10 Kasım LPG KABLO

KİA GARANTİ KAPSAMI

'İstek / Öneri / Şikayet' forumunda yunus34 tarafından 16 Nisan 2013 tarihinde açılan konu

  1. yunus34

    yunus34 Yeni Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    2011 yılında sıfır aldıgım kia pro ceed aracımın ilk bakımında dile getirdigim debrivaj sesi konturolunde bana denilen çözüm bu araclarda genel olarak olan bi sorun şanzımanın inmesi gerektini ve fotoraf cekilip yetkili distribütöre iletilip sonuç beklediklerini insede garanti kapsamına girmiceni böle kullanılabilcemi sölerip gönderdiler aracım 45000 ne gelmiş durumda bu sürec hep yetkili servis bakımıyla gecmiştir aracda ve ses acayıp şekilde artmış durumdadır bende bu istinaden ÇELİK MOTORA e-mail atıp durumu iza etmiştim ÇELİK MOTOR 'dan BATURAY bey dönüş yapıp başka bi servise yönlendirdi bu serviste şikayetleri iletip beklemeye başladım bunların yanı sıra debriyaj sesi enson bakımda yeptırdıgım kayış bu bakım 43000 olup kayış diyip sökülüp aynı kayışı gei takıp bana sadece 2 tane bilya degiştirdiklerini söledikler ve parasını aldıkarlı kayış setide vardı ve o kayış seti şaunda yag kaçırmakda tekrar degişmektedir bunu garantiye sokarken ilk bakımından beri dile getirip baktrdıgım debriyaj setini neden garantiye girmedini sordum bana kulanıcı hatası oldugunu ve istanbulda ikametgah ettigim içim trafihi bahane gösterdi ÇELKİ MOTOR 'dan BATURAY bey peki BATURAY bey benim nasıl bi arac kullandımı bilmeden trafigi bahane göstere biliyorsunuz ben 4 levent 'de oturuyorum Dikilitaş 'da çalışıyorum meslegim Erkek Kuaförüyüm çalışma saatlerim sabah 7:00 akşam 21:00 ve 4 km yol aracın km'si zaten uzun yolda yapıldı neyse bunuda gecelim bu olayı ailemle paylaştım babam ÇELİK MOTOR' da BATURAY beyi tekrar aradı konuşmalarında KİA distribütörü için yaşadıklarımızı insalarla paylaşıcam dedi BATURAY beyde bi şansınız vardı onuda kaybettiniz diye dalga gecti anılayamadıgım konu müşteri memnuniyeti ve sorunları çözmeye çalışmakmı yoksa BATURAY bey'in istedigi gibi at koşturdugu istedigini yaptırdıgı istemedigini yaptırmadıgı bi şirketmi bu ÇELİK MOTOR bence arac alırken 150000 5 yıl laflarına kanmayın çünkü istedikleri gibi top koşturan kişiler var başlarında ..
     
  2. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.793
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    Merhabalar foruma hoşgeldiniz. Geçmiş olsun üzücü bir durum tabiki. Allahım kimseye yaşatmasın...

    sevgi, saygı ve bilginin buluştuğu yer 'KCTR AILESI'
     
  3. M.karataş

    M.karataş Ralli Pilotu

    Katılım:
    24 Mart 2013
    Mesaj:
    1.160
    Alınan Beğeniler:
    222
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Muhammet Karataş
    Araç Modeli:
    Kia Sportage 1.6 PLUS '2012'
    üzücü bir durum. geçmiş olsun. umarım bir çaresini bulursunuz.
     
  4. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu


    Merhaba.Aramıza hoş geldiniz.Geçmiş olsun.Bence olayı kanuni haklarınızı aramaya kadar götürün.Ama keşke daha ilk bakımda o sesin üzerine gitseydiniz.Bu arada servisin yaptığı tüm müdehale ve bakımlar 1 yıl garanti altında olmak zorundadır.Değişen yerin yağ kaçırdığında tekrara onarılması bence bundandır.Ama debriyaj setinin garanti altında olup olmadığını garanti kitapçığından kontrol edin bence.Yine de 45.000 km lik bir aracın debriyajının hemen aşınmasına bence imkan yok.Ama 45 bin yine de hakem heyetinin net lehte karar vermesinde soru işareti yaratabilir.
     

Bu Sayfayı Paylaş