10 Kasım LPG KABLO

Kia Ceed 1.6 Crdi 2011 5-6 Ayda 2 Defa Debriyaj Bilyesi Dağıttı

'Cee'd' forumunda muhendismy tarafından 11 Ağustos 2017 tarihinde açılan konu

  1. habib_723

    habib_723 Sürücü

    Katılım:
    14 Nisan 2017
    Mesaj:
    135
    Alınan Beğeniler:
    33
    Şehir:
    BATMAN
    Gerçek Ad-Soyad:
    HABİB TAŞAN
    Araç Modeli:
    2012 Cee'd Motion 1.6 Crdi 115 E5
    Ben batmanda yaşıyorum.. Şöyle anlatayım kendi ustam bile hiç cük ayarı ile başta oynamadı parçayı aldığım yere gittim o söyledi bende ustaya söyledim o da halletti..

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. aGrasiwe

    aGrasiwe Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2017
    Mesaj:
    7
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Caner Kahraman
    Araç Modeli:
    Kia Rio Fancy 2014
    Orjinal valeo marka geliştirilmiş debriyaj seti değişti hocam. Komple.
     
  3. muhendismy

    muhendismy Yeni Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2017
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    4
    Şehir:
    Konya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Yüca
    Araç Modeli:
    Kia Ceed 1.6 CRDI
    Değerli arkadaşlar sorunu buldum ama 1500 TL masraf ettim ve daha etmem gerekiyor. 3 defa şanzıman indirdik ikisinde Bilye birinde takım oalrak seti değiştirdik. En son alt üst merkez değiştirdim çük denilen mili uzattık kısalttık olmadı ya baskı kaçırıyor yada tam tuttuğunda vitesler geçmiyor. Sorun Baskı balatanın araca uygun olmaması imiş. Parça satan iyi bir insanla karşılaştım abi 4 çeşit var diyor hepsi valeo orjinalide valeo mevzu marka değil vaskının kalınlıkları farklı 1 mm bile senin bu sorununu ortaya çıkarır diyor. Orjinali hangisi bilmiyorum diyor i30 için i20 ve elantra dedi sanırım 3-4 çeşit var diyor. Orjinali bizde yetkili servisten alırız keşke ilk değiştirdiğiniz baskı olsaydı dedi. Yani şuanda aracıma uygun olan baskı kağıt üstünde 4 çeşit ama doğru olan biri ama hangisi :) Yetkili servis 1800 TL dedi. Sorun geçmezse garanti var mı dedim evet alt üst merkezi de değiştiririz olmazsa o zman tekrar bakarız diyor oda yaklaşık 1000 TL. Yani ne yapacağım bilemedim. Elinde orjinal olanın ölçü bilgileri yada balata üstündeki seri numarası adı vb. Yar bana bir akıl yar bana bir akıl????
     
  4. Han4ever

    Han4ever Acemi Sürücü

    Katılım:
    13 Temmuz 2015
    Mesaj:
    29
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ERHAN SARI
    Araç Modeli:
    CEED CRDİ CONCEPT
    Merhaba, Baskı balata bilye takım olarak değişti. Ancak debriyaj cok ustten kavrıyor. Debriyaj ayarı var mı?
    2012 Ceed yeni kasa. Manuel & dizel.

    Teşekkürler.

    SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. emirhancakir

    emirhancakir Sürücü

    Katılım:
    18 Aralık 2016
    Mesaj:
    215
    Alınan Beğeniler:
    150
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Emirhan ÇAKIR
    Araç Modeli:
    BMW E39 2000 520iA
    Sadece Hyundai parçacısı olan bir parçacıya giderseniz şase numarası ile aracınız ile uyumlu olanı verir size. Yetkili servislere bile parça veren, Çelik Motordan ayrılma yıllardır bu işin içinde olan parçacım var. İddaa ediyorum en iyilerindendir :) İletişim isterseniz DM atın yardımcı olurum, reklama girdi diye ceza yemek istemem :)
     
  6. ogun

    ogun Ralli Pilotu

    Katılım:
    12 Eylül 2010
    Mesaj:
    1.984
    Alınan Beğeniler:
    1.185
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ogün YILMAZ
    Araç Modeli:
    Hyundai Elantra Mode 2011 - 1.6cc-136 HP / Benzin&Lpg
    Debriyaj ayarı yoktur. PEDAL yarı vardır.
    *balata bittikçe aşağıya düşer.

    Pedal ayarı, devriyajın altındaki üst merkezin kontrasından 1-2 parmak aşağıya indirilebilir. Fazlası tavsiye edilmez.
     
  7. emirhancakir

    emirhancakir Sürücü

    Katılım:
    18 Aralık 2016
    Mesaj:
    215
    Alınan Beğeniler:
    150
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Emirhan ÇAKIR
    Araç Modeli:
    BMW E39 2000 520iA
    O pedal ayarının ellenmesini hiç tavsiye etmiyorum. En iyi hali fabrikada ayarlandığı şekli. Ellendiği zaman kısmen debriyaja hep basılı tutuyor siz basmasanızda. Nasılsa debriyajı kendinizi ona alıştırın.
     
    Han4ever bunu beğendi.
  8. Han4ever

    Han4ever Acemi Sürücü

    Katılım:
    13 Temmuz 2015
    Mesaj:
    29
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ERHAN SARI
    Araç Modeli:
    CEED CRDİ CONCEPT
    Peki bu ayarın yanlış olmasından ötürü baskı balata erken bitiyor olabilir mi? Arabayı 43bin de aldım. 50bin de baskı balata değişti. Şimdi 115bin de tekrar değiştirdim. Vites geçişleri baya kötü olmuştu değiştirmek zorunda kaldım. Kia marka araçların şanzıman, baskı balata ve vites sorunları hiç bitmiyor.
    SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  9. ogun

    ogun Ralli Pilotu

    Katılım:
    12 Eylül 2010
    Mesaj:
    1.984
    Alınan Beğeniler:
    1.185
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ogün YILMAZ
    Araç Modeli:
    Hyundai Elantra Mode 2011 - 1.6cc-136 HP / Benzin&Lpg
    Aslında o kadar da değil,
    4 yıl 35000-40000 km yaptım. balata değişmedim.
    Ancak pedal ayarını çok iyi biliyorum. paylaşılarımı takip edin ( gece kusumda değişimler)
    Az kurcalamadım.
    Çok aşağıda kalırsa pedal düşer, çok yukarıda kalırsa SW algılamaz ve balata kaçırır.

    Çok ince ayar yapılmalı, AŞAĞIYA inerse SW i de ayarlamak gerek
     
    Han4ever bunu beğendi.
  10. Han4ever

    Han4ever Acemi Sürücü

    Katılım:
    13 Temmuz 2015
    Mesaj:
    29
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ERHAN SARI
    Araç Modeli:
    CEED CRDİ CONCEPT
    Bu ayarı yapan bir ustanız var ise aracımı göstermek isterim. İlk aldığım zamandan beri aracın gaz yemesinden memnun değilim. Yetkili servisler bir sorun bulamamıştı. Sizin paylaşımlarınızıda tek tek inceleceğim. Çok teşekkürler.

    SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  11. emirhancakir

    emirhancakir Sürücü

    Katılım:
    18 Aralık 2016
    Mesaj:
    215
    Alınan Beğeniler:
    150
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Emirhan ÇAKIR
    Araç Modeli:
    BMW E39 2000 520iA
    O ayarı yanlış olması baskı balatayı bitiriyor evet, yarım debriyaj gibi düşünün. Siz kullanırken ufaktan basıyor, ama tek sebebi de o olmaz. Ayrı yetten Hyundai ve Kia da baskı balata erken bitmiyor, debriyajda sorun çıkmıyor. Bu tamamen kullanıcının şoförlüğü ile alakalı. Ben 200.000 KM hiç baskı balata değiştirmem misal, sen 1.000KM de bile değiştirebilirsin. Yanlış anlama sakın, misal verdim.

    Asıl sebebi de şudur, ben 200.000 Boyunca neredeyse hiç şehiriçi kullanmam, hep uzun yaparım. Sen ise Istanbul trafiğinde 15km yi 1 buçuk saatte gidersin. Bu yüzden de 10.000 de misal biter balatan ya da yarım debriyaj çok yapıyorsundur, ayağını fazla tutuyorsundur 1.000 KM de balatayı yakarsın.

    Yani uzun lafın kısası tamamen kullanım koşulları ve şoför'ün sürüş tarzı ile alakalı baskı ve balata ikilisinin ömrü..

    Ben söylemiştim ve Ogün abi de tekrardan söylemiş. Debriyaj ayar vidası ile ben oynanmasına kesinlikle karşıyım ve tekrar dediğim gibi, aşırı hassas bir ayar.
     
    Han4ever bunu beğendi.
  12. Han4ever

    Han4ever Acemi Sürücü

    Katılım:
    13 Temmuz 2015
    Mesaj:
    29
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ERHAN SARI
    Araç Modeli:
    CEED CRDİ CONCEPT
    Yorum için teşekkürler. Ben bu tür yorumlardan alınmam. Çok usta şoför değilim, iddada etmem. şuan mahmutbey trafiğine giriyorum.30-35dk durkalk beni bekliyor.
    Kia gurubunun nedense hep 30 ila 50bin arasında baskı balata bitiyor. Dava açan bile var. Kullanıcı hatası diyip garanti dışında tutulduğu için. Bunları 5 den fazla ayrı vakalarda gördüğüm için yazdım. En az 1-2 tanesi usta şofördür herhalde. Kia markasını seviyorum ama her markanın buna benzer sıkıntıları oluyor. Servisin koreden güçlendirilmiş baskı balata siparişi vermesi nedemek.

    SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  13. ogun

    ogun Ralli Pilotu

    Katılım:
    12 Eylül 2010
    Mesaj:
    1.984
    Alınan Beğeniler:
    1.185
    Şehir:
    İstanbul
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ogün YILMAZ
    Araç Modeli:
    Hyundai Elantra Mode 2011 - 1.6cc-136 HP / Benzin&Lpg
    Ona o şekilde bakmayın.
    Valeo nun Hyundai/Kia DİZELLER için Ürettiği 700 TL lik balatası da var. 500 Tl lik balatası da. ( Uyumludur)

    Çoğu araç üreticisi Sorunsuz kaliteli ancak maliyeti düşük ürün kullanmak ister.
    Sonuçta 4mm lik balata yerine Tedarikçiden aynı kalite ve özelliklerde fabrikasyon 3mm balata takılıyor olabilir.

    Buda kullanım süresini KISALTIR. ancak Kalite ve konfordan ödün vermez.

    Sanıyorum anlatabildim.
     
    Han4ever bunu beğendi.
  14. silverhawk07

    silverhawk07 Servis-Satış Yetkilisi Servis-Satış Yetkilisi

    Katılım:
    10 Ekim 2012
    Mesaj:
    2.683
    Alınan Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Antalya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mustafa
    Araç Modeli:
    RIO 1.5 CRDI 2009 COMF.
    markanın içerisinde olan biri olarak ben sürekli 30.000.-50.000 km de bir baskı balata seti satmıyorum. hatta ceed grubunda vermeyeli uzun zaman oldu.
    genel bir problemimiz var. araçta problem olunca direk sanayi, iş çıkmaza girince paraya kıyıp servise gidicem yorumlarını sürekli duyuyorum. örnek baskı balata ;
    üretici marka valeo vs. olabilir. dışarıda gördüğünüz. her valeo araca uyacak diye bir kaide yok. balata merkezindeki yayalar farklı olabilir. balata merkezindeki freze kalınlığı aynı olmayabilir , aynı şekilde baskı ayak sayıları ve yapıları aynı olmayabilir , baskının balataya basma yüzeyi aynı olmayabilir. bir çok örnek var. işini bilen bir parçacı bu tip ayrıntılara dikkat eder ve parçayı o şekilde satar. neden tekrar olumsuz dönüş istemez. bir iş yaptırmadan önce yetkili servise fiyat sorun. serviste yaptırdığınız işlem garantilidir. başınız ağrımaz. karşınızda muhattap sabittir.
    genel bir kanı var bizim araçlarda valeo çıkar diye.. hayır hepsinde valeo çıkmaz. bu örnek sportage, picanto , k2500 dür. parça tedarik ederken aracın şase numarasına göre isteyin. ömrü uzun olsun
     
    u_d_cicek ve Han4ever bunu beğendi.
  15. Han4ever

    Han4ever Acemi Sürücü

    Katılım:
    13 Temmuz 2015
    Mesaj:
    29
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ERHAN SARI
    Araç Modeli:
    CEED CRDİ CONCEPT
    Ben değiştiriken parçacım farklı tiplerde 4 tane valeo çıkıyo demisti. Ne verim abine durumu söz konusu olabiliyor.
    Eskisini söküp kumpas elimizde ölçüp biçip uydurduk.

    Ön disk değiştirirken bosh depoya şasi verdik, gelen disk uymadı. Başka bir tedarikçiye şasi verdik oda uymadi. En son bir parçacı boşver abi şasiyi ben biliyorum onu Elantranın ki dedi böyle şeylerde yaşıyoruz.

    Gönül isterki servise gidelim. İş yapılsın arkamıza bakmıyalım. Ama 3 misli fiyat farkı çok fazla, kullanıcılar artık parçacı ve tamirci oldu. Ülke genelindeki durumların otomotiv sektörüne yansıması.
    SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  16. Han4ever

    Han4ever Acemi Sürücü

    Katılım:
    13 Temmuz 2015
    Mesaj:
    29
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ERHAN SARI
    Araç Modeli:
    CEED CRDİ CONCEPT
    30-50bin km deki aracın muhatabı servis oluyor genelde. Aracı aldığı bayinin kapısını çalıyor. Hani benim garantim nerede diye.
    SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  17. silverhawk07

    silverhawk07 Servis-Satış Yetkilisi Servis-Satış Yetkilisi

    Katılım:
    10 Ekim 2012
    Mesaj:
    2.683
    Alınan Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Antalya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mustafa
    Araç Modeli:
    RIO 1.5 CRDI 2009 COMF.
    sistemsel özelliği olmayan düz parçaların uyumunda çok problem olmaz. ( disk , balata, kayış , rulman, filtre vs.) ebat karşılaştırması yeterlidir. onlarda kullanacağınız malzemenin kalitesine bakarsınız. baskı balata bunlardan biraz daha itina ister. yetkili serviste taktırdığınız orjinal parçanın yedek parça garantisi vardır. olmakta zorundadur. sıfırda alınan bir aracın debrıyaj balatasında problem varsa 2 yıl- 15.000 km içerisinde kendini belli eder. sökülür tespiti yapılır, yüzeyinde yanık yoksa garanti değerlendirmesi yapılır. debriyaj grubu en çok kullanıcı hatasının problem yarattığı gruptur. bunu amortisörler takip eder
     
    u_d_cicek ve Han4ever bunu beğendi.
  18. muhendismy

    muhendismy Yeni Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2017
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    4
    Şehir:
    Konya
    Gerçek Ad-Soyad:
    Yüca
    Araç Modeli:
    Kia Ceed 1.6 CRDI
    Selamünaleyküm;
    daha önce yazmıştım valeo set 2-3 defa bileye dağıttı diye. Süreci toparlar isek;
    1- Eylül 2016 da Kia yetkili servisinde muadil parça talebi (benden önceki sahibi tarafından) ile valeo mavi kutu Taypar ithalatı olan HD-203 KİT takılıyor kitin iç parçaları HD-132+HDC-100+PRB-96 olan set.
    2- Ben Kasım ayında aracı satın aldım ve Ocak 2017 de bilye dağıttı (Bu arada vites geçişleri sorunlu ve debriyaja tam basamıyorum gibiydi. Özellikle 1-2 vites geçmiyordu vurarak atıyordum). Servis Eskişehirde ben Konyada olmam ve ve muadil parça olması hasebiyle sanayide sadece bilye değiştirdik kit sağlam diyerek. Ancak bu sefer balata kaçırdığı için tekrar indirip hem çıkan parça hemde şasi nosu ile uyumlu diyerek yine aynı kiti taktılar. Ancak aynı sorunlar devam etti. Ustaya söylememe rağmen hiçbir iyileştirme olmadı. Sonra çözüm olarak Debriyaj Alt Merkez milini uzatarak baskının yarım basık kalmasının önüne geçemeye çalıştılar Bu bir miktar iyileştirse de yine olmadı.
    3- Nisan 2017 de tekrar bilye dağıttı. Bu sefer set sağlam diye yine garantiden bilye değiştirdik. Usta bu kialar böyleymiş orjinal olmadan asla ayar tutmuyormuş abi dedi. Alt merkez milini biraz daha uzatarak yolumuza devam ettik. Biraz iş gördü. kalite olarak %80 oldu diyebilirim. Bu sefer de soğuk havalarda 1. vitesten boşa geçememeye sıkışmış hissi vermeye başladı. Araştır araştır sor soruştur sonuç; soğuk havaya bağlantılı olan hidrolik o zaman alt yada üst merkez bozuk. Alt ve üst merkezi değiştirdik bu sefer kalite %50 seviyesine indi. O kadar berbatlaştı ki geri vitese atamadım araç çalışırken. Stop et geri vitese at tekrar viteste çalıştır uygulaması yapmaya başladım. Artık ne zaman elimde kalacak diyer beklemeye başladım.
    4- Yukarıdaki alt üst merkez değişiminden 2 ay sonra yani iki gün evvel baskı bilyesi tekrar dağıttı. Ve böylece toplamda 5. Kez (ikinci madde de 2 kez) şanzıman indirildi. Artık yetkili servis yolu göründü derken araştırmalara başladım neden yani neden? Derken;
    http://www.kiaclubtr.com/threads/ceed-baski-balata-tavsiyesi.13157/page-2
    buradaki konuyu irdeledim.
    Önce aracımın orjinal parça numaralarını buldum linki bu;
    https://kia.7zap.com/en/gen/ceed/sgenped10/01:s6,02:1e,03:c,04:5,/

    Sonra bu numaralar karşılık gelen baskı balata setini buldum linki burada;
    https://www.valeoservice.co.uk/en-uk/techassist/car (buradan araç bilgileri ile çıkan set 832086)

    http://ows-cdn.tecdoc.net/valeo/hom...2018-2:22:21#b1ea24afdab83498548fa80fe6f82565

    Bu link ile işlem daha kolay açılan sayfada sağ üst köşede Settings tıklayınız açılan yerdeki dil seçeneğini Türkçe yapıp sağ köşeden SAve and Close yapınız sayfa türkçe olacak. Ekranda açılan sayfanın sağ köşeside basitleştirilmiş arama seçeneğine tıklayınız. aracınızın marka model ve bilgilerini giriniz. Ve en son size uygun birkaç ürün çıkacaktır. Burada dikkat edeceğiniz şey ruhsattaki motor numarasının ilk 4 hanesinin tutması vites sayınız M6 (manuel 6 vites) gibi özelliklere dikkat ederek soğru parça numaranızı bulabilirsiniz. Bendeki numara yine 832086

    Sonra yine yoğurdu üfleyerek yemek adına 832086 içeriğine ve diğer HD-203 kiti içeriğine baktım. Ülkemizde TAYPAR dağıtımlı ve Birde VALEO (Şirket adı varsa Bilmiyorum) var. Taypar HD-203 gibi bir kodlama kullanırken Valeo ise 832086 gibi bir numara kullanıyor. Taypar mavi Valeo Yeşil kutu kullanıyor. Baktım kia parça numaralarından ulaştığım tayparın seti HDK-179 diğer bir adı HD-202 HD-154+HDC-117+PRB-96 Ancak bana verilen set ise HD-203 KİT HD-132+HDC-100+PRB-96. Demekki parça yanlış dedim ve yada Tayparın Mavi kutu HDK-179 yada diğer adı HD-202 KİTİ yada Valeo Ana bayinin 832086 yeşil kutu. Hem kullannıcı yorumları hemde yeni parça bayii yeşil kutu tercih etmemi istediler. Bu gün 832086 seti satın aldım. Kutuyu açtım ki içinden HD-154 (Balata) ve KIC-33 (baskı)+PRB-200 (Çelik Rulman) Çıktı. Parçalar aynı fabrikanın normaldir ama KIC-33 da neyin nesi dedim zira 832086 setin 20 adet şemsiyesi var ama bu KIC-33 dediğimde 18 Şemsiye dişlisi var. Lanet olsun dedim bu parça da yanlış diye Valeo ana bayi aradım. Aracım için 832086 set uygun olduğunu söylediler ancak 20 dişli diye set bilgisinde yazmışsınız ben seti açtım 18 var deyince mühendislere soralım sizi arayalım dediler. Tayparı aradım nasılsa bu paketin içindeki aynı kot ürünler diyerek. Emre Bey diye bir beyefendi Sette olması gereken baskının HDC-117 yerine KIC-33 olarak modifiye edildiğini ve siz benden ürün isteseydiniz HD-202 verecektim ve bu setin içeriğinde de KIC-33 çıkacaktı dedi. İçime bir su serpildi ama hala bir endişem var. Hani amiyane tabirle giren şemsiye açılmaz misali. Ustaya parça doğru tak deneyelim dedim. Bakalım yarın montajını yapacak sonucu buradan yazacağım. Çok uzun oldu hem içimi dökeyim hemde başkaları mağdur olmasın diye yazdım. Aşağıda benim aracım orj seri numaraları ve buna karşılık parça kotları mevcut. Bu arada şanzımanın civatalarının yarısı yemiş yeniden vida açtılar. ustayı bu son durumda değiştirdim tabi parça aldığım yeride. Şimdi bazı arkadaşlar diyebilir Servise gitseydin diye. Şöyleki sadece set için 2000 TL dediler. Takılan set aslında valeonun aynı seti diye biliyorum. Şuanda Parça 750 Tl ye aldım. 250 TL işçilik (vida açma başka işler hariç) yani aradaki fark uçurum. Zaten geçmişte toplam 2000 TL ye yakın masraf edilmiş artık dedim olacaksa olsun olmayacaksa yapacak birşey yok. Bu arada Sıra ile önce servisi sonra ikinci parçayı satan parça bayisini tüketici hakem heyetine vereceğim evet üzerinden 2 yıldan fazla olsu ama verdikleri set araca uygun değil. Olumsuz olursa cevap mahkemeye vereceğim. 200 daha harcayacağım ama arkasını da arayacağım bu işin.

    TAYPAR VALEO SET: HDK-179 Yada HD202KİT
    VALEO: 832086 (HD-154+KIC-33+PRB-200)

    Blata Parça NO: 4110032021
    Baskı Parça NO: 4130032021
    Bilye PArça NO: 4142123020 yada 4142123000
    Aslında dikkat edilecek husus bu parça numaralarına uygun olan set doğru set olacak. İ30 ile aynı deyip i30 yada i20 aynı deyip i20 parça veriyorlar ama maalesef sonucu hüsran oluyor. Ekte size parça numaraları ile Parça kotlarının eşleşmesini gösteren katalogtan benim araca verilen ve verilmesi gereken kotları işaretledim. Umarım başkalarının canı yanmaz. Hatta herşey daha bitmiş değil dua edelim son durum yanlış olmasın. Vesselam.
     

    Ekli dosyalar:

    tt_boy bunu beğendi.
  19. gungor.taskin

    gungor.taskin Yeni Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2020
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    karaman
    Gerçek Ad-Soyad:
    güngör taşkın
    Araç Modeli:
    ceed
    Merhabalar,

    Arkadaşlar mesajı nasıl yazacağımı da çok bilemedim ama yanıtla şeklinde yazayım bir gören olur dedim:) 2012 model CEED yeni kasa (JD) 1.6 CRDI manuel 128 beygir aracım var. Araç 72.000 km de. Ben çok bir sıkıntı hissetmesemde usta debriyaj setinin değişmesi gerektiğini söyledi. İnanın 10 gündür doğru debriyaj setinin kodunu bulamadım. Birçok parçacı araç seri no dan Valeo yeşil kutu 832086 kodu veriyor iken ustanın parçacısı 832160 kodlu Valeonun doğru parça olduğunu daha önce başına geldiğini diğer kodu takarsam aracın vitese geçmeyeceğini söylüyor. Ama o parçacı hariç herkes hatta Valeonun sitesinde bile doğru kod 832086 geçiyor. Satmak için yapıyor diyeceğim ama dediği doğruysa aldığım parça çöp olacak.
    Allah rızası için aynı model aracı olupta daha önce debriyaj setini değiştiren veya konudan bilgi verebilecek biri var mı?

    Çok teşekkürler...
     
  20. Serdar

    Serdar Yönetici Site Yetkilisi Yönetici

    Katılım:
    5 Eylül 2010
    Mesaj:
    2.953
    Alınan Beğeniler:
    875
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serdar
    Araç Modeli:
    c220 cdi
    http://www.catcar.info/kia/?lang=en
    buradan şase numaranızı yazarak bakabilirsiniz bütün parça kodlarına.
     
    heh ve khan bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş