri.Arkadaşlar.Hiç bir ceratonun bakımı yağ dahil 250 TL nin üzerine çıkmaz.Oraya gideceğinize 130 km araç kullanın ve Sakarya Sandıkçılar Servisine gidin.Orada motorin ve polen filtresi değişimi dahil bakım castrol yağ ile 230 TL.


    Pro scan cihazına bağlatmak ve ARIZA TESPİTİ ÜCRETSİZ.ARIZA TESPİTİ KOCAELİ KAYALAR DA DA ÜCRETSİZ.

    Yani söyleyecek çok şey var ama devam etmeyeceğim.En azından bu durumu size anlatmak forumun bir üyesi olarak bizim görevimiz.Arkadaşlar;araçlarınızı lütfen size değer veren servislere götürün.

    Ahmet gel kardeşim sen Yusuf Ustaya on numara yaptırırız aracını.

    Canını da sıkma.Hak etmedikleri o para gani gani çıkar onlardan.
     
    Son düzenleme: 23 Kasım 2014
    wedat, suyunsesi, ayk35 ve 6 kişi daha bunu beğendi.
  12. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Hayır tam aksine kardeşim.Lütfen bu tarz yaşadıklarınızı buradan paylaşalım.Hem de en ince ayrıntısına kadar.
     
    ahmet bey bunu beğendi.
  13. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Sonuna kadar katılıyorum biraderim.
     
    ReNe ve ahmet bey bunu beğendi.
  14. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Bu konu bundan sonra sabittir.
     
    ahmet bey bunu beğendi.
  15. Mahir

    Mahir Moderator Moderator

    Katılım:
    23 Aralık 2012
    Mesaj:
    9.549
    Alınan Beğeniler:
    3.737
    Şehir:
    Düzce
    Gerçek Ad-Soyad:
    mahir
    Araç Modeli:
    .
    Kardesim gecmis olsun ismail beyin dedigi gibi bu ucret yasal tipki beyaz esya servisleri gibi
     
    heh ve ahmet bey bunu beğendi.
  16. ubykh

    ubykh Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    1.877
    Alınan Beğeniler:
    1.340
    Şehir:
    Kahramanmaraş
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hüseyin
    Araç Modeli:
    Cee'd 1.6 CRDi Otomatik
    Geçmiş olsun kardeşim, aynı durum yaklaşık 1 yıl önce iskenderun servisinde benimde başıma geldi, arıza tespit ücreti almamız gerek dediler. bende vermiyorum dedim kontağı bırakıp çıktım. biraz sonra aracı dışarı çıkarttılar abi kusura bakma çelik motor alın diyor felan fıstık. tövbe bir daha servise gitmem. çm araçlarını satamadığı gibi satabildiği araçlar için de servisleri rezil bir durumda, sen dişinden tırnağından artır etek dolusu para öde satış esnasında da, dahada önemlisi satıştan sonra servis hizmetinde de ilkesiz davran. ben çm yüzünden Kia dan yavaş yavaş soğuyorum arkadaşlar.
     
    ahmet bey ve heh bunu beğendi.
  17. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Arıza tespiti yasal evet.Onda sıkıntı yok.Bu konu onların yasal hakkı değil sorgusu ile açılmadı sanırım.Öyle değil mi Ahmet?
    Sıkıntı periyodik bakım işçiliği istemeleri.
    İnsanları önemsemeden kaş göz ile yolla gitsin imaları.
    Bu parayı alacaklarını başta, tespit öncesi belirtmemeleri.
    Araç sahibinin söylediklerinin üzerine 1 tane bile ek tespit katmadan aynısını teypten dinletir gibi yüzüne okumaları ve buna karşılık utanmadan ücret istemeleri.
    Garantisi yıllar önce bitmiş bir aracı kendisine gelmeyecek dahi olsa yetkili servislere kazandırmak yerine,soğutması.
    Müşteriye kayıt dahi açmadan para talep etmeleri.
    Fatura yerine market fişi vermeye çalışmaları.
    Bu müşteri benim markamın aracını kullanıyor.Şimdi belki para durumu uygun olmayabilir.Belki sonra gelir noktasında ne bir açıklama,ne de bir sahiplenme duygusu göstermemeleri

    Daha bu listeyi uzatabiliriz arkadaşlar.
     
    Adastra ve ahmet bey bunu beğendi.
  18. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Sonuçta BMW kullanmıyoruz arkadaşlar.KIA kullanan bizlerin gelir seviyesi belli.Diğer birçok servis bu iş için para almazken,bu arkadaşlar alıyorsa ve bunu başta söylemiyorsa kusura bakmayın bunun adı adam kandırmadır en kibar tabiri ile.Hangimizin sokağa atılacak ve ya 80 TL yi önemsemeyecek kadar çok parası var?Empati yapalım lütfen.

    İnşallah hiçbirinizin başına Ahmet ve Hüseyin Bey in başına gelenler gelmez!!!!!!!!!
     
    Son düzenleme: 22 Kasım 2014
    wedat, ubykh, ReNe ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  19. ahmet bey

    ahmet bey Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    2.535
    Alınan Beğeniler:
    1.055
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    AHMET
    Araç Modeli:
    DOBLO 1,3 MULTİ CARGO
    Arıza tespiti içinden ziyade ben arızayı biliyorum bunun fiyatı bana ne olur fiyat almak için online randevu bilgisinde fiyat almak için geleceğimi belirterek randevu aldım fiyata göre yaptıracağımıda bildirdim. Anlatılanlar tamamiyle doğru burda sosyal ağda yazılanların zerre kadar önemi olmadığını belirtti kendileri diyer firmalar için söledikleri aşikar bana bu parayı başta söylese ben kesinlikle kabul etmez arabayı götürmezdim kapısında söylese içeri girmem prensibim değil böyle bir uygulamayı ne gördüm ne duydum dahada çok beklersiniz kia alacak diye önce saygı gösterin. Müşteri memnuniyeti dünyada birinci sırada...
     
    ubykh ve heh bunu beğendi.
  20. ahmet bey

    ahmet bey Ralli Pilotu

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesaj:
    2.535
    Alınan Beğeniler:
    1.055
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    AHMET
    Araç Modeli:
    DOBLO 1,3 MULTİ CARGO
    İnşallah abii gelmezz
     
    heh bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş