Merhaba arkadaşlar, merak ettiğim şeyleri bu başlık altından sormak istedim. 1. soracağım bölge, motorun sağında, aküye yakın kalıyor, turbo radyatörün borusunun ucunda yer alıyor. yaylı bir vana var, altında ise bir piston var. Bu pistona bağlı bir hortum var. Muhtemelen bu hortum pistona vakum yapıyor ve vana dönüyor. Turbodan gelen havayı, yada egsozdan gelen dumanın karışımını ayarlıyor gibi. pistonu yakından çektim. Bu piston nedir? Ne ise yarar? Üzerindeki terleme mazot mudur yağ midir acaba? ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Boğaz valfi. Motorun sarsıntısız stop etmesini sağlar. Ayrıca turbo kırması yağ çekmesi gibi durumlarda kontağı kapatınca devreye girerek aracın motoru yemesini önler. MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Turbo kırma olayını duymuştum, demekki kurtarıcı bu, cok teşekkürler bilgi icin. ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bununla birlikte gaz pedalına bastığınızda ortaya çıkan %x throttle değerine göre valfi açilandırarak silindir içerisinde daha duzenli ve optimum debide hava akışını sağlar.
Bu parçanın bakımı var mı? Hani o sarmal yay var, geri toplaması için muhtemelen, onu temizlemek, özel bir yağ sürmek gibi birşey. ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
tam açar yada tam kapar. vakum hortumunda kaçak yoksa bakımlık bir şeyi yok. sizinkisi eski tip, step motorlu olanlardan değil. araç çalışınca tam açar, stop ettiğinizde tam kapar.
Merhaba turbo kırması için önler demişsiniz benim başıma şöyle bir olay geldi turbo kırıyor parça motora gidiyor ve yağ basıyor 2 ve 3 pistonlar sizlere ömür sonuç 13.000 tl turbo hariç motor masrafı enjektörleri söylemedim bile