Arkadaşlar merhaba. araç olarak Kia'dan ayrıldım ama forumdan ayrılamadım yeni aldığım araç dizel. pek tecrübem olmamıştı dizel için. ilk çalıştırmada ve rölantide mazot kokusu almaktayım. sorunun enjektörden olduğuna kanaat getirdik. enjektör temizliği yaptıran varmı daha önce memnun kaldılarmı yoksa komple değişimmi tavsiye edersiniz.
Diplerde ıslanma var mı? Rail hattı boyunca nem varsa oringleri ve pulları değişir, hat yenilenir, enjeksiyonlar da bakıma gider.
diplerden kasıt enjektörlerin oraysa biraz biraz var ıslanma. egzozcu arkadaş 240 TL ayarlama ücreti dedi. eğer olmazsa 1200-1300 arası yenileme parası dedi. bu ayarlama dediinde temizlik değişim vs. varmı pek anlayamadım.
Siz en yakın Bosch car servise gidin bence. Yada servise gidin. Yoksa sorun çözülmez para boşa gider. Dayımın Jetta da diplerden mazot veriyordu sadece oringler değişti sorun bitti.
Merhaba. Değişimi pahalı olur enjektör onarımı daha mantıklı gibi ama iyi bir ustada . bu arada kaç km de aracınız ? Önce iyi bir usta bulup konuşmak lazım tamiri ne kadara olur ne kadar randıman verir ömrü ne kadar diye sonra değişim düşünseniz bence daha ekonomik olur . 4 adet sıfır enjektör ne kadar tutuyor onada bakmak buna göre karar vermek lazım bence
Enjektör pahalı bir parça. Bakımı yapılabiliyor. Yalnızca bu işlemi yapan dizelciler var. Temizlik, bakım ve ayar yapıyorlar. Geçmiş olsun, kolay gelsin.
araç 190bin kmde. usta 240 TLye ayar yapıyoruz dedi. üstünkörü sorduğumdan ayarın içeriğini konuşamadım (temizlik içindemi değilmi bilmiyorum) sıfır enfektör fiyatı parçanın durumuna göre 1300 TLye kadar çıkabiliyor dedi. ama eğer enjektörden değilse silindirlendense daha da yüksek maliyetler çıkar dedi. Biraz çekindim açıkcası enjektörlere bakmadan birsey diyemiyoruz diyorlar.
Aynen oyle bir usta buldumda adam hallederizden ziyade acup bakmak laizm 250yede cikabilir 1200ede dedi. Kararsiz kaldim